هزینه اسکی در پیست توچال چقدر است؟

هزینه اسکی در پیست توچال چقدر است؟
ژیوار

قله توچال که در شمال تهران واقع شده بخشی از رشته‌کوه البرز و مشرف به شهر تهران است. این قله سال‌هاست که به دلیل برف‌گیر بودن مورد توجه ساکنین تهران قرار گرفته و به محلی برای تفریحات ورزشی و زمستانی تبدیل شده است. این مجموعه به دلیل داشتن پیست اسکی توچال، تله کابین توچال، تله سیژ و تله اسکی، هتل توچال و رستوران به یکی از بزرگترین مکان های تفریحی-ورزشی تهران تبدیل شده است.

کاماپرس در این گزارش، در مورد پیست اسکی توچال و هزینه‌های اسکی بیشتر توضیح می‌دهد.

1-قسمت های مختلف پیست توچال

درواقع پیست اسکی توچال دارای سه پیست جداگانه است. اولین آن‌ها پیست اسکی ایستگاه هفتم (قله) است که از قله توچال در ارتفاع 3850 متری آغاز شده و به هتل در ارتفاع 3550 متری می رسد. در این مسیر یک تله سیژ و تله اسکی وجود دارد و درازای پیست 1200 متر است.

مسیر بعدی، در دامنه غربی کوه توچال واقع شده و طول آن 900 متر است و بالاترین نقطه آن 3750 متر و پایین ترین مکان در ارتفاع 3550 متری قرار دارد که هتل توچال هم در آنجاست. پیست اسکی ایستگاه هفتم به پنجم درازای 5500 متری دارد و بلندترین نقطه آن در ارتفاع 3750 متری واقع شده است. پایین‌ترین نقطه در این پیست در ارتفاع 2940 متری بوده که هنوز خطوط تله سیژ و تله اسکی از آن نگذشته است.

1-قسمت های مختلف پیست توچال

دریان سفر امید

انواع تفریحات توچال

در توچال انواع و اقسام تفریحات ورزشی رمستانی را خواهید دید و هر فرد متناسب با علاقه خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. در این پیست تفریحاتی مثل اسکی، تله‌کابین، تله‌سیژ، کوهنوردی، رستوران‌های مختلف و هتل‌های گوناگونی وجود دارد که تجربه یک سفر زمستانی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

2-انواع تفریحات توچال

قیمت ورودی پیست اسکی توچال

قیمت ورودی پیست اسکی توچال برای روزهای مختلف هفته متفاوت است. به این ترتیب قیمت بلیط برای آخر هفته‌ها و تعطیلات حدود 275 هزار تومان و برای روزهای شنبه تا چهارشنبه حدود 240 هزار تومان است.

3-قیمت ورودی پیست اسکی توچال

قیمت تله کابین توچال

قیمت بلیط پیست اسکی توچال برای ایستگاه‌های مختلف تله کابین توچال متفاوت است و علاوه بر آن برای کودکان زیر 6 سال نیز رایگان است. به این ترتیب برای شنبه‌ها 300 هزار تومان و از یکشنبه تا چهارشنبه 350 هزار تومان است. قیمت تله‌کابین برای روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل هم 395 هزار تومان است.

4-قیمت تله کابین توچال

قیمت لباس و تجهیزات اسکی توچال

قیمت لباس و تجهیزات مختلف اسکی با توجه به سایز و نوع ورزش اسکی که انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد. به این صورت که این هزینه‌ها شامل چوب اسکی آلپاین، چوب اسنوبرد، بوت اسنوبرد، کاپشن و شلوار و دستکش اسنوبرد، عینک اسنوبرد و … می‌شود و از 150 هزار تومان برای لباس‌های اسکی تا 450 هزار تومان برای چوب‌های اسکی را شامل می‌شود.

5-قیمت لباس و تجهیزات اسکی توچال

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هزینه اسکی در پیست توچال چقدر است؟

  1. مرتضی رهگذر گفته:

    قرار بود گرون نکنند که کردن و بدیش هم به ساعتش هست ۹ میرسی پیست اگر صبح ساعت ۶ تو صف تلکابین باشی که آقایون ۷ ؛ ۷/۳۰ شروع بکار میکنند و تا میای گرم بشی ساعت ۱۴ بلندگو اعلام پایان وقت میکنه!؟ البته وسط هفته و آخر هفته ساعت ۱۵ اعلام میشه ! بیشتر وقت تو پیست توچال تو صف تلسکی هستی تا رو پیست اسکی!چون پیست کوچیکه و فقط اسمش قشنگه و برای مبتدیا خوبه! هزینه آنوزش هم سرسام آور شده بخاطر نداشتن مسئول! ۲ میلیون تومن جلسه ای خصوصی میگیرن که کلا ۱ ساعته بقیش خودتی و تمرین و ۵ نفره ۸۵۰ هزار تومن🤨خلاصه ببر ببره😬😬😬
    اگر وارد باشی ۳۵۰ پول تلکابین+۴۰۰۰۰ پارکینگ +صبحانه ویا ناهار=۱۰۰۰۰۰۰ تومان 🫤اگر لوازم بخوای اجاره کتی تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومن هزینه رورت میشه😬بخاطر همین سده ورزش سرمایه دارها🤨🫤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز