آشنایی با سریلانکا و جاذبه‌های آن

تور سریلانکا-کاماپرس
ژیوار

سریلانکا جزیره‌ای در جنوب آسیا بوده که دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع از طبیعت بکر و چشم‌نواز گرفته تا آثار تاریخی و فرهنگی متعدد است؛ به‌طوری که سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان برای دیدن سریلانکا و جاذبه های آن راهی این کشور می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، سفر به سریلانکا تجربه‌ای کم‌نظیر و هیجان‌انگیز از ماجراجویی و کاوش در تاریخ غنی، فرهنگ متنوع، حیات وحشی دیدنی و مناظر خیره‌کننده است. با سفر به این جزیره کوچک آسیایی می‌توان علاوه بر تماشای جاذبه های دیدنی سریلانکا از تفریحات هیجان‌انگیز همچون سافاری‌، غذاهای لذیذ و باورنکردنی و آب و هوای ساحلی و دلشنین لذت برد؛ با این حال، لذت بردن از جاذبه های سریلانکا نیازمند یک برنامه‌­ریزی دقیق است.

تور سریلانکا-کاماپرس

این گزارش به معرفی سریلانکا و جاذبه های آن ‌پرداخته است.

سریلانکا کجاست؟

سریلانکا، جزیره‌ای کوچک و خاص در شبه قاره هندوستان است که در فاصله 50 کیلومتری جنوب هند قرار دارد. این کشور به‌واسطه شباهت نقشه آن به قطره اشک، به «اشک هندوستان» یا «گوشواره هند» شهرت دارد.

دریان سفر امید

سریلانکا با وجود جنگ‌ها و بحران‌های اقتصادی، این چالش‌ها را به خوبی پشت سر گذاشته و با استفاده از سرمایه عظیم طبیعی، تاریخی و فرهنگی خود، تلاش‌های فراوانی در صنعت توریسم کرده است؛ به‌طوری که در حال حاضر گردشگری، سومین منبع درآمد ارزی این کشور بوده و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در آن برای گردشگران فراهم شده است.

تور سریلانکا-کاماپرس

جاذبه‌های دیدنی سریلانکا

اگر هنوز هم برای رزرو تور سریلانکا و سفر به این کشور تردید دارید، بهتر است با جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیر این کشور آشنا شوید. برخی از محبوب‌ترین جاذبه های سریلانکا در ادامه بررسی شده است.

سواحل بکر و بی‌نظیر: سریلانکا یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین مقاصد ساحلی در جهان است که مملو از سواحل زیبا و متناسب با هر نوع سلیقه‌ای است. اگر به دنبال آرامش و استراحت در کنار ساحل هستید، می‌توانید روی ماسه‌های طلایی و گرم سواحل غربی در زیر درختان نخل بنشینید یا آب تنی کنید. از طرفی اگر به دنبال هیجان و تفریح هستید، بسیاری از سواحل سریلانکا دارای تفریحاتی همچون جت اسکی، قایق سواری، موج سواری و امثال آن هستند. از سواحل سریلانکا می‌توان به اوناواتونا، بِنتوتا، نِگومبو و وِلیگاما اشاره کرد.

حیات وحش منحصر به فرد: سریلانکا خانه انواع حیوانات جذاب از گونه‌های متنوع است که آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای تجربه سافاری در خارج از آفریقا تبدیل کرده است. این کشور دارای 26 پارک ملی و دو پارک دریایی است که نزدیک به بیش از 215 گونه از پرندگان و خزندگان و بیش‌ترین تنوع از گربه وحشی را در خود جای داده‌اند. از جمله معروف‌ترین پارک‌­های ملی سریلانکا می‌توان به پارک یالا، اودا والاوا، کومانا، واسگامووا، مادورو اویا، لاهوگانا کیتولانا و اویا اشاره کرد.

تور سریلانکا-کاماپرس

جاذبه‌های تاریخی خیره‌کننده: سریلانکا و جاذبه های آن بیش از هرچیز به‌واسطه تاریخ غنی و چند هزار ساله این کشور در میان گردشگران شهرت دارد. سریلانکا در دوران باستان و تا سه قرن پیش از میلاد مسیح قدمت داشته و فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است؛ به‌طوری که در حال حاضر آثار قدیمی و باستانی با ارزشی از تاریخ و فرهنگ آسیا و حتی اروپا را در خود جای داده است. برخی از این آثار به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. از جمله جاذبه های تاریخی سریلانکا می‌توان به شهر باستانی سیگیریا، معبد توث رلیک، شهر مقدس آنیوراداپورا و شهر باستانی پولوناروآ اشاره کرد.

مزارع جادویی چای سبز: سریلانکا چهارمین تولید کننده چای سبز در جهان بوده و مزارع جادویی و چشم‌نواز چای سبز، یکی از معروف‌ترین جاذبه های سریلانکا است که گردشگران بسیاری تنها برای دیدن این مزارع و عکاسی از آن‌ها به این کشور سفر می‌کنند. در تور سریلانکا می‌توان برای چند روز در شهر زیبای الا و در هتل‌های جذاب، اقامت و با تماشای مزارع جادویی چای سبز در آب و هوای معتدل استوایی، یک رویایی شگفت‌انگیز را تجربه کرد.

تور سریلانکا-کاماپرس

سفری باشکوه از میان طبیعت رویایی سریلانکا با قطار

قطار، یکی از هیجان‌انگیزترین راه‌ها برای کشف سریلانکا و جاذبه های آن است. این کشور دارای چندین مسیر ریلی فوق‌العاده بوده که از میان شهرهای شلوغ، جنگل‌های انبوه و دره‌های عمیق عبور کرده و مناظری خیره‌کننده از طبیعت رویایی سریلانکا را برای گردشگران به نمایش درمی‌آورد. اگر تنها برای یک سفر با قطار فرصت دارید، قطار کلمبو به کندی مسیری است که هرگز نباید دیدن آن را از دست دهید.

تور سریلانکا-کاماپرس

سفر ارزان به سریلانکا با “توربین”

توربین، یک آژانس گردشگری معتبر و فعال در زمینه گردشگری و برگزارکننده انواع تورهای داخلی و خارجی به مقاصد لوکس و جذاب است. این مجموعه دارای چندین نمایندگی در کشورهای مختلف بوده و خدمات ویژه‌ای به مسافران ارائه می‌کند.

خدمات ویژه توربین شامل خدمات وی آی پی (VIP) و درجه یک با کم‌ترین هزینه بوده و برای رزرو تور سریلانکا با قیمت مناسب تنها کافی است سری به وبسایت توربین به آدرس  tourbintravel.com بزنید و برای ارتباط با کارشناسان آن با شماره تلفن88509701-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز