سایبرتراک تسلا پس از مدت ها انتظار به بازار عرضه می شود

ژیوار

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام اتفاقی که منتظرش بودیم رخ داد و سایبرتراک تسلا برای فروش روانه بازار می‌شود. شاید تاکنون عرضه هیچ خودرو جدیدی تا به این اندازه با حرف و حدیث و موافق و مخالف همراه نبوده، اما به هر حال سایبرتراک برجسته‌ترین محصول تسلاست که کسب اطلاع و آگاهی درباره آن خالی از لطف نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایبرتراک یک خودرو برقی است که از زمان رونمایی اولیه تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است. در مراسمی که به تازگی در تگزاس برگزار شد، کمپانی تسلا قیمت نهایی آن را اعلام کرد. تیپ پایه با یک موتور برقی و چرخ های محرک عقب که سال 2025 عرضه می‌شود، در حدود 49890 دلار قیمت خواهد داشت. این تیپ با یک بار شارژ تقریباً 402 کیلومتر را پیموده و شتاب صفر تا صدی برابر با 6.5 ثانیه خواهد داشت.

تیپ بالاتر چهار چرخ محرک بوده که از دو موتور برقی بهره می‌برد. این دو در کنار هم 600 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. این تیپ 547 کیلومتر برد دارد و شتاب صفر تا صد آن 4.1 ثانیه اعلام شده است. مدل مذکور در سال 2024 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

بالاترین تیپ از سایبرتراک که آن هم در سال 2024 روانه بازار می‌شود، 96390 دلار قیمتگذاری شده و چهار چرخ محرک است. این تیپ 845 اسب بخار قدرت داشته و با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 514 کیلومتر را بپیماید. کمپانی تسلا شتاب صفر تا صد این تیپ را 2.5 ثانیه اعلام کرده است.

دریان سفر امید

سایبرتراک در سگمنت خودروهای برقی قدرتمند رقبایی مانند ریوان آر 1 تی، فورد اف-150 و هامر ای وی را در مقابل خود دارد و باید با آن‌ها به رقابت بپردازد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تسلا
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز