ارزان ترین دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز هوا در بازار

ژیوار

در فصل سرما با توجه به سردی و خشکی هوا نیاز به دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز بیشتر احساس می‌شود. بخار سردی که دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز هوا وارد محیط می‌کند باعث افزایش رطوبت هوای محیط خانه یا محل کار می‌شود. در نتیجه با افزایش رطوبت محیط، خشکی لب و پوست، خشکی گلو و گرفتگی بینی که با کاهش رطوبت محیط تشدید می‌شود، بهبود می‌یابد. بنابراین یکی از روش‌های تاثیرگذار برای بهبود سرماخوردگی، گلودرد و سرفه استفاده از دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز هوا است.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از ارزان‌ترین دستگاه‌های بخور سرد در بازار را با جست و جو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

دستگاه بخور سرد نانو میست اسپریر مدل Nano

دستگاه بخور سرد نانو میست اسپریر مدل Nanoبه قیمت 76 هزار تومان و با هشت درصد تخفیف در زمان تهیه این گزارش یکی از ارزان‌ترین دستگاه های بخور موجود بازار است. این دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز به صورت تک رنگ و به رنگ سفید عرضه شده است. به دلیل ابعاد کوچکش به راحتی قابل حمل بوده و می‌توان آن را در جاهای مختلف در طول روز و شب استفاده کرد. گنجایش مخزن این دستگاه 30 میلی لیتر است.

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد مدل NANO

این دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز طراحی نسبتا فانتزی‌تری نسبت به سایر دستگاه‌های بخور سرد دارد و در رنگبندی صورتی، سبز و زرد موجود است. دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد مدل NANOظرفیت مخزنی با 20 میلی لیتر دارد و با 45 گرم وزن بسیار سبک است. به همین دلیل برای افرادی که اهل سفر و مسافرت هستند و رسیدگی به پوستشان در اولویتشان قرار دارد، این دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز هوا پیشنهاد مناسبی است. دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد مدل NANOبه قیمت 151 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

دریان سفر امید

دستگاه بخور سرد مدل W-718B

این دستگاه بخور سرد با وزن 30 گرمی و گنجاش آب 30 میلی لیتری یکی از ظریف‌ترین دستگاه های بخور سرد و رطوبت ساز هوا در بازار است. این دستگاه نیز به عنوان یک دستگاه بخور سرد همراه برای رسیدگی به پوست خشک و از بین بردن لکه‌های قرمز پوستی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. دستگاه بخور سرد مدل W-718B به قیمت 150 هزار تومان در بازار وجود دارد و در هفت رنگ متفاوت ارائه شده است.

دستگاه بخور سرد مدل Nano-L2

دستگاه بخور سرد مدل Nano-L2به رنگ سفید در بازار موجود است که با باتری و برق کار می‌کند. برای شارژ باتری این دستگاه یک کابل شارژ، همراه آن ارائه شده است. این دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز هوا با وزن 50 گرمی و گنجایش مخرن 20 میلی لیتری از دستگاه‌ های بخور سرد کم وزن محسوب می‌شود. دستگاه بخور سرد مدل Nano-L2 به قیمت 150 هزار تومان قابل خرید است.

دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز هوا به شکل تخم مرغی

این دستگاه بخور سرد با طراحی متفاوت و به شکل تخم مرغی در دو رنگ سفید و صورتی به بازار عرضه شده است. دستگاه بخور سرد مدل تخم مرغی نسبت به مدل های معرفی شده بالا، ظرفیت مخزن بیشتری دارد و گنجاش220 میلی لیتری آب را دارد. این دستگاه بخور سرد با قیمت 155 هزار و 500 تومان یکی از ارزانترین دستگاه‌ های بخور سرد و رطوبت ساز بازار محسوب می شود.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز