درآمد برنامه نویسی در کانادا

مهاجرت به کانادا- کاماپرس
ژیوار

برنامه نویسی، یکی از مشاغل پردرآمد و پرمخاطب دنیا است و افراد دارای مدرک تحصیلی این رشته، به راحتی امکان اشتغال دارند. همچنین فعالان برنامه نویسی به راحتی می‌توانند به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت کنند و مشغول کار شوند. کانادا یکی از مقاصد اصلی مهاجرت برنامه نویسان است، زیرا درآمد برنامه نویس در کانادا مناسب بوده و به همین دلیل برنامه نویسان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، درآمد برنامه نویسان و شرایط مهاجرت به کانادا را بررسی کرده است.

مهاجرت دانشجویان برنامه نویسی به کانادا

افرادی که در رشته آینده‌­دار برنامه نویسی مشغول به تحصیل هستند، در حین تحصیل نیز امکان فعالیت و شاغل شدن در این رشته را دارند. دانشجویان این رشته به راحتی امکان مهاجرت دارند و علاوه بر محصلان، شاغلان این رشته نیز در صورتی که از شرایط شغلی خود رضایت نداشته باشند، می‌توانند به گزینه مهاجرت فکر کنند. یکی از کشورهایی که از مهاجران برنامه نویسی به خوبی استقبال می‌کند، کانادا است. کانادا یک کشور توسعه یافته در شمال قاره آمریکا است که امکانات فراوانی دارد. این کشور برای مهاجران برنامه نویسی امکانات رفاهی و آسایشی زیادی فراهم کرده است. در حال حاضر شرایط زندگی، وضعیت رفاهی و از همه مهم‌تر درآمد برنامه نویس در کانادا مورد توجه مهاجران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: درآمد برنامه نویس در کانادا

مهاجرت برنامه نویس به کانادا- کاماپرس

دریان سفر امید

 میانگین درآمد برنامه نویس در کانادا

طبق آمار و اطلاعات موجود، یک برنامه نویس در کانادا سالانه به طور میانگین 115 هزار و 600 دلار درآمد کسب می‌کند. کف میزان دستمزد سالانه برنامه نویسان کانادا 60 هزار و 600 دلار و سقف آن 175 هزار و 100 دلار است. علاوه بر آن، شرکت‌های خصوصی و دولتی به کارگیرنده متخصصان برنامه نویسی، به آنان مزایای مرتبط با مسکن و حمل و نقل نیز ارائه می‌دهند.

میزان درآمد برنامه نویس در کانادا با توجه به سابقه، میزان تحصیلات و محل تحصیلشان متفاوت است. یعنی یک برنامه نویس با دو تا پنج سال سابقه به طور میانگین در هر سال 86 هزار و 100 دلار حقوق دریافت می­‌کند، اما اگر شخصی بین 10 تا 15 سال سابقه کار داشته باشد، سالانه تا 142 هزار و 300 دلار نیز حقوق خواهد گرفت. در صورتی که به سابقه کار، مدرک مرتبط برنامه نویسی از یک دانشگاه معتبر پیوست شود، قاعدتا میزان درآمد سالانه افراد بسیار بالاتر خواهد رفت.

دانشگاه محل تحصیل نیز بسیار روی استخدام و میزان حقوق افراد موثر است. مثلا اگر فردی در یکی از دانشگاه‌های رده بالای علوم کامپیوتر این کشور تحصیل کرده باشد، راحت‌تر امکان به دست آوردن موقعیت شغلی مرتبط و دریافت حقوق بالاتر را دارد.

عوامل موثر بر درآمد برنامه نویس در کانادا

بسیاری از ایرانیان علاقه­‌مند به رشته برنامه نویسی، قبل از شروع تحصیلات خود یا بعد از دریافت لیسانس به فکر اپلای یا پذیرش تحصیلی در این رشته هستند. در واقع این افراد به منظور به دست آوردن موقعیت شغلی بهتر در حوزه برنامه نویسی، ابتدا برای تحصیل در این رشته در یکی از دانشگاه‌های برتر کانادا برنامه‌­ریزی می‌کنند و به همین دلیل هر ساله افراد زیادی برای اپلای به دانشگاه‌های برتر علوم کامپیوتر کانادا درخواست می‌­دهند.

اگر فردی قصد تحصیل در رشته برنامه نویسی و کار کردن در این رشته در یکی از دانشگاه‌های برتر کانادا داشته باشد، باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرد تا به نتیجه مورد نظر برسد، زیرا هر کشور قوانین مخصوص خودش را دارد و به راحتی امکان جلب نظر دولت آن کشور و دریافت ویزا وجود نخواهد داشت.

درامد برنامه نویس کانادا -کاما پرس

مهاجرت تحصیلی به کانادا با «سیم آخر»

ایرانیان متقاضی تحصیل و فعالیت در رشته برنامه نویسی در کانادا بهتر است از کارشناسان متخصص مجموعه سیم آخر مشورت بگیرند. این مجموعه علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در زمینه پیدا کردن رشته و دانشگاه در کانادا متناسب با سوابق تحصیلی متقاضی، تکمیل مدارک، ویرایش رزومه و انگیزه نامه، انجام پیگیری‌های پذیرش اخذ ویزا و حتی تقویت سطح زبان انگلیسی نیز خدمات مناسبی ارائه می‌دهد. سیم آخر هر روزه اخبار متناسب با قوانین مهاجرتی و موارد مرتبط با مهاجرت را برای کاربران به‌­روزرسانی کرده و به روزترین اطلاعات را درباره اپلای در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

علاقه­‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این باره می­توانند به وبسایت سیم آخر به آدرس simeakhar.org مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02141405 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز