ارزان ترین یخچال ایستکول برای محیط اداری کوچک + قیمت

ژیوار

یخچال‌های اداری برای محیط‌های کوچک و جمع و جور طراحی شده‌اند. این مدل‌های کم‌مصرف، در عین سادگی عملکرد خوبی دارند و نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های شما را خنک نگه می‌دارند. همچنین این نوع از یخچال‌ها از نظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و به تعبیری دیگر تعادل کاملی بین اقتصادی و کاربردی‌ بودن ایجاد می‌کنند. یخچال‌ کوچک اداری با طراحی شیک، به زیبایی با هر دکوراسیونی هماهنگ شده و نیازهای محل کار را برآورده می‌‌سازد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین یخچال ایستکول برای محیط اداری کوچک را به شما معرفی می‌کند.

1-یخچال ۵ فوت ایستکول مدل مینی بار ۱۸۳۵

یخچال ۵ فوت ایستکول مدل مینی بار ۱۸۳۵ برای مشتریانی طراحی شده است که به دنبال طراحی جمع‌وجور در کنار خنک‌کنندگی خوب و ایده‌آل هستند. ارتفاع کوتاه این مدل، آن را برای آشپزخانه‌های کوچک و دفاتر اداری مناسب می‌سازد. مینی بار ۱۸۳۵ مجهز به سیستم یخ‌زدایی است که تجمع یخ‌زدگی را کاهش می‌دهد و در نتیجه فضای داخلی را برای نگهداری مواد غذایی به حداکثر می‌رساند. طراحی آن تلفیق کاملی از حداقل حجم و استفاده هوشمندانه از فضا است و آن را به انتخابی عالی برای مکان‌های با فضا محدود تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۶ میلیون تومان است.

یخچال ۵ فوت ایستکول مدل مینی بار ۱۸۳۵

2-یخچال ۹ فوت ایستکول مدل ۱۹۱۹

یخچال ۹ فوت ایستکول مدل ۱۹۱۹ نمونه‌ای درخشان از محصولات این برند است که دغدغه‌های محیط‌ زیستی را با فناوری پیشرفته و مصرف کم‌ انرژی ترکیب می‌کند. این یخچال همچنین یک راه‌حل ایده‌آل ذخیره‌سازی برای مواد غذایی در مقیاس بزرگ است. یخچال ایستکول مدل ۱۹۱۹ با ظرفیت سخاوتمندانه ۹ فوتی که دارد بهترین موارد استفاده را در هتل‌ها و محیط‌های خانگی و اداری فراهم می‌کند. قیمت این محصول ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

دریان سفر امید

یخچال ۹ فوت ایستکول مدل ۱۹۱۹

3-یخچال ۳ فوت ایستکول مدل مینی بار ۴۰۳

یخچال ۳ فوت ایستکول مدل مینی بار ۴۰۳ نمونه‌ای از اندازه جمع‌وجور همراه با بهره‌وری انرژی مناسب است و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی که فضای کم دارند اما به یخچال باکیفیت نیاز دارند، تبدیل می‌کند. این یخچال با گنجایش ۶۴ لیتری خود که برای محیط‌های کوچکی مانند اتاق‌خواب و دفاتر مناسب است، فضای کافی برای مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها فراهم می‌کند. رتبه انرژی A+ آن گواهی بر مصرف انرژی مقرون‌به‌صرفه آن است. قیمت این محصول ۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

یخچال ۳ فوت ایستکول مدل مینی بار ۴۰۳

4-یخچال ۵ فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس ۱۹۵۸۰

یخچال ۵ فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس ۱۹۵۸۰، به‌عنوان یک پیشنهاد اکازیون از یکی از برجسته‌ترین برند‌ها در قلمرو یخچال‌های اداری شناخته می‌شود. این یخچال با ظرفیت عمودی ۵ فوتی، فضای داخلی جاداری را ارائه می‌کند که برای مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها و مواد فاسدشدنی که نیاز به خنک‌کننده دارند، عالی است. مناسب‌بودن آن برای محیط‌های مختلف مانند دفاتر، کلینیک‌ها، شرکت‌ها و هتل‌ها آن را به یک انتخاب همه‌کاره تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

یخچال ۵ فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس ۱۹۵۸۰

5-فریزر ۶ فوت ایستکول مدل ۴ کشوی ۱۹۴۶

فریزر ۶ فوت ایستکول مدل ۴ کشوی ۱۹۴۶ نمونه‌ای از کاربردی‌بودن و کارایی در حوزه نگهداری مواد غذایی برای فضاهای اداری و هتل‌ها است. ظرفیت کلی آن ۱۶۰ لیتر است که بادقت در چهار کشو از هم جدا شده‌اند. این محفظه‌ها به کاربران امکان می‌دهد مواد غذایی خود را به طور مرتب ذخیره و دسته‌بندی کنند و هر وقت که بخواهند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. قیمت این محصول ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

فریزر ۶ فوت ایستکول مدل ۴ کشوی ۱۹۴۶

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین یخچال ایستکول برای محیط اداری کوچک + قیمت

  1. کورش گفته:

    یخچال ها جالب بودن نمیدونم اندازه تو ماشین که با برق ماشین کا کنن هست.البته سواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز