محبوب ترین بازی رومیزی برای شب های طولانی زمستان + قیمت

ژیوار

رشد بازی‌های رومیزی و فکری در سال‌های اخیر در ایران قابل توجه است. میزان علاقه برای خرید بازی‌های رومیزی را می‌توان از تعداد بالای عناوین منتشر شده و تعداد زیاد شرکت‌های بازی‌ساز، متوجه شد. اگر در سال‌های دور گزینه ما برای بازی تنها منچ، شطرنج و معدود عنوان‌های دیگر بودند، عناوین بازی‌های امروز از صدها بازی گذشته است.

کاماپرس در ادامه تعدادی از بهترین بازی رومیزی محبوب و سرگرم کننده را برای بازی در شب‌های طولانی زمستان معرفی کرده است.

بازی شترسواری

شترسواری یک بازی 2 تا 8 نفره است که هر چه تعداد بازیکنان بیشتر باشد، هیجان بازی نیز بالاتر می‌رود. به همین دلیل انجام این بازی در مهمانی‌ها می‌تواند چندین ساعت شما را سرگرم کند. این بازی نسبتا آسان برای رده سنی 8 سال به بالا تهیه شده است و یکی از ویژگی‌های بارز آن، تکراری نشدن است.

شما در این بازی باید با پیش بینی درست جایگاه شترها، امتیاز کسب کنید. شترها در این بازی یک مسیر مسابقه‌ای را با تاس طی می‌کنند و گاهی برای رسیدن به خط پایان سوار هم می‌شوند. برنده بازی کسی است که جایگاه شترها را به درستی پیش بینی کرده باشد. بازی شترسواری به قیمتی حدود 580 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی شترسواری

دریان سفر امید

بازی معبد ال دورادو

بازی معبد ال دورادو یک بازی ماجراجویانه بر اساس کارت‌ است. در این بازی که می‌تواند 2 تا 4 نفره انجام شود، شما در نقش کاشفین معبد بازی می‌کنید و باید اولین نفری باشید که به معبد ال دورادو دست پیدا می‌کنید. در این راه می‌توانید از مسیر جنگل، خشکی و آب حرکت کنید و برای حرکت در هر مسیر باید کارت‌های خاصی را داشته باشید. کارت‌های بهتری نیز در بازار موجود هستند که در حین بازی می‌توانید خریداری کنید.

معبد ال دورادو برای بازیکنان 10 سال به بالا مناسب است و به قیمتی حدود 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی ال دورادو

بازی شارلاتان‌های کوئلدینبورگ

این بازی نیز یک بازی متفاوت برای بازی دسته جمعی تا 4 نفر است. شارلاتان‌های کوئلدینبورگ همه چیز را یکجا دارد. انواع تاس، انواع کارت اکشن، انواع توکن، الماس، سکه و هر چیزی که در بازی می‌توانید انتظارش را داشته باشید. وظیفه شما در این بازی به عنوان یک دکتر قلابی، پخت معجون برای بهبود امراض مختلف است و برای این معجون می‌توانید از دم موش، شب پره، کدو حلوایی و کلی چیز عجیب و غریب دیگر استفاده کنید. تنها چیزی که باید مواظبش باشید این است که دیگ پخت معجونتان نترکد.

بازی شارلاتان‌های کوئلدینبورگ به قیمتی حدود 750 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی شارلاتان‌های کوئلدینبورگ

بازی رام و دیس

پای ثابت بازی‌های خانوادگی و مهمانی کودکان هستند و طبیعی است که باید با انجام بازی‌های ساده‌تر کودکان را هم در بازی‌های خود شریک کنیم. رام و دیس یک بازی بسیار ساده است که هم می‌تواند کودکان را سرگرم کند و هم برای بزرگسالان سرگرم کننده خواهد بود. این بازی 2 تا 6 نفره برای 7 سال به بالا طراحی شده و تنها پیش نیاز بازی خواندن اعداد است. در این بازی گوسفندان و بزها امتیازات خاص خود را دارند و گرگ‌ها و سگ‌های گله می‌توانند گوسفندان و امتیازهایشان را جمع‌آوری کنند.

این بازی قوانین بسیار ساده‌ای دارد و به قیمتی حدود 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازی رام و دیس

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز