چهره تهاجمی و فرازمینی نیسان جی تی آر 2025

ژیوار

آن‌طور که گزارش شده است نیسان جی تی-آر برقی پیش از پایان دهه جاری میلادی از راه خواهد رسید و چهره‌ای جدید و به تعبیری فرازمینی به خودش خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس،  طراحی بدنه نیسان جی تی-آر برقی از کانسپت Hyper Force الهام می‌گیرد که پیشتر در نمایشگاه خودرو توکیو به نمایش گذاشته شد و به نظر می‌رسد شباهت زیادی به آن خواهد داشت.

کانسپت Hyper Force سبک و سیاقی بسیار افراطی دارد و نمایانگر کانسپت‌هایی است که در آینده طراحی می‌شوند. آن طور که کمپانی نیسان اعلام کرده است جی تی-آر برقی جدید با در نظر گرفتن خواسته مشتریان و به گونه‌ای از این کانسپت تأثیر خواهد گرفت که گذار به سوی یک خودرو تمام برقی به خوبی نمایان باشد.

دریان سفر امید

به نظر می‌رسد نیسان جی تی-آر برقی با دیگر خودروهای برقی تفاوتی چشمگیر خواهد داشت و از رقبایی مانند هیوندای آیونیک 5 و تسلا سایبرتراک پیشی خواهد گرفت.

کانسپ Hyper Force به یک موتور تمام برقی با 1341 اسب بخار قدرت مجهز شده است که با نیسان جی تی-آر کنونی با 600 اسب بخار نیرو تفاوت زیادی دارد و این امکان وجود دارد که نیسان جی تی-آر برقی بتواند استانداردهای جدیدی در حوزه خودروهای برقی وضع کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : نیسان
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز