7 ایده برای خرید نیم ست طلا

6 ایده برای خرید نیم ست طلا کاماپرس
ژیوار

نیم ست طلا به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و یا هدیه‌ای ارزشمند و زینتی، همیشه مورد توجه بوده است. نیم‌ست‌ها معمولا شامل آویز و یک جفت گوشواره بوده که با یک دستبند یا انگشتر، همراه شده‌اند. برای خرید یک نیم ست مناسب، توجه به خلوص طلا، رنگ و نوع طلا و از همه مهم‌تر سبک طراحی و ساخت طلا، بسیار ضروری است.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت‌های آنلاین فروش طلا، 7 ایده برای خرید نیم ست طلا را به شما معرفی می‌کند.

نیم ست طلا تراش ترنج

نیم ست ترنج با کد محصول dzp-35899، حدود 9.57 گرم وزن داشته و جزو نیم‌ ست‌های زنانه سنگین محسوب می‌شود. ترج که در دیجی زرگر حدود 34 میلیون و 269 هزار تومان ارزش‌گذاری شده، برای استفاده در مهمانی‌های مجلل و رسمی بسیار مناسب است.

نیم ست طلا دست ساز لوتوس کاماپرس

نیم ست طلا دست ساز لوتوس

نیم ست‌های دست‌ساز، جزو پرزحمت‌ترین و درعین‌ حال، ظریف‌ترین نیم ست‌های زنانه درنظر گرفته می‌شوند که ساخت و تولید آنها معمولا نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. سرویس  GHH0063، با سنگ مروارید طبیعی و با الهام از گیاه لوتوس، حدود 25% اجرت دارد. نیم ست لوتوس بدون زنجیر ارائه شده که برای اطلاع بیشتر از موجودی و قیمت آن می‌توانید با پشتیبان‌های سایت گالری طلای روبی در ارتباط باشید.

دریان سفر امید

نیم ست طلا دست ساز لوتوس کاماپرس

 

بیشتر بخوانید:

نیم ست طلا پر لوکس

نیم ست 3 تکه پر، شامل یک جفت گوشواره و آویز گردنبند، در رنگ زرد و با قیمت روز 9 میلیون و 246 هزار تومان در دسترس است. پر در طراحی طلا و جواهرات برای به‌رخ کشیدن قدرت، خرد، آزادی و به‌عنوان پیام‌آوری از حقیقت به‌کار می‌رود. این سرویس با کد محصول dzp-36343، از زمان سفارش، حدودا 3 روز از محل تامین در زنجان به مشتریان تحویل می‌گردد.

نیم ست طلا کهکشان کاماپرس

 

نیم ست طلا کهکشان

اگر به طلاهای سنگین و با اشکال هندسی تازه و مدرن علاقه‌مند هستید، بهتر است در کلکسیون جواهرات خود جایی برای نیم ست کهشکشان باز کنید.

کهکشان از کالکشن نوا با اجرت 33% و الهام از سیاره زحل، یک نیم ست طلا آوانگارد، با طراحی خلاق و منحصربه‌فرد است. تمام اعضای این کالکشن با استفاده از تکنولوژی دایرکت کستینگ و به‌صورت 3 بعدی طراحی و ساخته‌ شده‌اند. نیم ست T1710، درحال حاضر با قیمت 277 میلیون و 41 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

نیم ست طلا همایون کاماپرس

 

نیم ست طلا همایون

همایون با وزن حدودی 6.40 گرمی، احساس شکوه و عظمت ویژه‌ای را به شما منتقل می‌کند. این سرویس در دو رنگ زرد و سفید و پهنای باریک عرضه می‌شود. قیمت روز همایون با کد dzp-36127 در دیجی زرگر، 22 میلیون و 718 تومان است.

نیم ست طلا همایون کاماپرس

نیم ست طلا فلاور

سرویس فلاور در رنگ رزگلد و از کالکشن اسکای، شامل انگشتر، یک جفت گوشواره و گردنبند است که با اجرت 31%، قیمت حدودی 62 میلیون و 686 هزار تومان دارد. تمام سنگ‌های به‌کاررفته در این محصول از نوع یاقوت سنتتیکی با تراش بلژیکی بوده که با استفاده از روش‌های به‌روز با زمینه طلای آن ادغام شده‌اند.

هم‌چنین در طراحی طلای زمینه فلاور با کد GHS0002، از بار لگور ایتالیایی و شمش استفاده شده که‌ یک رنگ راشن پینک خاص و بادوام داشته باشد.

نیم ست طلا فلاور کاماپرس

نیم ست طلا شکوفه

نیم ست طلا شکوفه با قیمت روز 49 میلیون و 500 هزار تومان، نیم ستی ظریف و ساده برای کاربردهای روزمره و مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه است. سنگ‌های این نیم ست همگی به‌صورت اتمی به آن متصل شده‌اند و طراحی زنجیر آن نیز به‌شکل بافت ریز است. اجرت نیم ست شکوفه به‌ازای هر گرم حدودا 278 هزار و 600 تومان است و درحال حاضر با 2 درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

نیم ست طلا شکوفه کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی زرگرروبی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز