شکایت دروازه بان سبق سرخ پوشان از پرسپولیس

شکایت-دوباره-رادوشویچ-از-پرسپولیس-کاماپرس
ژیوار

گلر سابق سرخپوشان، بوژیدار رادوشویچ آماده طرح شکایت جدید از باشگاه پرسپولیس می‌شود. در حالی که باشگاه پرسپولیس، روز گذشته اعلام کرده بود که بدهی خود را با این گلر کراوات تسویه کرده است، هم‌اکنون زمزمه‌هایی از طرح شکایت مجدد او به گوش می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، موضوع شکایت جدید بوژیدار از پرسپولیس، مالیات این دروازه‌بان است که بابت دو فصل حضور او در پرسپولیس پرداخت نشده و برای این بازیکن دردسرهایی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

اداره مالیات کرواسی به رادو گفته است که اظهارنامه تکمیل‌شده خود بابت پرداخت مالیات طی این دو سال را تحویل بدهد تا مشمول فرار مالیاتی نشود. بنابراین اگر باشگاه پرسپولیس همکاری لازم را با رادوشویچ انجام ندهد، برای او مشکل ایجاد خواهد شد. به عبارتی اگر پرسپولیس تاییدیه اداره مالیات ایران را برای رادوشویچ ارسال نکند، احتمالا او مجبور خواهد شد که مالیات خود را از طریق دولت کرواسی همراه با جریمه بسیار سنگین پرداخت کند.

شکایت-دوباره-رادوشویچ-از-پرسپولیس-کاماپرس

دریان سفر امید

به نقل از خبر آنلاین، براساس قرارداد این بازیکن کراوات با باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در قبال پرداخت مالیات او مسئول است. رادوشویچ تصمیم بر آن دارد که در صورت عدم همکاری پرسپولیس، شکایت جدیدی علیه این باشگاه در فیفا ثبت کند.

شکایت جدید رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس را ملزم به پرداخت مبلغ مالیات خواهد کرد که در حدود 20 درصد قرارداد این دروازه‌بان خواهد بود. پرسپولیس اخیرا توانست پرونده مالیات برانکو ایوانکوویچ مربی اسبق خود را حل و فصل کند و حالا اگر نتواند به پرونده مالیاتی رادوشویچ رسیدگی کند، از بابت مجوز حرفه‌ای هم دچار مشکل می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز