همه چیز درباره فندک کولیبری

فندک کولیبری - کاماپرس
ژیوار

لازم نیست که حتما سیگاری باشید تا دلتان بخواهد یکی از فندک‌های زیبا و درخشان کولیبری (colibri) را خریداری کنید. فندک کولیبری نه تنها ابزاری کاربردی در سفرهای خارج از شهری است، بلکه یک اکسسوری یا ست‌کننده کلاسیک و ممتاز برای کلکسیون‌ها هم محسوب می­شود.

به گزارش کاماپرس، بیش از یک قرن است که فندک کولیبری در قفسه بالایی فروشگاه‌ها و در میان مجموعه‌های کلکسیون‌داران به عنوان یکی از بهترین فندک‌های نیمه اتوماتیک خودنمایی می‌کند. شرکت ژاپنی کولیبری، انواع فندک کولیبری را در رنگ‌ها، سبک‌ها و اشکال متنوع با کیفیت بالا و منحصر به فرد تولید و روانه بازار می‌کند؛ با این حال، خرید فندک کولیبری اصل از میان نمونه‌های تقلبی موجود در بازار کار دشواری است.

این گزارش به معرفی و ارائه راهنمای خرید فندک کولیبری اصل ‌پرداخته است.

معرفی فندک کولیبری

کمپانی ژاپنی کولیبری نخستین بار در سال 1928 توسط جولین لوتنتال تاسیس و با تولید اولین فندک بنزینی نیمه اتوماتیک شهرت یافت. این شرکت در سال 1935 موفق به تولید فندک‌های کاملا اتوماتیک یا همان Monopol با سیستم شتاب شد. کولیبری که فعالیت خود را با تولید فندک‌های مناسب برای سیگار آغاز کرده بود، بعدها به تولید و عرضه دیگر اکسسوری‌های مردانه از جمله جواهرات، لوازم سیگار، کالاهای چرمی کوچک، ابزار نوشتن، دکمه سرآستین، جعبه سیگار و قلم آبنما نیز پرداخت.

فندک کولیبری - کاماپرس

دریان سفر امید

ویژگی­‌های فندک کولیبری

فندک کولیبری برندی مطرح و معتبر در سطح جهانی است که به کیفیت و ظرافت بالا شهرت دارد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فندک کولیبری در ادامه بررسی شده است.

کیفیت و ماندگاری بالا: یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های فندک کولیبری، کیفیت بالا و دوام این محصول است. کولیبری در ده‌های بعد از نخستین فعالیت خود، فندک‌های سه شعله‌ای را تولید کرد که در برابر باد، مقاومت بسیار بالایی داشته و به راحتی خاموش نمی‌شوند.

مدل‌ها و سبک‌های متنوع: فندک کولیبری دارای مجموعه بسیار متنوعی از مدل‌ها و سبک‌های گوناگون در رنگ‌ها و اشکال متنوع و متناسب با هر سلیقه‌ای است که از جمله آنها می‌توان به فندک پیپ با قابلیت تنظیم شعله یا فندک ضدباد اتمی اشاره کرد.

طرح‌های زیبا و لوکس: از دیگر ویژگی‌های فندک کولیبری مانند فندک زیپو، ظاهر بسیار شیک، لوکس و زیبای آن است؛ ضمن اینکه کولیبری از سال 1970 به بعد در تولید برخی از مدل‌های خود از اکسسوری‌هایی همچون طلا و جواهرات در طرح آن‌ها استفاده کرد.

برخورداری از سوخت بوتان: کولیبری به موازات تولید فندک‌، اقدام به راه اندازی خط تولید سوخت بوتان کرده است که این سوخت نیز با تمامی فندک‌های تولیدی این شرکت سازگاری دارد.

فندک کولیبری چگونه کار می‌کند؟

کولیبری در ساخت فندک‌های خود از سیستم فیتیله‌ای و همچنین سوخت بنزینی استفاده کرده است. اگر فندک نو و آکبند بنزینی کولیبری خریداری می‌کنید، دقت کنید که مخزن آن بنزین نداشته باشد و خودتان باید آن را پر کنید. نحوه کار فندک کولیبری به این صورت است که فندک با برخورد یک چرخ دندانه‌دار به تکه سنگ چخماق تعبیه شده درون آن روشن می‌شود. حواستان باشد که برای جلوگیری از ورود آسیب به چرخ مذکور، حتما سنگ چخماق را به موقع و پیش از اتمام کامل تعویض کرده و هر از گاهی دندانه‌های چرخ را تمیز کنید.

قیمت فندک کولیبری

فندک کولیبری مانند فندک زیپو یک اکسسوری لوکس محسوب شده و با توجه به وارداتی بودن و تاثیر قیمت دلار بر آن، قیمت بالایی دارد؛ با این حال قیمت فندک کولیبری به مدل، ویژگی‌ها، ظاهر و اکسسوری‌های به کار رفته در طراحی آن، نوسانات بازار و همچنین فروشگاه عرضه کننده بستگی دارد. در حال حاضر قیمت فندک کولیبری در بازار بین 4 تا 8 میلیون تومان و در برخی مدل‌ها هم بالاتر است.

فندک کولیبری - کاماپرس

چطور فندک کولیبری اصل بخریم؟

در حال حاضر، بازار پراز نمونه‌های تقلبی و فیک فندک‌های کولیبری است که نه تنها کیفیت بسیار پایینی دارند، بلکه در برخی موارد به قیمت همان نمونه‌های اصلی به فروش می‌رسد. نمونه‌های تقلبی این فندک‌ها عمر بسیار پایینی داشته و پس از مدت کوتاهی خراب می‌شوند؛ از این رو با توجه به هزینه‌ای که برای خرید فندک کولیبری صرف می‌کنید، بهتر است در خرید آن دقت و حساسیت به خرج داده و از اصل بودن آن مطمئن شوید.

بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن فندک کولیبری، خرید از فروشگاه‌ها و مراکز معتبری است که دارای ضمانت و اصالت و کیفیت بوده و پشتیبانی و پاسخگویی خوبی به مشتریان ارائه می‌دهند.

خرید فندک کولیبری اصل از “ایران لایتر (ایران زیپو سابق)”

ایران لایتر (ایران زیپو سابق) یک مجموعه تخصصی و معتبر در حوزه فروش و عرضه انواع فندک‌های اورجینال بنزینی و گازی است که خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این مجموعه دارای تیمی مجرب از کارشناسان بوده و به عنوان واردکننده فندک و لوازم جانبی آن از برندهای مطرح و معتبر جهانی مانند کولیبری، زیپو، پورشه دیزاین، تونینو لامبورگینی، پیرکاردین و سارومه فعالیت می‌کند.

خدمات ویژه ایران لایتر (ایران زیپو سابق) شامل قابلیت خرید آنلاین از سراسر کشور، ارسال سریع با پشتیبانی از تمام سرویس‌های ارسال دولتی، خصوصی و پیک در تهران و حومه، پشتیبانی نامحدود و 24 ساعته، تضمین اصالت و کیفیت و همچنین مشاوره رایگان قبل و بعد خرید است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لایتر
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز