شرایط دریافت ویزای اندونزی + هزینه و مدارک

ویزای اندونزی-کاماپرس
ژیوار

در حال حاضر ویزای اندونزی به دو صورت معمولی و فرودگاهی صادر می‌شود. ویزای فرودگاهی اندونزی در بدو ورود مسافران به یکی از فرودگاه‌های کشور اندونزی، به صورت الصاق مهر در پاسپورت آنان درج می­‌شود. البته چند سالی است که ویزای اندونزی از نوع فرودگاهی برای گردشگران ایرانی صادر نمی‌شود و کسانی که قصد سفر به اندونزی دارند باید از طریق سفارت این کشور در داخل ایران برای اخذ ویزای اندونزی اقدام کنند یا برای دریافت ویزای الکترونیکی این کشور درخواست دهند.

کاماپرس در این گزارش، شرایط، مدارک و هزینه‌های لازم برای دریافت ویزای اندونزی را بررسی کرده است.

انواع ویزای اندونزی

ویزای اندونزی بسته به هدف مسافر از سفر به این کشور به انواع تجاری، گردشگری، تحصیلی، کاری و نظایر آن دسته­‌بندی می‌شود.

ویزای کار: افرادی که قصد داشته باشند در اندونزی به فعالیت کاری و کسب درآمد مشغول شوند باید برای دریافت ویزای کار اندونزی اقدام کنند. این افراد باید پس از گذراندن تمامی مراحل استخدامی توسط کارفرمای اندونزی، نامه استخدامی یا اجازه کار در این کشور را در اختیار سفارت قرار دهند.

ویزای تحصیلی: دانشجویانی که قصد دارند در اندونزی تحصیل کنند، باید پس از دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های این کشور، مدارک لازم را همراه با نامه پذیرش دانشگاه به سفارت اندونزی ارائه دهند و درخواست خود را برای دریافت ویزای تحصیلی اندونزی ثبت کنند.

دریان سفر امید

ویزای توریستی: ویزای توریستی اندونزی (Indonesia Visit Visa) که با کد B211A در سفارت این کشور شناخته می‌شود، پرتقاضاترین ویزایی است که ایرانیان برای سفر به اندونزی درخواست می‌دهند. ویزای توریستی اندونزی به مدت دو هفته و تنها برای اهداف گردشگری و بازدید از جاذبه‌های دیدنی اندونزی صادر می‌شود. البته دارندگان این ویزا اجازه تمدید ویزا، کار، تحصیل یا اقامت طولانی‌تر را در این کشور نخواهند داشت.

ویزای اندونزی-کاماپرس

قیمت ویزای اندونزی

هزینه اخذ ویزای اندونزی از طریق آژانس­‌های گردشگری معتبر حدود 125 دلار بوده و صدور ویزای اندونزی از این طریق فقط دو هفته زمان می‌برد. ثبت درخواست ویزای اندونزی از طریق سفارت یا از طریق آژانس مسافرتی، تفاوت چندان زیادی با یکدیگر ندارد؛ با این حال، افراد با ثبت درخواست از طریق آژانس مسافرتی می‌توانند هزینه‌های مرتبط با اخذ ویزای اندونزی را در هر زمان و مکانی و در هر جایی از ایران از طریق درگاه‌های بانکی اینترنتی به صورت ریالی پرداخت کنند و از هزینه‌های مرتبط با رفت و آمد به سفارت رها شوند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای اندونزی

افراد برای اخذ ویزای اندونزی باید مدارکی همچون اصل پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماهه، کپی تمامی صفحات شناسنامه، بیمه دو ماهه، تمکن مالی به ارزش 100 میلیون تومان، دو قطعه عکس پرسنلی، کپی پشت و رو کارت ملی، تایید رزرو هتل و بلیط هواپیما ارائه دهند.

مزایای درخواست آنلاین ویزای اندونزی از طریق یک آژانس مسافرتی

امروزه با پیشرفت عرصه دیجیتال و رشد خدمات اینترنتی، بسیاری از امور همچون اخذ ویزای کشورهای مختلف به صورت آنلاین و غیرحضوری صورت می‌گیرد. ثبت درخواست ویزا به صورت آنلاین به مسافران امکان می‌دهد که با صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن و کاهش هزینه‌ها، برای ویزای اندونزی درخواست دهند.

مسافران می‌توانند به صورت آنلاین، قیمت انواع ویزای اندونزی را از طریق وبسایت رسمی آژانس‌های مسافرتی معتبر استعلام بگیرند و به سرعت برای اخذ ویزای اندونزی اقدام کنند.

در روش آنلاین اخذ ویزای اندونزی، افراد نیازی به مراجعه حضوری به سفارتخانه یا مراکز مربوطه نخواهند داشت و هزینه‌ای بابت رفت و آمد پرداخت نخواهند کرد. در این روش، افراد می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز در خانه یا محل کار برای اخذ ویزای اندونزی درخواست دهند و منتظر صدور آن بمانند. پس از صدور ویزای اندونزی، ویزا از طریق ایمیل برای افراد ارسال می‌شود و مسافران می‌توانند در هر لحظه‌ای آن را مشاهده و در تلفن همراه خود ذخیره کنند تا در مواقع مورد نیاز همراه خود داشته باشند.

صدور ویزای اندونزی چه مدت زمان می­‌برد؟

صدور ویزای اندونزی 14 روز زمان می‌برد و افراد فرصت دارند دو ماه پس از صدور ویزا به این کشور سفر کنند. ویزای اندونزی از نوع گردشگری یک بار ورود بوده و صاحبان آن می‌­توانند حدود دو هفته در اندونزی اقامت داشته باشند. اگر افراد پیش از تمام شدن مدت ویزای اندونزی، این کشور را ترک کنند، نمی‌توانند برای بار دوم با همان ویزای قبلی به آن بازگردند و باید برای اخذ ویزای جدید اقدام کنند.

ویزای اندونزی-کاماپرس

سریع‌­ترین روش دریافت ویزای اندونزی

آژانس مسافرتی «قاره پیما» با داشتن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری، سیستم فروش آنلاین ویزا و بلیط هواپیما را راه‌اندازی کرده است.

مجموعه قاره پیما در راستای ارائه خدمات عالی به مشتریان خود، از صفر تا صد اخذ ویزای آنان را به عهده می‌گیرد و با بررسی تمامی فرم‌ها و مدارک لازم برای اخذ ویزای اندونزی، تا میزان بسیار زیادی احتمال ریجکتی یا رد شدن ویزا را کاهش می‌دهد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و ویژگی‌های متنوع مجموعه قاره پیما می­توانند به وبسایت آن به آدرس  www.gharepeyma.comمراجعه کنند یا از طریق تماس با شماره تلفن 021 91028292  از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز