پرطرفدارترین بازی های تلگرام + لینک بازی

ژیوار

تلگرام با توسعه زیرساخت‌های مربوط به ربات‌های خود به پلتفورمی برای اپلیکشن‌ها و بازی‌ها نیز تبدیل شده است. اگرچه هنوز بسیاری از کاربران تلگرام از وجود بازی‌های این پیامرسان اطلاع کافی ندارند اما به نظر می‌رسد که شرکت‌ها و توسعه دهنده‌های بیشتری در تلاش برای نوشتن بازی در این پیامرسان محبوب جهانی هستند.

کاماپرس در این گزارش بازی‌های محبوب تلگرام و آدرس دسترسی به این بازی‌ها را بررسی و معرفی کرده است.

بازی حدس زدن کلمات 5 حرفی

بازی حدس زدن کلمات 5 حرفی انگلیسی با عنوان 5 Letters یکی از بازی‌های پرطرفدار تلگرام و یک بازی بسیار ساده برای آموزش زبان انگلیسی نیز محسوب می‌شود. در این بازی شما باید یک کلمه 5 حرفی را حدس بزنید و برای حدس این کلمه 6 فرصت خواهید داشت. در هر فرصت به شما گفته می‌شود که کدام حرف‌های کلمه را درست حدس زده اید.

بازی معتاد کننده تلگرام را می توانید از طریق لینک https://t.me/wordsenbot فراخوانی کنید.

دریان سفر امید

بازی فوتبال فانتزی بر اساس مسابقات واقعی

بازی Fanton یک بازی فوتبال فانتزی بر اساس بازی‌های واقعی در لیگ‌های معتبر جهانی است. شما در این بازی ساده 3 فوروارد و یک فوروارد تعویضی را انتخاب و با این 4 فوتبالیست تیم خود را تشکیل می‌دهید. امتیازاتی که تیم شما می‌گیرد بر اساس گل‌های زده و نوع بازی اعضای تیم شما در بازی واقعی هر هفته لیگ، تعیین می‌شود. کاپیتان انتخابی شما برای تیم، ضریب امتیازی بالاتری نسبت به 3 فوتبالیست دیگر خواهد داشت. امتیاز بالا در بازی در نهایت جوایزی از جنس ارز دیجیتال تون به همراه خواهد داشت.

برای انجام این بازی می‌توانید به لینک https://t.me/FanTonGameBot مراجعه کنید.

شطرنج بازی کنید

بازی Chess Now یک بازی شطرنج آنلاین است و با نصب این بازی در تلگرام می‌توانید با دیگران کاربران تلگرام به بازی شطرنج بپردازید. 3 نوع مختلف بازی شطرنج به صورت نورمال و سرعتی در این بازی تلگرام پیش بین شده است و شما می‌توانید به دفعات مختلف نسبت به بازی با افراد متفاوت اقدام کنید. این بازی از گرافیک و کنترل بسیار خوبی برخوردار است.

برای آغاز بازی شطرنج با یکی از دوستان خود از لینک https://t.me/ChessNowBot استفاده کنید.

نبرد دریایی نوستالژیک

همه ما از بازی‌های دوران کودکی خود خاطره‌های خوبی داریم. یکی از این بازی‌ها نبرد بین کشتی ها بود که با گذاشتن نقطه‌هایی به وسیله خودکار روی کاغذ انجام می‌شد. اگر این نقطه‌ها به کشتی یا زیردریایی رقیب اصابت می‌کرد آن کشتی غرق شده حساب می‌شد. هم اینک شما می‌توانید این بازی نوستالژیک را در تلگرام و با دوستان خود بازی کنید.

برای انجام این بازی با دوستان خود می‌توانید به لینک https://t.me/naval_clash_bot مراجعه کنید.

کارخانه دار شوید

با بازی Friend Factory شما صاحب یک کارخانه می‌شوید و باید با استخدام افراد متخصص و به کارگیری آن‌ها به کارخانه خود رونق ببخشید. این کارکنان در واقع کابران واقعی تلگرام هستند. کل هدف بازی نیز مدیریت کارکنان کارخانه است و در واقع شما از یک بازی شبیه ساز لذت خواهید برد. رابط کاربری این بازی بسیار ساده و آسان است و شما در اوقات فراغت خود و در زمان دلخواه می‌توانید بازی خود را پیش ببرید.

این بازی در لینک https://t.me/game_nobot قابل دسترسی است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز