5 فیلم ترسناک نتفلیکس که شدیدا پیشنهاد می شود

ژیوار

نتفلیکس این روزها به پلتفرمی برای اکران جدیدترین فیلم‌های اختصاصی در ژانرهای مختلف تبدیل شده است. یکی از ژانرهای مورد علاقه مشترکان این پلتفرم، ژانر وحشت بوده که نتفلیکس در چند سال اخیر فیلم‌های مطرحی را در این ژانر تولید و پخش کرده است.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از ترسناک‌ترین فیلم‌های نتفلیکس را معرفی می‌کند.

1 – فیلم توطئه آمیز: در قرمز

این فیلم پنجمین سری از فیلم سینمایی «توطئه آمیز» (Insidious) است که یک فیلم ترسناک در ژانر ماورا الطبیعه محسوب می‌شود. «توطئه آمیز: در قرمز» محصول سال 2023 بوده و در نتفلیکس پخش شده است.

داستان کلی این فیلم تلاش والدین برای نجات فرزندی است که به کما رفته و ارواح اهریمنی از جسم او برای ورود به این دنیا استفاده می‌کنند. استقبال مناسب از این فیلم باعث ساخته شدن 5 قسمت از آن شده و گفته می‌شود که قسمت ششم هم برای نتفلیکس ساخته خواهد شد.

این فیلم دنباله دو فیلم اول و دوم این سری است و بهتر است که قبل از شروع این سری، قسمت‌های قبل را ببینید.

دریان سفر امید

فیلم سینمایی «توطئه آمیز» (Insidious)

2 – فیلم فرستاده

«فرستاده» (Apostle ) یک فیلم ترسناک در رابطه با یک فرقه خطرناک و شیطان صفت مذهبی است که خواهر یک کشیش به نام توماس ریچاردسون را دزدیده‌اند و این کشیش برای نجات خواهرش مجبور به سفر به یکی از جزایر دروافتاده ولز می‌شود.

داستان فیلم در سال 1905 روایت می‌شود و فیلم در سال 2018 اکران شده است. نویسنده و کارگردان فیلم فرستاده، گارث اونسی است.

فیلم «فرستاده» (Apostle )

3 – فیلم تعقیب می‌کند

این فیلم یک اثر درام ترسناک به نویسندگی و کارگردانی دیوید رابرت میچل است. «تعقیب می‌کند» (It Follows) داستان دختری است که توسط یک موجود ماورایی که قصد کشتن او را دارد، به صورت مداوم تعقیب می‌شود.

به دلیل ماهیت فیلم می‌توان آن را یک فیلم ماورایی نیز دانست. وحشت از تعقیب شدن در این فیلم 100 دقیقه‌ای نتفلیکس به قدری زیاد است که کاملا به مخاطب نیز منتقل می‌شود.

4 – فیلم بازی جرالد

فیلم بازی جرالد یک فیلم ترسناک در ژانر روانشناسانه بوده که در سال 2017 از نتفلیکس پخش شد. یکی از ویژگی‌های فیلم «بازی جرالد» (Gerald’s Game) اقتباس آن از رمانی به همین نام از استیون کینگ است. استیون کینگ نام آشنایی برای علاقمندان به ژانر وحشت است و نام وی می‌تواند تضمین کننده موفقیت فیلم باشد.

زن و شوهری به کلبه‌ای در دوردست‌ترین نقاط کوهستانی می‌روند تا تنوعی به زندگی خود بدهند. غافل از اینکه اتفاقات بسیار وحشتناکی در انتظار آن‌هاست. این فیلم توسط مایک فلناگان کارگردانی شده است.

فیلم بازی جرالد

5 – فیلم در چمنزار بلند

در چمنزار بلند (In the Tall Grass) یک فیلم کانادایی مربوط به سال 2019 بوده که به صورت اختصاصی در نتفلیکس پخش شده است. این فیلم در ژانر ترسناک و دلهره آور به کارگردانی وینچنزو ناتالی ساخته شده است.

داستان این فیلم نیز بر اساس رمانی از استیون کینگ بوده و مربوط به خواهر و برادری جوانی است که با شنیدن صدای پسری جوان برای کمک به وی وارد چمنزاری بلند می‌شوند اما پس از مدتی می‌فهمند که راه فراری برایشان وجود ندارد.

فیلم در چمنزار بلند

انتهای پیام

 

مرتبط با : نتفلیکس
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز