راهنمای خرید کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس-کاماپرس
ژیوار

خرید کابینت هایگلاس به‌واسطه ویژگی‌های منحصر به فرد آن از جمله ظاهر زیبا، شفاف و چشم‌نواز در سال‌‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در حال حاضر انواع کابینت هایگلاس در رنگ و قیمت‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، کابینت هایگلاس یکی از انواع کابینت‌های مدرن است که برای آشپزخانه‌هایی با سبک مینیمال و آشپزخانه‌های کوچک و آپارتمانی گزینه­ بسیار مناسبی است. این کابینت با توجه به مزایای متعدد آن از جمله درخشندگی، طرح‌های متنوع و ضد آب بودن، از محبوبیت بالایی برخوردار است. با این حال خرید کابینت آشپزخانه با توجه به کارکرد، هزینه و همچنین نقش آن در دکوراسیون خانه باید با دقت و حساسیت بالایی صورت گیرد.

این گزارش به معرفی و ارائه راهنمای خرید کابینت هایگلاس می‌پردازد.

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت هایگلاس یکی از انواع کابینت مدرن آشپزخانه با مغز ام دی اف است که در نهایت یک لایه روکش پلی­گلاس روی آن قرار می‌گیرد. روکش پلی­گلاس حالتی براق و شفاف داشته و موجب درخشندگی و صیقلی شدن سطح کابینت می‌شود. روکش‌های هایگلاس نمای بسیار زیبا و شیکی داشته و در عین حال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

کابینت هایگلاس-کاماپرس

دریان سفر امید

خرید کابینت هایگلاس چه مزایایی دارد؟

برخی از مهم‌ترین مزایای خرید کابینت هایگلاس در ادامه بررسی شده است.

طرح و رنگ‌های متنوع: یکی از مهم‌ترین مزایای کابینت هایگلاس، تولید آن در طرح و رنگ‌های متنوع است؛ به‌طوری که همه افراد می‌توانند متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود، انواع کابینت هایگلاس خریداری کنند.

انعکاس نور: براقیت و درخشندگی سطح کابینت‌ هایگلاس علاوه بر ایجاد فضایی شیک و زیبا، موجب انعکاس نور شده و از این نظر محیط آشپزخانه را بزرگ‌تر و بازتر نشان می‌دهد. همچنین در صورتی که آشپزخانه شما نورگیر نباشد، استفاده از کابینت هایگلاس می‌تواند تاحدودی فضا را روشن‌تر کند.

مقاومت بالا: کابینت هایگلاس دارای مغزی ام دی اف بوده و مواد ام دی اف نیز تا حد زیادی از مقاومت بالایی برخوردار است؛ از این رو کابینت هایگلاس دارای دوام و عمر بالایی است.

تمیز کردن: برای تمیز کردن کابینت هایگلاس و از بین بردن آثار و لکه‌ها تنها به یک پارچه مرطوب تمیز نیاز است؛ ضمن این‌که برخی از روکش‌های هایگلاس ضدخش بوده و از این نظر کابینت شما نیاز به مراقبت دائمی نیز نخواهد داشت.

ضد آب: کابینت‌های هایگلاس ضد آب بوده و از این نظر گزینه ایده‌آلی برای آشپزخانه محسوب می‌شود.

قیمت مناسب: کابینت هایگلاس در مقایسه با انواع دیگر کابینت‌ها از جمله ممبران، کابینت چوبی و حتی کابینت با روکش چوب قیمت پایین‌تری داشته و یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

کابینت هایگلاس-کاماپرس

برای خرید کابینت هایگلاس چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برخی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید کابینت هایگلاس باید مدنظر داشت، در ادامه بررسی شده است.

نوع کابینت هایگلاس: کابینت هایگلاس دارای انواع مختلفی از جمله کابینت پلی­گلاس با روکش پلی استر و کابینت لمی­گلاس با روکش پی وی سی است. در هنگام خرید دقت داشته باشید که پلی­گلاس براقیت بیشتر و لمی­گلاس انعکاس نور بیشتری دارد.

رنگ کابینت هایگلاس: بهتر است رنگ کابینت هایگلاس را در تناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید. از جمله رنگ‌های این کابینت می‌توان به بنفش، مشکی، سفید و مشکی، سفید و طوسی، قرمز، نارنجی و سبز اشاره کرد.

توجه به کیفیت و متریال کابینت: حتما دقت کنید که کابینت هایگلاس با استفاده از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشد؛ چرا که در غیر این­صورت پس از مدتی رنگ آن از بین رفته و مات می‌شود.

توجه به دستگیره‌های کابینت: حتما دقت کنید که دستگیره‌های کابینت، مگنتی و مخفی بوده تا نمای ظاهری و مدرن آشپزخانه حفظ شود.

کابینت هایگلاس-کاماپرس

نصب کابینت هایگلاس چقدر تمام می‌شود؟

کابینت هایگلاس به‌طورکلی یکی از انتخاب‌های ارزان و اقتصادی برای آشپزخانه محسوب می‌شود؛ با این حال قیمت کابینت هایگلاس با توجه به ایرانی یا خارجی و ترک بودن آن متفاوت است. طبیعتا کابینت هایگلاس خارجی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است. از دیگر موارد تاثیرگذار روی قیمت کابینت هایگلاس می‌توان به سازنده و برند متریال انتخابی، نوع روکش گلاس، نوع یراق­آلات و نوسانات بازار اشاره کرد.

خرید و نصب کابینت هایگلاس با ماهر چوب

“ماهر چوب” یک مجموعه تخصصی و فعال در حوزه تولید انواع کابینت و در کابینت باکیفیت است. این مجموعه در حال حاضر به‌عنوان تولیدکننده انواع کابینت هایگلاس، کابینت کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک، در کابینت ممبران، در کابینت نئوکلاسیک پلی یورتان و همچنین انواع مصنوعات چوبی، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

با خرید کابینت هایگلاس از مجموعه ماهر چوب می‌توانید کابینت آشپزخانه خود را با بهترین قیمت و متناسب با سلیقه خود سفارش دهید. از دیگر خدمات این مجموعه امکان محاسبه قیمت نهایی سفارش به‌صورت کاملا آنلاین و از طریق وبسایت ماهر چوب است.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز