مزایا و شرایط فروش اعتباری آهن در آیرومارت

فروش اعتباری آهن-کاماپرس
ژیوار

با توجه به وضعیت اقتصادی و نبود نقدینگی در بسیاری از پروژه‌های صنعتی و ساخت و ساز، شرکت‌های فروش محصولات فلزی، فروش اعتباری آهن آلات را در کنار فروش نقدی آن امکان‌پذیر کرده‌اند. این روش فروش می‌تواند برخی از پروژه‌های راکد تولیدی را دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

به گزارش کاماپرس، مجموعه آیرومارت امکان فروش اعتباری انواع آهن آلات را برای تمام مشتریان خود فراهم کرده است.  در این گزارش به بررسی شرایط و مزایای فروش اعتباری آهن در مجموعه آیرومات پرداخته ایم.

مزایای خرید اعتباری آهن آلات

اصلی‌ترین مزیت خرید اعتباری آهن آلات، عدم تعطیلی پروژه‌های ساخت و ساز و عدم رکود در فعالیت‌های صنعتی و تولیدی به دلیل کمبود نقدینگی است. به خصوص اینکه در شرایط کنونی اقتصاد کشور و قیمت بالای بسیاری از محصولات فلزی، نقدینگی بسیار بالایی برای خرید آهن آلات مورد نیاز است و یافتن تامین کننده‌ای که امکان فروش اعتباری آهن آلات را فراهم کرده است، یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

این نوع از فروش اعتباری و اقساطی آهن شامل بیشتر موارد از جمله تیرآهن، میلگرد، ورق سیاه، پروفیل، ورق استیل، انواع لوله و سایر مقاطع آهنی مورد نیاز در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان می‌شود. در این روش شما می‌توانید به میزان مورد نیاز خود از آهن آلات خریداری کرده و شرایط پرداخت را بر اساس شرایط تامین کننده و خودتان تعیین کنید.

دریان سفر امید

شرایط خرید چکی آهن از آیرومارت

یکی از روش‌های خرید اعتباری آهن در آیرومارت، خرید با چک صیادی است. در این روش مشتری ‌می‌تواند با ارائه چک صیادی به نام شخص یا شرکت خریدار از مزایای فروش اعتباری آهن استفاده کند. خرید با چک آسان‌ترین روش در خرید اقساطی است، اما باید شرایط خاصی نیز مد نظر قرار گیرد.

برای نمونه در این روش از اعتبارسنجی برای اطمینان از اعتبار بانکی مشتری استفاده می‌شود. همچنین چک باید صیادی بوده و در سامانه با مشخصات توافق شده به نام شرکت فروشنده ثبت شود. در مجموعه آیرومارت علاوه بر این چک، چک تضمینی به میزان 20 درصد مبلغ کل فروش نیز از خریدار دریافت می‌شود و پس از تسویه حساب، دوباره به شخص خریدار عودت داده می‌شود.

در فروش اعتباری آهن آلات، سررسید چک بر اساس توافق طرفین تعیین می‌شود و معمولا اقساط را می‌توان ظرف مدت 3 ماه پرداخت کرد. البته این مدت بسته به میزان خرید می‌تواند بیشتر هم باشد.

خرید آهن با استفاده از اعتبار اسنادی (ال سی) از آیرومارت

فروش اعتباری آهن با استفاده از ال سی یا اعتبار اسنادی نیز یکی دیگر از روش‌های متداول فروش در آیرومارت است. معمولا در خریدهایی با مبالغ بالا ممکن است خریدار به کیفیت جنس خریداری شده، تحویل به موقع آن و سایر موارد کمی و کیفی اطیمنان کامل نداشته باشد. فروشنده نیز باید اطمینان حاصل کند که مبلغ مورد معامله در زمان تعیین شده وصول خواهد شد. برای ایجاد کامل اطمینان دوطرفه بین فروشنده و خریدار، می‌توان از بانک‌ها کمک گرفت؛ به طوری که بانک مبلغ مورد معامله را تضمین نماید تا خریدار بتواند جنس مورد نظر خود را دریافت و امتحان نموده و در نهایت بانک مبلغ را به حساب فروشنده واریز کند.

در این روش معمولا پیش فاکتور صادر شده به بانک ارائه می‌شود و پس از گشایش اعتبار برای معامله، این موضوع از طرف بانک به شرکت فروشنده اطلاع داده می‌شود تا اقدامات بعدی برای ارسال کالا انجام گیرد.

خرید اعتباری آهن با ضمانت نامه بانکی از آیرومارت

خرید با ضمانت بانکی نیز تقریبا شبیه روش خرید با اعتبار اسنادی است. در این روش به جای پرداخت نقدی، ضمانت نامه بانک مبنی بر پرداخت مبلغ به فروشنده ارائه می‌شود. فروشنده ملزم به ارسال آهن آلات بر اساس فاکتور به خریدار است و بانک مبلغ فاکتور را بر اساس توافق خریدار و فروشنده در زمان مورد توافق به حساب فروشنده واریز می‌کند.

فروش اعتباری آهن در «آیرومارت» برای تمام مشتریان

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری «آیرومارت» کنسرسیومی از فعالان مختلف بازار فولاد و آهن آلات است که با تجربه بالا در این حوزه، زمینه خرید آنلاین محصولاتی چون میلگرد، تیرآهن، لوله، پروفیل و سایر مقاطع فولادی و فلزی را فراهم آورده‌اند.

ارائه مشاوره، استعلام آنلاین قیمت و تضمین کیفیت محصولات خریداری شده نیز از جمله خدمات آیرومارت به شمار می‌روند. این شرکت با شعار «یک کلیک تا خرید آهن» هدف خود را فراهم آوردن قابلیت خرید بسیار آسان محصولات فولادی و ارسال سریع به سراسر کشور قرار داده است.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین آهن آلات و مقاطع فولادی می‌توانید به سایت آیرومارت به آدرس iromart.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02145306 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آیرومارت
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز