5 مانیتور گیمینگ پرفروش در پاییز 1402

ژیوار

مانیتورهای گیمینگ زمان واکنش‌دهی سریع‌تری نسبت به مانیتورهای عادی دارند و می‌توانند از تار شدن و گیر کردن تصویر هنگام بازی جلوگیری کنند. این محصولات دچار تاخیر ورودی نشده و حرکات اعمال شده توسط ماوس و کیبورد را به سرعت دریافت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصولات می‌توان به بروزرسانی‌های صفحه نمایشگر در جهت افزایش سرعت و کیفیت رویت تغییرات مرتبط به بازی از سوی کاربر اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین مانیتورهای گیمینگ در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

مانیتور ام اس آی G281UV

این مانیتور با قیمت 15 میلیون و 100 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد و سایز صفحه نمایشگر آن 27.9 اینچ است. این محصول با صفحه نمایش تخت همراه با پایه، 5.7 کیلوگرم وزن دارد و با صفحه نمایشگری مات می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ را نمایش دهد. مانیتور ام اس آی با قابلیت فیلتر نور آبی و یک عدد پورت خروجی هدفون می‌تواند روی پایه دیواری قرار بگیرد و 5 تا 20 درجه قابلیت چرخش عمودی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول قابلیت دید در شب با جزئیات زیاد است.

مانیتور گیمینگ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

پرفروش ترین هندزفری گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای + قیمت

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی

مانیتور ایسوس VG27VQ

این سری از مانیتورهای ایسوس در بازه قیمتی 10 تا 16 میلیون قرار می‌گیرند و با اندازه صفحه نمایش‌های مختلف مانند 24 و 27 اینچ قابل خریداری هستند. این مانیتور با صفحه نمایش مات و نور پس‌زمینه LED دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI است. این محصول با سایز صفحه نمایشگر 24 اینچ دارای وزن 3.3 کیلوگرمی بوده و با سایز صفحه نمایش 27 اینچی 4.4 کیلوگرم وزن دارد که این وزن همراه با پایه حساب می‌شود. 16.7 میلیارد رنگ در این صفحه نمایش قابل مشاهده است.

مانیتور-کاماپرس

مانیتور گیمینگ ام اس آی Optix G27CQ4

این مدل که با قیمت 15 میلیون و 840 تومان در بازار موجود است، علاوه بر کاربرد گیمینگ برای کاربرد اداری نیز مناسب است و از این جهت برای شاغلان علاقمند به گیم، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این محصول با وزن 5 کیلوگرم و صفحه نمایش 7 اینچ می‌تواند از 16.7 میلیارد رنگ پشتیبانی کند و دارای نور پس‌زمینه LED است. مانیتور گیمینگ ام اس آی صفحه نمایشی مات دارد و زاویه دید آن 178 درجه است.

مانیتور-کاماپرس

مانیتور سامسونگ Odyssey

مانیتور سری Odyssey مدل G3 LS27AG300NMXUE با قیمت 11 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد و صفحه نمایشی مات دارد. این محصول با وزن 5.3 کیلوگرم نمایشگری مات داشته و نور آبی را فیلتر می‌کند. این محصول با قابلیت چرخش افقی، عمودی و دورانی قابلیت نمایش 16.7 میلیارد رنگ را دارد و درگاه HDMI آن نسخه 1.4 است. این محصول که بدون پایه 3.8 کیلوگرم وزن دارد، قابلیت نصب روی دیوار را داشته و می‌توان ارتفاع آن را تنظیم کرد.

مانیتور-کاماپرس

مانیتور گیمینگ ام اس آی G272CQP

این مانیتور گیمینگ با قیمت 17 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد و اندازه صفحه نمایش 27 اینچی دارد. این مانیتور با قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای یک پورت خروجی هدفون بوده و وزن آن همراه با پایه 8.9 کیلوگرم است. این محصول قابلیت نشان دادن 1.07 میلیارد رنگ را داشته و می‌توان آن را روی دیوار نصب کرد. از دیگر قابلیت‌های مهم این مانیتور این است که می‌تواند 5 تا 20 درجه در حالت عمودی چرخش داشته باشد.

مانیتور-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ام اس آیایسوستکنولایفسامسونگ
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز