معرفی ارزانترین زمین های شمال /خرید زمین ارزان در شمال؛ یک تیر با دو نشان

ژیوار

خرید یک زمین ارزان در مناطق شمالی کشور می‌تواند از لحاظ سرمایه‌گذاری بسیار سودآور باشد. با خرید زمین در این مناطق می‌توان از آن در کاربری‌های متنوع بهره برد. ازآن‌جایی‌که بخش عمده تولید مرکبات، وابسته به این مناطق خوش آب‌وهوا و پرآب است، از زمین خریداری شده می‌توان به عنوان باغ برای کاشت نهال مرکبات و سبزیجات متنوع نیز استفاده کرد و با فروش محصولات آن سود سالانه به دست آورد.

کاماپرس در این گزارش برخی از ارزانترین زمین­‌های شمال را معرفی و بررسی ‌کرده است.

زمین های شهرهای شمالی مجوز دارند؟

بسیاری از زمین‌های مناطق شمال مجوز ساخت دارند؛ بنابراین با خرید یک زمین دارای مجوز در مناطق شمالی می‌توان در آن برای ساخت ویلا اقدام و تعطیلات اواخر هفته را در این مناطق خوش آب‌‎وهوا سپری کرد و در مواقع دیگر با اجاره دادن ویلا به گردشگران، از آن کسب سود و درآمد داشت.

با این حال، خرید زمینی که سند یا مجوز ساخت و ساز نداشته باشد، می‌تواند ضرر و زیان به همراه داشته باشد؛ بنابراین متقاضیان خرید زمین بهتر است که پیش از خرید زمین در شهرهای شمالی، با مشاوران املاک معتبر و باتجربه در این زمینه مشورت کنند.

زمین های شمال-کاماپرس

دریان سفر امید

ارزانترین قیمت زمین در شمال

* یک زمین 250 متری در منطقه‌ای جنگلی به صورت پیش­ پرداخت 300 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این زمین تا دریا حدود 10 دقیقه و تا جنگل حدود دو دقیقه فاصله دارد. دسترسی آسان به مراکز خرید و وجود سند تک برگ و انشعابات اختصاصی، از جمله مزایای این زمین به­شمار می‌رود.

* یک زمین 400 متری در مجاورت جنگل با قابلیت ساخت در شهر زیبای مازندران با قیمت تمام شده 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان خرید این ملک می‌توانند آن را به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره یا معاوضه با انواع خودرو خریداری کنند. از دیگر امتیازات این زمین می‌توان به وجود انشعابات اختصاصی و سند تک برگ اشاره کرد.

* یک زمین 300 متری درون منطقه جنگلی شهر چمستان به صورت پیش پرداخت 800 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و متقاضیان می‌توانند مابقی مبلغ را به صورت اقساطی و بدون بهره پرداخت کنند. این زمین خوش قواره دارای سند تک برگ، جواز ساخت، انشعابات اختصاصی و نگهبانی است.

* یک زمین 250 متری در منطقه جنگلی، 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که خریداران می‌­توانند این زمین را به صورت اقساط بلند مدت و بدون بهره خریداری کنند. داشتن جواز ساخت، انشعابات اختصاصی و نگهبانی 24 ساعته از جمله ویژگی‌های این ملک محسوب می‌شود.

* یک زمین 250 متری در منطقه‌ای جنگلی در شهرک برند با قیمت 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد و متقاضیان می‌توانند این زمین دیوارکشی شده را به صورت اقساطی و بدون بهره خریداری کنند. شهرک برند دارای نگهبان اختصاصی بوده و وجود انشعابات اختصاصی و دسترسی آسان به امکانات رفاهی، از جمله مزایای این زمین به ­شمار می‌رود.

زمین های شمال-کاماپرس

خرید زمین زیر یک میلیارد تومان با “املاک موسوی”

متقاضیان خرید زمین بهتر است که براساس بودجه موردنظرشان از راهنمایی کارشناسان و مشاوران املاک ماهر بهره ببرند. در همین راستا، وبسایت «املاک موسوی» به آدرس amlakmosavi.com ضمن ارائه مشاوره‌های کارشناسانه و تخصصی، فایل‌های متنوعی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. املاک موسوی با داشتن 18 شعبه فعال در سراسر مازندران و ضمن برخورداری از کارشناسان مجرب در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور، به افراد در رابطه با قیمت زمین در شمال و کاربری‌های متنوع آن به‌صورت کاملا رایگان مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهد.

از دیگر مسائل حائز اهمیت، بررسی حضوری و بازدید میدانی است که املاک موسوی با ارائه اقامت رایگان به خریداران، آنان را در انتخاب بهتر یاری می‌دهد.

املاک موسوی با تکیه بر کارشناسان مجرب خود در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال کشور فعالیت می نماید. این گروه با در اختیار گذاشتن بهترین فایل های تایید شده در اختیار مشتریان عزیز سعی دارد تجربه خوبی از خرید ملک را برای مشتریان رقم بزند. مدیریت و کارشناسان این مجموعه همواره در تلاش هستند رضایت طرفین معامله ها را تامین کنند. املاک موسوی با 18 شعبه فعال در مازندران شما در خرید ویلا یاری می دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک موسوی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز