تخفیف 70 درصدی شاتل موبایل به مناسبت روز پدر

ژیوار
شاتل موبایل به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت مقام مرد و روز پدر، تمهیدات خاصی را برای مشتریان در نظر گرفته است. این مجموعه برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت تا ۷۰ درصد تخفیف ارائه کرده است.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، متقاضیان از ۴ تا ۶ بهمن ماه می‌توانند از این تخفیف‌ استثنایی برای خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل استفاده کنند.

نحوه استفاده از تخفیف شاتل

کلیه مشترکین می‌توانند بسته‌های اینترنت تخفیف دار را با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱* از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و یا با مراجعه به اپلیکیشن «شاتل موبایل من» و سیستم مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل فعال‌ کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، این اپراتور با هدف توسعه قابلیت‌های سیم‌کارت هوشمند، راهکاری تحت عنوان «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سراسر کشور پیاده کرده تا طی آن مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره‌مندی از انتخاب هوشمند شبکه، قادر باشند طی شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن «شاتل‌‏‌ موبایل من»، از وضعیت اتصال شبکه رادیویی سیم‌کارت خود مطلع شوند.

دریان سفر امید

از دیگر خدمات متمایز اپراتور شاتل موبایل، می‌توان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و همچنین ارایه بسته‌های اینترنت متنوع و مقرون به صرفه همراه و ترکیبی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : شاتل موبایل
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز