شرایط رزرو اتاق در هتل جوورا دبی

ژیوار

دبی، پایتخت امارت و یکی از هفت امارت ثروتمند و پرجمعیت این کشور است که فدراسیون امارات متحده عربی را نیز تشکیل می‌دهد. این شهر در سال ۱۹۷۱ پس از استقلال از بریتانیا به وجود آمد و سالانه مقصد گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای تفریح و بازدید است.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی برخی از مشهورترین جاذبه ‌های گردشگری دبی، شرایط اقامت در هتل جوورا دبی را بررسی کرده است.

جاذبه‌ های گردشگری دبی

برج خلیفه: ساخت این برج که به نگین دبی مشهور است، در سال ۲۰۰۴ آغاز و در سال ۲۰۱۰ با عنوان Downtown Dubai افتتاح شد. تصمیم ساخت این بنا بر اساس تصمیم دولت امارات برای ایجاد تنوع از اقتصاد مبتنی بر نفت و به دست آوردن اعتبار بین‌المللی این کشور بود. برج خلیفه با ۱۶۰ طبقه و ارتفاع ۸۲۹.۸ متر بلندترین ساختمان جهان است که در مجموع ۵۷ آسانسور و هشت پله برقی دارد.

مرکز فرهنگی شیخ محمد: این مرکز یکی از پربازدیدترین مکان‌های دیدنی دبی و یک سازمان عام‌المنفعه است که در سال ۱۹۹۸ میلادی توسط حاکم دبی، شیخ محمد ابن رشید آل مکتوم تأسیس شد. این مرکز با برگزاری برنامه‌های مختلف تلاش می‌کند که بازدیدکنندگان را در یک فضای آزاد قرار دهد تا بتوانند در سفر به دبی، زندگی به سبک بادیه‌نشین‌ها و اعراب را تا حدی تجربه کنند.

دریان سفر امید

ساحل کایت: این ساحل یک گزینه عالی برای تفریحات آبی کنار دریا است. کایت در امتداد ساحل جمیرا قرار داشته و نزدیک به ۱۴ کیلومتر مربع مساحت دارد. در این ساحل گردشگران می‌توانند ورزش‌های آبی گوناگونی مانند کایت‌سواری، تنیس ساحلی، فوتبال ساحلی و امثال آن را تجربه کنند.

آبنمای دبی: این مجموعه در دریاچه برج خلیفه و در مساحتی ۱۲ هکتاری در منطقه داون تاون دبی قرار گرفته است. این آبنما در هنگام شب‌ با نورپردازی و پخش موسیقی بسیار تماشایی است.

موزه دبی: قلعه دبی در جنوب نهر دبی در منطقه Al Souk Al Kabir واقع شده که تجارت گسترده‌ای نیز دارد. این موزه نزدیک به دادگاه حاکم یعنی دیوان سلطنت قرار گرفته است. این بنا در سال ۱۷۸۷ میلادی به عنوان محل سلطنت و قلعه‌ دفاعی ساخته و سپس بازسازی و در نهایت در سال ۱۹۷۱ با عنوان موزه دبی افتتاح شد تا تاریخ دبی و میراث اصلی آن را نمایش دهد.

دبی مال: دبی مال بزرگترین مرکز خرید جهان بوده و شامل بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید به عنوان بلندترین ساختمان دارای بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان است و دروازه ورود به برج خلیفه محسوب می­شود. آکواریوم موجود در مرکز خرید بیش از ۳۰۰ گونه حیوانات دریایی مانند ماهی و کوسه را به نمایش گذاشته است. این مرکز خرید همچنین دارای بزرگ‌ترین بازار طلای سرپوشیده جهان است.

دبی مال

پارک آبی آکوا ونچر: این پارک آبی در یکی از جزایر مصنوعی دبی به نام آتلانتیس و زیرمجموعه جزایر جمیرا قرار دارد. این پارک دارای بیش از ۱۰۰ سرسره آبی بوده که یکی از آن‌ها به عنوان بلندترین سرسره آبی جهان در خاورمیانه و اروپا شناخته شده است.

نهر دبی کریک: این نهر یکی از جاذبه‌های طبیعی دبی است که از میان دبی گذر کرده و محل اتصال منطقه دیره دبی و محله بر است. طول نهر کریک ۱۴ کیلومتر مربع است و نه تنها به علت طبیعی بودن آن بلکه به سبب نقش پررنگی که در توسعه شهری دبی داشته، از اهمیت بسیاری برای اهالی آن برخوردار است.

باغ میراکل: این باغ، بهشتی از گل‌ها و گیاهان است. مساحت میراکل نزدیک به ۷۲ هزار متر مربع است و از بزرگ‌ترین باغ‌های گل طبیعی در جهان به شمار رفته و دارای ۴۵ میلیون گیاه است.

دبی

برج العرب: برج العرب در شهر دبی با مدیریت گروه هتل‌های جمیرا، معروف‌ترین برج و نماد دبی با ۳۲۱ متر ارتفاع و یکی از بلندترین هتل‌های جهان است. این ساختمان دارای یک جزیره مصنوعی با فاصله ۲۸۰ متر از ساحل جمیرا است که با یک پل منحنی اختصاصی به زمین اصلی متصل می‌شود.

مسجد جمیرا: جمیرا یک مسجد به سبک قرون وسطایی و اثری برجسته در دبی بوده که در سال ۱۹۷۶ ساخته شده است. این مسجد برای ۱۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و از جمله آثار باقی‌مانده از دوران فاطمیان است.

دبی

موزه آینده دبی: این موزه از جدیدترین و مدرن‌ترین پروژه‌های عمرانی است که در شمار خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی دبی قرار دارد. این موزه در سال ۲۰۲۲ افتتاح شد و مساحت آن حدود ۳۰ هزار متر مربع است. ایده اصلی این موزه این بوده که در یک نمایشگاه دائمی، به­روزترین اختراعات و فناوری‌ها را به نمایش بگذارد تا بازدیدکنندگان بتوانند با آن ۵۰ سال آینده را تصور کنند.

موزه ایلوژن دبی: ایده اصلی این موزه، ایجاد فضایی بوده که در آن با استفاده از ابزارهای بصری و ایجاد خطای دید بتوان تجربه جالبی برای بازدیدکنندگان خلق کرد. این موزه ۶۰ اثر هنری مرتبط با خطای دید بصری دارد و دارای ۸۰ اتاقک است که هر یک با طراحی خاص، تصوری غیر واقعی را به نمایش می­‌گذارد.

دبی

اقامت در هتل جوورا دبی

هتل جوورا دبی، هتلی چهار ستاره در منطقه شیخ زاید است که قیمت رزرو اتاق در آن بر اساس زمان سفر و اقامت گردشگران متفاوت است. از نظر مسافران، هتل جوورا دبی بیشترین امتیاز (9 از 10) را برای موقعیت و کمترین امتیاز (7.20 از 10) را بابت صبحانه کسب کرده است. این هتل میانگین امتیاز کلی معمولی 7.60 از 10 را به دست آورده و ارزش خرید امکانات آن 7.80 از 10 است. این هتل با ارتفاع 356 متر بلندترین هتل جهان است. برای مسافران این هتل، رفت و آمد به مناطق تجاری و تفریحی اصلی دبی آسان است.

هتل جوورا دبی

امکانات هتل جوورا دبی

این هتل دارای 529 اتاق (اتاق‌‌های لوکس تا سوئیت‌‌های بزرگ دو خوابه) با امکانات رفاهی مطلوب است. تمامی اتاق‌‌ها دارای بالاترین استاندارد، اینترنت پرسرعت، تلویزیون تعاملی، امکانات رفاهی و لوازم بهداشتی مطابق با نیازهای خانواده‌ است. از دیگر امکانات هتل جوورا دبی می‌توان به پارکینگ، سرویس اتاق، پنج رستوران، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسپا، استخر و مرکز تناسب اندام و باشگاه سلامت اشاره کرد. همچنین در طبقه 12 هتل جوورا، تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری گردشگران مانند دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پستی، فتوکپی، چاپ، اسکن و اتاق جلسات خصوصی با ظرفیت 12 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل جوورا دبی

فاصله هتل جوورا دبی تا مراکز گردشگری

فاصله هتل جوورا دبی تا مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) و مرکز تجارت جهانیWTC) ) حدود پنج دقیقه و تا مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه و آبنمای دبی با خودرو حدود ۱۰ دقیقه است. ساحل کایت و لامر حدود 10 کیلومتر با هتل جوورا دبی فاصله دارند. همچنین هتل جوورا دبی تا فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) با خودرو حدود 15 دقیقه و تا فرودگاه بین‌‌المللی آل مکتوم حدود 40 دقیقه فاصله دارد. مجتمع تجاری دبی مال نیز نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل جوورا دبی است.

رزرو اتاق در هتل جوورا دبی با “بیسان گشت”

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت مهر، مجری تور‌های داخلی، خارجی، طبیعت‌گردی و تور‌های ورودی به صورت مستقیم است که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران مجوز دارد. گردشگران برای ارتباط با کارشناسان بیسان گشت جهت رزرو تور یا اقامت در هتل دبی می­توانند با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://bisungasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط رزرو اتاق در هتل جوورا دبی

  1. میکاییل گفته:

    سلام دوستان گلم این هتل باوجود ۴ستاره بودن میتوانم براحتی بگم که ازبعضی هتلهای ۴ستاره به مراتب بهتر هست تنها ایراد تعدادمحدود آسانسورهای البته سرعت آسانسورها ازپراید مابیشترمیباشد وبستگی به روزهای شلوغ هتل داره هرچندما درایام نوروز فقط دریکی دو مورد آنهم بعلت خرابی یکیشون متوجه این قضیه شدیم درکل به هموطنان عزیزم این هتل راتوصیه میکنم کارکنان sbمودب وبااحترام وصبحانه های متنوع وخوب تمیزبودن اتاقها تحویل وپذیرش خوب کارکنان ازموارد هست که بنده بیشتر پسندیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز