کاربرد اصلی لوله پلی اتیلن صرفه جوئی در مصرف مواد است

لوله پلی اتیلن
ژیوار

لوله پلی اتیلن به زبان ساده لوله‌ای است که از جنس پلی اتیلن ساخته شده است و همین مواد پلی اتیلن است که به لوله خواصی می‌بخشد که باعث مزیتها و این مزایا باعث محبوبیت لوله‌های پلی اتیلن شده است.
به گزارش کاماپرس، لوله‌های پلی اتیلن دارای مزایای بسیاری می‌باشند, کیفیت بالا، قابل اطمینان بودن لوله و اتصالات پلی اتیلن، سهولت بارگیری و حمل و نقل لوله و اتصالات پلی اتیلن به دلیل وزن نسبتا پایین آنان، نصب سریع و آسان، انواع پلی اتیلن را به بهترین انتخاب در پروژه‌های گوناگون تبدیل کرده است. همچنین لوله پلی اتیلن دارای شعاع خمش مناسب می‌باشد و در دمای بسیار پایین دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه و فشار دارد.

کاربرد لوله پلی اتیلن دو جداره
لوله پلی اتیلن دوجداره در کارهای عمرانی کاربردهای زیادی از قبیل انتقال آب، فاضلاب، شبکه های آبیاری، زهکشی، جمع آوری آبهای سطحی، احداث پل و . . دارد.
انواع لوله پلی اتیلن دوجداره :
• لوله پلی اتیلن دوجداره کرتیوب دار
• لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت
• لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال

مزایای لوله پلی اتیلن دوجداره شرکت تدبیر نوین سازان
به گزارش ایسنا، اصل ایده ساخت لوله پلی اتیلن دوجداره با دیواره ساختمند برای صرفه جوئی در مصرف مواد و بالا بردن استحكام آنها بوده است. استفاده از مواد HDPE و PP به همراه استفاده از ساختارهای مناسب، موجب شده كه لوله پلی اتیلن کرتیوب دار از مزایای زیادی برخوردار گردند. در ساخت لوله دوجداره پلی اتیلن این شرکت تا قطر 4000 میلی متر، از بهترین نوع مواد اولیه و تکنولوژی پیشرفته آلمانی استفاده می شود.
مزایای لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت و اسپیرال
در بخش شبکه های فاضلاب، آبیاری و زهکشی، لوله کاروگیت و لوله اسپیرال مزایای بسیاری دارد.
مزایای لوله پلی اتیلن کرتیوب دار
خواص مکانیکی انواع لوله پلی اتیلن دوجداره در مواردی نزدیک به هم بوده و در بعضی پارامترها متفاوت از هم است. همچنین در زمینه تولید، نصب و بهره برداری نیز تفاوت هایی بین انواع مختلف لوله پلی اتیلن دوجداره وجود دارد. در این بین لوله پلی اتیلن کرتیوب دار با توجه به خواص خود از مناسب ترین لوله دوجداره برای کاربردهای در نظر گرفته شده مربوطه از جمله جمع آوری و انتقال آبهای سطحی و فاضلاب می باشند. از مزیت های دیگر لوله پلی اتیلن کرتیوب دار نسبت به انواع دیگر می توان به تولید در قطرهای بالا اشاره کرد چرا که در حال حاضر این شرکت، لوله پلی اتیلن کرتیوب دار را تا قطر ۴۰۰۰ میلی متر تولید می نماید و برای قطرهای دیگر نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و در صورت وجود کاربرد برای قطرهای بالاتر امکان تولید وجود دارد. همچنین با توجه به تکنولوژی تولید، سطوح داخلی لوله پلی اتیلن کرتیوب دار بسیار صاف بوده و از این نظر نیز با کاهش ضریب اصطکاک توان هیدرولیکی لوله افزایش می یابد.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان