5 ساعت مچی زنانه پرفروش برای هدیه روز مادر + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت مچی زنانه پرفروش که برای هدیه روز مادر مناسب باشد اغلب در بازه قیمتی 300 تا 900 هزار تومان قرار دارد. این ساعت‌ها اغلب با جنس فلزی و استیل تهیه شده و صفحه نمایش گرد دارند. قفل‌بندهای مختلفی برای انواع مدل‌های عقربه‌ای استفاده شده و قطر صفحه آن‌ها نیز بین 20 تا 40 میلی‌متر است.

کاماپرس در این گزارش 5 ساعت مچی زنانه پرفروش در دیجی کالا برای هدیه روز مادر را معرفی می‌کند.

ساعت مچی زنانه مدل دستنبدی نگین دار

این محصول با کد 03 عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با حدود قیمتی 300 تا 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت عقربه‌ای با موتور کوارتز کار می‌کند و برای استفاده روزمره، رسمی، کلاسیک و لوکس مناسب است. جنس بدنه این ساعت مچی زنانه فلز بوده و صفحه آن گرد است. جنس شیشه به کار رفته در این ساعت مچی نیز معدنی عنوان شده و نوع قفل بند آن دستبندی است. قطر صفحه این ساعت 30 میلی متر بوده و امکان استفاده از صفحه‌ای با رنگ سفید و بندی با رنگ طلایی را برای خانم‌های شیک پوش ارائه می‌کند.

ساعت مچی زنانه مدل دستنبدی نگین دار-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت مچی زنانه با مدل دیت جاست sbz3

این محصول با قیمت حدودی 300 هزار تومان عرضه شده و بدنه‌ای با جنس استیل دارد. نوع قفل‌بند این ساعت کلیپسی ساده بوده و استفاده از آن برای کاربرد روزمره و رسمی مناسب است. این محصول با رنگ صفحه سبز عرضه شده و بدنه‌ای با رنگ نقره‌ای دارد. این محصول قطر صفحه ساعت 25 میلی‌متری دارد.

ساعت مچی زنانه با مدل دیت جاست sbz3-کاماپرس

ساعت مچی زنانه با مدل فول نگین

این محصول با کد ne2023 عرضه شده و در حدود 400 هزار تومان قیمت دارد. این ساعت مچی زنانه با جنس بدنه استیل و شیشه معدنی، دارای قفل بند سگکی قلاب‌دار بوده و رنگ صفحه نمایش آن سفید است. قطر صفحه ساعت این محصول 21 میلی متر بوده و استفاده از آن برای کاربرد روزمره، رسمی، کلاسیک و لوکس مناسب محسوب می‌شود.

کد ne2023-کاماپرس

ساعت مچی زنانه با مدل 1311 اسکمی

این محصول با قیمت حدودی 600 تا 700 هزار تومان عرضه شده و با کد 02 در دیجی کالا به فروش می‌رسد. ساعت مچی زنانه اسکمی با جنس بدنه فلزی و شیشه معدنی تهیه شده و فرم صفحه آن گرد است. این محصول با کاربردی روزمره تهیه شده و صفحه‌ای با رنگ نقره‌ای دارد. نوع قفل بند این ساعت دستبندی بوده و قطر صفحه ساعت آن 31 میلی متر عنوان شده است.

ساعت مچی زنانه با مدل 1311 اسکمی-کاماپرس

ساعت مچی زنانه مدل 9188RG-NP2 اسکمی

این محصول با کاربردی روزمره تهیه شده و با قیمت حدودی 800 تا 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. فرم صفحه نمایش در این ساعت مچی گرد بوده و نوع قفل‌بند آن ضامن دار و کلیپسی است. این ساعت با عقربه‌های شب تاب کار کرده و با قطر صفحه نمایش 46 میلی‌متر استفاده می‌شود. عقربه‌های این محصول حالت شب تاب داشته و رنگ صفحه نمایش آن قهوه‌ای است. علاوه بر این رنگ خود محصول نیز رزگلد بوده و جنس استیلی دارد.

ساعت مچی زنانه مدل 9188RG-NP2 اسکمی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “5 ساعت مچی زنانه پرفروش برای هدیه روز مادر + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز