محبوب ترین هندزفری بی سیم 1 میلیونی برای استفاده در مترو

هندزفری شیائومی-کاماپرس
ژیوار

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید هندزفری بی سیم باید به آن توجه داشت این است که قابلیت نویزگیر یا ANC مناسبی داشته باشد و بتواند صداهای اضافی را کاهش دهد. این مسئله به تنهایی برای کاهش انتقال صدای محیط به مخاطب پشت گوشی یا برعکس اثر داشته و حتی برای لذت بردن از موسیقی یا هر چیز دیگری که در حال پخش است، کمک کننده خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین هندزفری بی سیم 1 میلیونی برای استفاده در مترو را با جست و جو در سایت 19 کالا معرفی می‌کند.

هندزفری بی سیم وان مور PistonBuds Pro

این هندزفری بی سیم که با گوشی‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد با قیمت حدودی 1 میلیون تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول از نسخه بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و قابلیت حذف نویز یا ANC فعال دارد. این محصول همراه با نشانگر LED در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد و محدوده عملکرد آن 10 متر است. ظرفیت باتری این محصول 410 میلی آمپر ساعت برای کیس و 38 میلی آمپر ساعت برای گوشی در نظر گرفته شده است. با یک ساعت شارژ امکان استفاده 5 ساعته برای این محصول فراهم می‌شود.

هندزفری بی سیم وان مور PistonBuds Pro-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

هندزفری بی سیم هایلو MoriPods ANC

این هندزفری با مقاومت مناسب در برابر رطوبت و عرق عرضه شده و با قیمت حدودی 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. نسخه بلوتوث به کار رفته در این هندزفری بی سیم 5.2 بوده و از قابلیت حذف نویز، ANC استفاده می‌کند. جنس بدنه این هندزفری پلاستیکی بوده و نشانگر ال ای دی دارد. محدوده عملکرد این هندزفری بی سیم 10 متر بوده و ظرفیت باتری آن 43 میلی آمپر ساعت است. ظرفیت باتری در محفظه کیس نیز 310 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. بازدهی باتری در این محصول تا 30 ساعت خواهد بود.

هندزفری بی سیم هایلو MoriPods ANC-کاماپرس

هندزفری بی سیم انکر Anker Soundcore R100

این محصول انکر با مقاومت مناسب در برابر رطوبت ارائه شده و با قیمت حدودی 1 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی با نشانگر ال ای دی عرضه شده و وزنی سبک دارد. این هدست علاوه بر آن که امکان حالت استریو را فراهم می‌کند قابلیت گوش دادن با یک هدفون را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نویز محیطی در این محصول فیلتر شده و با آن امکان مکالمه واضح در مترو به دست می‌آید. با یک بار شارژ کردن می‌توان تا 6 ساعت از این هندزفری بی سیم استفاده کرد.

هندزفری بی سیم انکر Anker Soundcore R100-کاماپرس

هندزفری بی سیم وان مور Colorbuds 2

هندزفری دیگری که با قیمت حدودی 1 میلیون تومان می‌توان تهیه کرد هندزفری Colorbuds 2 است که اکثر کاربران از آن راضی هستند. این محصول به صورت ارگونومیک و با شکل نامتقارن طراحی شده تا امکان بیشتری برای سازگاری با گوش را ایجاد کند. این هندزفری بی سیم می‌تواند تا حد زیادی نویزهای اضافه را حذف کند و با 15 دقیقه شارژ کردن امکان استفاده 2 ساعته را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. هندزفری بی سیم وان مور صدایی شفاف را به گوش کاربر می‌رساند.

هندزفری بی سیم وان مور Colorbuds 2-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاشیائومی
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز