ارزان ترین ساینا ، تیبا و پراید در دیوار و شیپور (27 دی ماه)

ارزان ترین ساینا، تیبا و پراید در دیوار و شیپور (27 دی ماه)-کاماپرس
ژیوار

خودروهای ساینا، تیبا و پراید از محصولات پرفروش سایپا در بازار خودرو ایران محسوب می‌شوند. از دلایل مهم پرفروش بودن این خودروها قیمت مقرون به صرفه آن‌ها نسبت به دیگر مدل‌های خودرو موجود در بازار است.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین مدل‌‌‌های تیبا، ساینا و پراید را که در دیوار و شیپور برای فروش آگهی شده‌‌‌اند را معرفی می‌کند. ‌برای انتخاب این مدل‌ها، شاخص سالم و قابل استفاده بودن خودرو مد نظر قرار گرفته است.

ارزان ترین پراید در دیوار و شیپور

*یک پراید مدل 1386 مشکی رنگ با کارکرد 226 هزار کیلومتر به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو 150 میلیون تومان اعلام شده است. موتور و شاسی‌های این پراید سالم هستند و بدنه آن دورنگ است. این خودرو 9 ماه بیمه دارد.

*قیمت یک پراید دوگانه سوز مدل 1390 نیز 151 میلون تومان اعلام شده است. این خودرو از نظر فنی سالم بوده و بدنه آن چند لکه رنگ دارد. بیمه این پراید سفید رنگ، تا مرداد 1403 بوده و 200 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ارزان ترین تیبا در دیوار و شیپور

*یک تیبا مدل 1391 سفید رنگ با 158 هزار کیلومتر کارکرد 210 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بدنه این خودرو خط و خش جزئی دارد و موتور و شاسی‌های آن سالم هستند. از مهلت بیمه شخص ثالث این تیبا 6 ماه باقی مانده و نوع سوخت آن بنزینی است.

*یک تیبا هاچ بک بنزینی مدل 1394 نیز با قیمت 220 میلیون تومان به فروش می‌رسد. شاسی و موتور این خودرو سالم است و 220 هزار کیلومتر کارکرد دارد. نوع سوخت این خودرو مشکی رنگ، بنزینی اعلام شده است.

ارزان ترین ساینا در دیوار و شیپور

*یک ساینا دنده‌ای مدل 1395 با قیمت 210 میلیون تومان فروخته می‌شود. موتور، شاسی‌ها و بدنه این خودرو سالم و بی خط و خش  اعلام شده است. این خودرو از سوخت بنزینی استفاده می‌کند و سفید رنگ است. این ساینا 100 هزار کیلومتر کارکرد و 10 ماه بیمه شخص ثالث دارد.

*یک ساینا دنده‌ای دیگر با 188 هزار کیلومتر کارکرد با قیمت 273 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو مدل 1396، بنزینی و سفید رنگ است. وضعیت بدنه و موتور این خودرو سالم اعلام شده و تجهیزات آن نیز کامل است. بدنه این خودرو یک لکه رنگ دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارسایپاشیپور
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز