ویژگی ها و قیمت انواع میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد آناهیتا گیلان-کاماپرس
ژیوار

شرکت فولاد آناهیتا گیلان، یکی از تولیدکنندگان مطرح میلگردهای متنوع در ایران است. این شرکت با استفاده از نیروهای جوان و ماهر و با بهره‌گیری از سیستم‌های مدیریت نوین توانسته تولیدات خود را در بازار داخلی به عنوان محصولات با کیفیت بالا معرفی کند.

به گزارش کاماپرس، میلگردهای تولید شده توسط کارخانه آناهیتا گیلان، از پرمصرف‌ترین آرماتورها در منطقه شمال ایران محسوب می‌شود. قیمت میلگرد آناهیتا گیلان تحت تأثیر نوسانات بازار جهانی، نرخ ارز و عوامل دیگر به پارامترهای مختلفی مانند وزن و شاخص آنالیز نیز وابسته است.

در این گزارش، انواع میلگردهای آناهیتا گیلان، محصولات پرفروش و نحوه خرید آنها بررسی شده است.

انواع میلگردهای آناهیتا گیلان

محصولات آناهیتا گیلان شامل میلگرد ساده و آجدار در انواع مختلف است. میلگرد ساده آناهیتا با سطحی صاف و بدون برجستگی تولید می‌شود، با استاندارد GOST 5781 سازگار بوده و با نام A1 شناخته می‌‌شود. این محصول دارای ۲۴ درصد کربن در آلیاژ است و به همین دلیل در صنعت به عنوان محصولی نرم شناخته می‌شود. این میلگرد از انعطاف­پذیری بالایی برخوردار است، ولی مقاومت کششی کمتری دارد. همچنین جوشکاری و ماشین‌کاری آن بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر است.

محصولات دیگر این شرکت شامل میلگردهای آجدار در سایزهای A2 و A3 است. آرماتورهای A2 در سایزهای 8 و 10 و آرماتورهای A3 در سایزهای 12 تا 32 تولید می‌شود. مجتمع تولیدی آناهیتا گیلان به درخواست مشتریان، محصولاتی با گرید و درجه A4 نیز تولید می‌کند.

دریان سفر امید

محصولات تولیدی این کارخانه با علامت اختصاری AG قابل شناسایی بوده و استاندارد آن‌ها مطابق با استاندارد ملی ایران 3132 است.

میلگرد آناهیتا گیلان-کاماپرس

محصولات پرفروش آناهیتا گیلان

وزن هر شاخه میلگرد 16 آناهیتا گیلان بین 18.012 تا 19.908 کیلوگرم است. این وزن دقیق نشان‌دهنده کیفیت بالای این محصول است، زیرا به عدد درج شده در جدول اشتال میلگردها نزدیک است. در جدول اشتال، وزن ۱۸.۹ کیلوگرم برای هر شاخه میلگرد سایز ۱۶ در نظر گرفته شده است.

میلگرد ۱۶ آناهیتا به دلیل اینکه با کمترین وزن استاندارد تولید شده و روانه بازار می‌شود، در گروه میلگردهای سبک وزن قرار می‌گیرد. مشخصه این دسته از میلگردها وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه آن‌ها است.

از دیگر محصولات آناهیتا گیلان که قیمت مقرون به صرفه و تقاضای بالایی دارد، میلگرد سایز ۱۴ است. افرادی که برای ساخت سازه‌های خود به دنبال میلگردهای با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستند، می‌توانند میلگرد ۱۴ آناهیتا را به عنوان یک گزینه ایده‌آل در نظر داشته باشند. این سایز میلگرد جزو پرکاربردترین مقاطع فولادی در پروژه‌های عمرانی است و به همین دلیل قیمت آن بیشتر تحت تاثیر عرضه و تقاضا قرار می‌گیرد؛ بنابراین قبل از نهایی کردن سفارش خود حتما از آخرین قیمت این میلگرد در بازار اطلاع پیدا کنید.

محصول دیگری که توسط شرکت فولادی آناهیتا گیلان تولید می‌شود، میلگرد سایز ۸ است که قیمت آن تفاوت زیادی با میلگردهای ۱۲ و ۱۴ ندارد. دلیل آن نیز تقاضای بالای میلگرد سایز ۸ است. لازم به ذکر است که با توجه به وزن این میلگرد، در مجموع قیمت آن برای خریداران مقرون به‌صرفه خواهد بود.

چگونگی خرید میلگرد آناهیتا گیلان

مجتمع فولادی آناهیتا گیلان به دلیل تولید میلگردهای متنوع ساده و آجدار در اندازه‌های مختلف و با وزن سبک دارای محبوبیت زیادی است. مقاومت در برابر رطوبت از معیارهای اصلی برای خرید میلگرد است که محصولات تولید شده توسط کارخانه آناهیتا گیلان مقاومت بالای در برابر رطوبت دارند.

اگر قصد احداث پروژه‌ای در شهرهای شمالی کشور مانند رشت، ساری و مازندران دارید، بهترین انتخاب برای شما خرید از کارخانه آناهیتا گیلان است. تهیه میلگرد آناهیتا در رشت از کارخانه امکان­پذیر است. در این صورت می‌توانید با کمترین هزینه حمل و نقل و با قیمت مناسب، میلگرد موردنیاز پروژه خود را تامین کنید.

میلگرد آناهیتا گیلان-کاماپرس

استعلام روزانه قیمت میلگرد و خرید آن از “آراد آهن”

کارخانه آناهیتا گیلان محصولات خود را به صورت عمده و بالای ۲۲ تن عرضه می‌کند، اما در صورت نیاز به تناژ کمتر می‌توانید با مراجعه به بازرگانی آرادآهن، محصولات آناهیتا را با قیمت کارخانه تهیه کنید. این مجموعه به دلیل همکاری بلندمدت با کارخانه آناهیتا گیلان می‌تواند محصولات مورد نیاز شما را با کمترین قیمت تامین کند.

بازرگانی آرادآهن، عرضه کننده انواع آهن­آلات ساختمانی و صنعتی است که از سال 1377 فعالیت خود را با دیدگاهی متفاوت و مبتنی بر تجارب ارزشمند سالیان متمادی، بررسی علمی و بهره‌گیری از کارشناسان حرفه‌ای در بازار فولاد ایران آغاز کرده است. این مجموعه قیمت روز آهن‌ آلات در ایران را به مشتریان خود اعلام می­کند. برای استعلام قیمت میلگرد آناهیتا گیلان می‌توانید به وبسایت aradahan.com و کانال تلگرامی این مجموعه مراجعه کنید.

همچنین برای خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و آنلاین، می‌توانید با شماره تلفن 34055-031 تماس بگیرید. نحوه خرید از سایت آرادآهن به این شکل است که ابتدا با کارشناس فروش تماس می‌گیرید و حجم مورد نیاز و قیمت میلگرد را سفارش می‌دهید. سپس پیش فاکتور برای خرید نهایی به شما ارسال می‌شود و پس از پرداخت هزینه، بار به همراه فاکتور نهایی برای شما ارسال می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آراد آهن
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز