تجربه به یادماندنی از تعطیلات نوروز با تور مالدیو نوروز 1403

تور مالدیو نوروز 1403 - کاماپرس
ژیوار

مالدیو با داشتن 1200 جزیره و 26 جزیره مرجانی، آب‌های فیروزه‌ای رنگ، طبیعتی اسرارآمیز، جنگل‌های شبه استوایی، سواحلی زیبا و پوشیده شده از درختان نخل و نارگیل، هرساله میزبان بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است.

به گزارش کاماپرس، بازدید از زیباترین آثار تاریخی، طبیعی و دیدنی این سرزمین و آشنایی با فرهنگ غذایی مردمان آن، سفر با تور مالدیو نوروز 1403 را برای گذراندن ماه عسل زوج‌های جوان و تعطیلات عید خانواده‌ها جذاب کرده است.

در این گزارش، هیجان انگیزترین تفریحات آبی در مالدیو و هتل‌های لوکس پنج ستاره آن بررسی شده است.

تور مالدیو نوروز 1403 - کاماپرس

هیجان انگیزترین تفریحات آبی در مالدیو

در سفر به مالدیو می­توان انواع ورزش‌های آبی مهیج همچون پدال بوردینگ، موج‌سواری بادی، کایاک سواری، موج سواری و اسکی روی آب را در جزایر زیبای آن تجربه کرد. در ادامه، تعدادی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در مالدیو معرفی شده است.

دریان سفر امید

فلای بوردینگ: در فلای بوردینگ، گردشگران می‌توانند همراه با یک تخته‌، پرواز بر فراز امواج دریا و جزایر زیبای مالدیو را تجربه کنند و از دیدن مناظر اطراف لذت ببرند. در فصل بهار و فصول گرم‌تر سال، شرایط برای استفاده از فلای بوردینگ در کشور مالدیو بیشتر است.

تور مالدیو نوروز 1403 - کاماپرس

زیر دریایی­‌های کوچک: تماشای دنیای زیر آب و جاذبه‌های شگفت‌انگیز آن، دیدن ماهی‌های رنگارنگ و زیستگاه جانوران دریایی می‌تواند برای هر یک از گردشگران سرگرم‌کننده باشد. گردشگران می‌توانند با زیردریایی‌های کوچک به همراه خانواده یا دوستان خود یک سفر دریایی به اعماق اقیانوس هند را تجربه کنند و از نزدیک به تماشای این آفرینش زیبا بپردازند.

قایق­‌های کاتاماران: با استفاده از قایق‌های کاتاماران مالدیو می‌توان از شناور بودن بر اقیانوس پهناور هند و تماشای مناظر خیره‌کننده اطراف لذت برد و عکس و فیلم‌های زیبا از آرامش امواج دریا ثبت کرد. از قایق‌های کاتاماران می‌توان به صورت تکی، خانوادگی یا همراه با دوستان استفاده کرد.

غواصی: برای افراد ریسک‌پذیر که به دنبال تفریحات مهیج هستند، غواصی در دریای شفاف مالدیو، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات به شمار می‌رود. با غواصی در دریای شفاف مالدیو فرصتی برای تماشای موجودات دریایی نظیر لاک‌پشت‌ها، کوسه‌ها و بسیاری از آبزیان کمیاب فراهم می‌شود. بهترین زمان برای غواصی در مالدیو از دی ماه تا پایان فصل بهار است.

تور مالدیو نوروز 1403 - کاماپرس

بزرگ‌ترین رستوران زیردریایی جهان

رستوران زیردریایی 5.8 مالدیو، بزرگترین رستوران زیردریایی در جهان بوده که در جزیره هوراوالهی مالدیو در عمق 5.8 متری دریا ساخته شده است. این رستوران، تنها یکی از رستوران‌های زیردریایی مالدیو است، اما هیچ کدام از بقیه به لوکس بودن و بزرگ بودن این رستوران نمی‌رسد.

این رستوران زیبا و مجلل، چشم‌اندازی خیره‌کننده از اعماق اقیانوس همراه با ماهی‌های رنگارنگ در پیش چشمان مهمانان قرار می‌دهد. افراد با دیدن این زیبایی­ها معمولا برای طولانی مدت خوردن غذا را فراموش می‌کنند و تنها به موج گروهی ماهی‌های رنگارنگ و دنیای شگفت‌انگیز زیر آب خیره می‌شوند.

تور مالدیو - کاماپرس

محبوب‌­ترین هتل های پنج ستاره

هتل سان آیلند ریزورت: سان آیلند ریزورت از جمله هتل‌های لوکس پنج ستاره مالدیو است که در میان گردشگران ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد. از جمله امکانات بی‌نظیر این هتل می‌توان به ورزش‌های آبی متنوع، مینی گلف، غواصی، اسنورکلینگ، جت اسکی، پاراسل، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی و ماهیگیری اشاره کرد. همچنین خانواده‌ها می‌توانند همراه با فرزندان خود از تفریحات دیگر هتل همچون پینگ پنگ، بیلیارد، کارائوکه، تخته‌های موج‌سواری و کلوپ‌های آموزش آن، دارت، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و اسکواش استفاده کرده و اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل پارادایس آیلند ریزورت: پارادایس آیلند ریزورت از جمله هتل‌های برتر پنج ستاره مالدیو با ویلاهای اختصاصی و خانه‌های ییلاقی در یک جزیره روستایی در اقیانوس هند است. مسافران می‌توانند در این هتل انواع تفریحات همچون اسب‌سواری، قایقرانی، بدمینتون، تفریحات شبانه، دوچرخه‌سواری و ماهیگیری را تجربه کنند. گردشگران همراه با تفریحاتی همچون غواصی و اسنورکلینگ می­توانند با زیستگاه جانوران و موجودات دریایی آشنا ‌شوند و لحظات مهیج و بی‌نظیری را تجربه کنند.

رستوران باگیچا این هتل در کنار استخر قرار دارد و انواع غذاهای بین‌المللی را برای سه وعده سرو می‌کند. رستوران ال ترامانتو نیز با منظره‌ای خیره کننده رو به دریا و با داشتن آشپزهای حرفه‌ای، انواع غذاهای ایتالیایی را آماده می‌کند که برای یک قرار عاشقانه یا خانوادگی بهترین گزینه است. گردشگران علاقه‌­مند به غذاهای ژاپنی می‌توانند سری به رستوران فوکویا تپانیاکی این هتل بزنند.

هتل آنگسانا ولاوارو: آنگسانا ولاوارو از جمله هتل‌‌های لوکس و مدرن پنج ستاره در مالدیو است که از جمله مزایای آن می‌توان به سرو سه وعده غذا، نوشیدنی، خوراکی و میان وعده‌ به صورت رایگان اشاره کرد. از امکانات تفریحی رایگان هتل آنگسانا نیز می‌توان به گیم‌نت، گلف، خدمات ماساژ و اسپا، قایق‌رانی، ماهیگیری، و مجموعه ورزشی بدنسازی اشاره کرد. مسافران می‌توانند با استفاده از امکانات تفریحی هتل همچون تنیس، دارت، بیلیارد، کلوپ شبانه همراه با دی‌جی و تراس آفتاب‌گیر اوقات خوشی را سپری کنند. این هتل در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، باشگاهی برای سرگرم کردن کودکان مسافران آماده کرده است که بچه‌ها در این باشگاه همراه با مربی انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها را انجام داده و اوقات خوشی را سپری می‌کنند.

تور مالدیو - کاماپرس

رزرو آنلاین تور مالدیو نوروز 1403

“آریاک سفر” با 20 سال سابقه، یکی از معتبرترین آژانس‌های هواپیمایی فعال در زمینه تهیه آنلاین بلیط هواپیما، برگزاری تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل و نظایر آن به شمار می‌رود و با برخورداری از تورلیدرهای مجرب، تورهای جذابی را برای گردشگران فراهم کرده است.

گردشگران برای اطلاع از قیمت خرید تور مالدیو نوروز 1403 و رزرو هتل‌های آن می‌توانند به وبسایت مجموعه آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز