آشنایی با عطر ساواج دیور، عطر پیشنهاد جانی دپ!

ساواج دیور-کاماپرس
ژیوار

خانم­ها و آقایان برای حضور در مهمانی، مراسم، دورهمی، دیدار دوستانه و کاری نه تنها باید از لباس مناسب و آراستگی ظاهری برخوردار باشند، بلکه باید از بهترین عطر و ادکلن نیز استفاده کنند تا در جمع بدرخشند و اثرگذاری­شان بیشتر شود. در واقع استفاده از بهترین عطر مردانه یا زنانه تکمیل کننده لباس و ظاهر است.

به گزارش کاماپرس، استفاده از عطر بر ایجاد حس خوب و بهبود روابط با اطرافیان اثر می‌گذارد. به طور کلی بوی خوب اثر زیادی روی بخش راست مغز دارد که عواطف، حافظه و خلاقیت را کنترل می‌کند. زمانی که شخصی از بهترین عطر مردانه یا زنانه استفاده می‌کند، بخش راست مغز وی تقویت می‌شود و در نتیجه بدن او عملکرد به مراتب بهتری خواهد داشت. طبق نظریه آروماتراپی، استفاده از روغن‌‌های معطر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به نوعی روی روان افراد نیز به شکل مثبتی اثر می‌گذارد.

در این گزارش قصد داریم عطر ساواج دیور که یکی از بهترین عطرهای جهان است و بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور از آن استفاده می‌کنند را به شما معرفی نماییم؛ تا پایان همراه ما باشید.

اثرات استفاده از بهترین عطر مردانه

آقایان به دلیل فعالیت طولانی مدت خارج از خانه و سر و کار داشتن با افراد مختلف باید از بهترین عطر مردانه استفاده کنند و این موضوع اثر زیادی روی روابط کاری، دوستانه و حتی زناشویی آنان خواهد داشت. زمانی که آقایان به رغم فعالیت‌های مختلف کاری و غیرکاری با بوی خوش و دل انگیز در محیط کار، قرارهای دوستانه و منزل حضور پیدا می‌کنند، ناخودآگاه حس خوبی به اطرافیان خود منتقل می‌کنند. در واقع بوی خوش آقایان بیانگر این موضوع است که آنان به رغم درگیری‌ها و مشغله‌های فراوان کاری و روزمره، بسیار به ظاهر و سلامت خود توجه دارند و حتی به اطرافیان و عزیزان خود نیز اهمیت می‌دهند.

خرید عطر مردانه-کاماپرس

دریان سفر امید

ادکلن ساواج دیور؛ بهترین برای آقایان!

آقایانی که مایل به استفاده از عطری هستند که برای مدت زمان طولانی بوی خوبی را پخش کند و روی ذهن اطرافیان اثر مثبت بگذارد، بهتر است ادکلن ساواج دیور مردانه را مدنظر داشته باشند. نام این عطر در اصل سوج بوده که به اشتباه در ایران به ساواج دیور معروف شده است. این شاهکار کمپانی دیور، رایحه بسیار جذاب و دلپذیری دارد و به همین دلیل بسیاری از آقایان جذب آن شده‌اند.

در کمپین تبلیغاتی عطر Dior Sauvage، بازیگر مشهور اهل آمریکا و هالیوود یعنی جانی دپ (Johnny Depp) حضور داشت که همین موضوع روی ذهن مشتاقان خرید این عطر اثر مثبت گذاشته است. حضور جانی دپ در کمپین تبلیغاتی عطر ساواج دیور باعث شد که در همان ابتدای عرضه، فروش این محصول چند برابر بیشتر از حد تصور باشد. جالب است بدانید که خود جانی دپ نیز از همین عطر استفاده می‌کند و آن‌ها پیشنهاد داده است.

در مصاحبه‌ای با مجله GQ، جانی دپ در مورد علاقه خود به عطر ساواج دیور گفته است: «من عاشق عطر Dior Sauvage هستم. این عطر حسی از قدرت، شجاعت و جذابیت را به من القا می‌کند. من همیشه از این عطر استفاده می‌کنم، چه در روز و چه در شب!»

رایحه‌های ساواج دیور

با تست مقدار کمی از این عطر متوجه خواهید شد که نت اولیه آن ترکیبی از فلفل و ترنج است و به همین دلیل در همان ابتدای استفاده، حس بوبایی تحریک شده و نوعی هیجان و نشاط در شما به وجود خواهد آمد. نت میانی این ادکلن ترکیبی از رایحه شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، اسطوخودوس، خس خس، فلفل سیچوان و نعناع هندی است. بعد از هیجان نت اولیه، نت‌های میانی عطر ساواج دیور باعث خواهد شد که مغز به یک آرامش نسبی برسد و کم کم رایحه خوش در فضا پراکنده شود. بعد از گذشت مدت طولانی، نت پایانی این عطر خودنمایی خواهد کرد که یادآور رایحه سدر، آمبرکسان و لابدانیوم است.

هر رایحه‌ای برای یک سری از فصل‌های خاص مناسب است، ولی عطر دیور ساواج از جمله عطرهای چهار فصل است که پخش بوی آن در فصول بهار و پاییز به مراتب بیشتر از تابستان و زمستان است. آقایان برای استفاده بهتر از این محصول بهتر است که آن را در روز بیشتر از شب استفاده کنند؛ پس می‌توان گفت که ادکلن ساواج دیور، یک عطر مناسب برای استفاده روزمره است و در ساعات روز بیشترین پخش بو را دارد.

انواع مختلف عطر دیور ساواج

در حال حاضر 4 نسخه از عطر دیور سوج در بازار موجود است که شما با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید بهترین عطر گزینه را انتخاب نمایید. نخستین نسخه از این عطر در سال 2015 در غلظت ادوتویلت طراحی و به بازار آمد. پخش بوی بالای این نسخه از مزیت‌های آن بود اما کمپانی دیور برای کسانی که به دنبال عطری سنگین‌تر و با ماندگاری بالاتر بودند، غلظت ادوپرفیوم را در سال 2018 طراحی کرد.

یک سال پس از تولید این نسخه، غلظت پرفیوم عطر ساواج به بازار آمد که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بود اما پخش بوی آن پایین‌تر آمده بود و حتی سنگینی آن برای برخی از افراد آزاردهنده بود. جدیدترین نسخه از خانواده Sauvage با نام دیور ساواج الکسیر در سال 2021 طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر به آن دسته از افرادی که قبلا عطر سوج را داشته اند و به دنبال یک رایحه کمی متفاوت هستند، توصیه شده است.

عطر مردانه-کاماپرس

از کدام فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن می‌خرید؟!

متاسفانه با افزایش قیمت ارز و در پی آن افزایش قیمت عطر و ادکلن‌ها، نسخه‌های تقلبی و فیک این عطر در بازار افزایش یافته است که شباهت زیادی به نسخه اصلی دارد و امکان شناسایی آن برای افراد غیرمتخصص دشوار است. بهترین راه برای خرید عطر اورجینال، خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است. درین عطر به عنوان اولین فروشگاه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی در ایران، تمامی محصولات خود از جمله عطر Dior Sauvage را همراه با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر اصل این با گارانتی مادام العمر اصالت می­توان به وب سایت “درین عطر” به نشانی www.dorinatr.com  مراجعه کرد یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس گرفت.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب در رابطه با عطر دیور ساواج مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. این عطر جز بهترین عطرهای مردانه جهان است که بسیاری از آقایان آن را به عنوان عطر امضای خود انتخاب کرده اند. لطفا در صورتی که تجربه استفاده از این عطر و یا عطرهای مشابه را داشته اید، نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

مرتبط با : درین عطر
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آشنایی با عطر ساواج دیور، عطر پیشنهاد جانی دپ!

  1. بهرامی گفته:

    خیلی دوست داشتم یک عطر مردانه خوب پیدا کنم
    یکی از دوستان این عطر که ادوپرفیوم هست معرفی کرد وقتی برای تست روی دستم پاشیدم اول چندان رغبتی پیدا نکردم بعد از چند دقیقه
    خودشو نشون داد بسیار معرکه اما کمی گرون
    درکل اگر چیز خوب بخواهی باید مبلغشو پرداخت کنی .الان هم خیلی خوشحالم که اونو خریدم خدایی نخواستم تبلیغ بکنم امتحان کنید متوجه میشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز