یوان هانگ وای 6؛ سدان گران قیمت چینی + عکس

ژیوار

یوان هانگ وای 6 ساخت کشور چین، یک سدان الکتریکی لوکس است که در توسعه فناوری‌های آن بوش و هواوی نیز مشارکت داشته‌اند.

به گزارش کاماپرس، این سدان لوکس که در کشور چین عرضه شده با قیمت 45 تا 73 هزار پیش فروش شده است.

مشخصات فنی خودرو

پیشرانه این خودرو دو مدل دارد؛ نمونه تک موتور الکتریکی که با محور عقب در ارتباط است و نمونه مجهز به دو موتور به همراه سامانه تمام چرخ محرک. همچنین انرژی موتور این خودرو از بسته باتری لیتیم تامین می‌شود. مدل تک موتور، 335 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر داشته و صفر تا 100 آن 5.9 ثانیه است. مدل مجهز به سامانه تمام چرخ محرک، نیز دارای خروجی 670 اسب بخار و گشتاور 745 نیوتن متر بوده و شاخص صفر تا 100 کیلومتر آن 3.2 ثانیه است.

برخورداری از بالاترین ظرفیت شارژ سریع

این سدان لوکس چینی بر پایه معماری 800 ولت الکتریکی توسعه پیدا کرده و از بالاترین ظرفیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر، تنها 10 دقیقه زمان لازم دارد تا انرژی لازم برای پیمایش 300 کیلومتر را در باتری خود ذخیره کند.

دریان سفر امید

به نقل از عصر ایران، نمایشگر اطلاعات کیلومتر 12.3 اینچی، نمایشگر 17.38 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نرم افزار هوشمند کابین توسعه یافته توسط گروه معروف علی بابا چین و سیستم صوتی مجهز به 27 اسپیکر برخی از امکانات کابین یوان هانگ وای 6 معرفی شده است.

در طراحی بدنه و چراغ عقب یوان هانگ وای 6، شباهت‌هایی با پورشه و مرسدس بنز دیده شده و لوگوی آن نیز رونوشتی از استون مارتین است. همچنین آخرین دستاوردهای ایمنی خودرو در این سدان طراحی شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز