انواع کامیونت پرفروش بازار ایران را بشناسید/ قیمت روز این محصولات چقدر است؟

ژیوار

کامیونت یکی از انواع خودروهای نیمه سنگین و متداول بازار است که به خوبی به نیازهای حمل و نقل جاده‌ای داخلی پاسخ داده است. انواع کامیونت‌ها در برندهای مختلف به بازار عرضه شده که مشتریان زیادی دارد. قیمت کامیونت ها با توجه به وزن و برند آن متفاوت است.

به گزارش کاماپرس، کامیونت یک خودرو بین وانت و کامیون است که تناژ بارگیری آن‌ها بین یک و نیم تن تا 12 تن تغییر می‌کند. معمولا این خودروها دارای یک اتاقک کوچک است و بین چهار تا شش تایر در دو محور دارند. قدیمی‌ترین نوع کامیونت‌های موجود در ایران، بنزهای 608 و 808 هستند که توسط ایران خودرو دیزل مونتاژ و به بازار عرضه شدند. اکنون برندهای مختلفی انواع این خودرو را تولید و روانه بازار می‌کنند. در ادامه معروف‌ترین برندهای کامیونت موجود در بازار معرفی خواهند شد؛

کامیونت ایسوزو یکی از معروف‌ترین کامیونت‌های موجود در ایران هستند که توسط شرکت بهمن دیزل عرضه می‌شوند. این نوع کامیونت‌ها تمام ویژگی‌های کامیونت‌های برتر را دارند و به همین دلیل در سیستم حمل و نقل جاده‌ای دنیا مورد توجه قرار دارند. این نوع اتومبیل در سه مدل 5 تنی، 6 تنی و 8 تنی به بازار عرضه شده است.

کامیونت-کاماپرس

دریان سفر امید

سایپا دیزل یکی از تولیدکننده‌های کامیونت در کشور با نام تجاری الوند است. این نوع کامیونت مونتاژ داخل به دلیل داشتن تجهیزات مناسب، کیفیت موتور مناسب و زیبایی ظاهری توانسته نظر رانندگان زیادی را به خود جلب کند. هم اکنون کامیونت الوند در نوع شش تن بدون خواب و باخواب در بازار موجود است. کامیونت الوند در مقایسه با کامیونت‌های مشابه قیمت نسبتا بهتر و معقول‌تری دارند.

کامیونت جک یکی دیگر از انواع کامیونت‌های مورد توجه بازار است که با تناژهای متنوع تولید و به بازار عرضه شده است. کامیونت‌های جک 7 و 7.5 تنی هستند. تمامی تولیدات جک در این مورد توان موتور بالایی داشته و توانسته‌اند از لحاظ مصرف سوخت بین محصولات مشابه در جایگاه مناسبی قرار بگیرند.

جدول زیر قیمت کامیونت های موجود در بازار داخلی را نشان می‌دهد؛

نوع محصول مدل/سال قیمت منصفانه
کاما 6Ton بدون خواب 1402 1 میلیارد و 600 میلیون تومان
جک N721 N90 1401 1 میلیارد و 900 میلیون تومان
فوتون M4 6T 1401 1 میلیارد و 750 میلیون تومان
دیما LR 154 6TS 1401 1 میلیارد و 800 میلیون تومان
دیما LR 154 6TS 1402 1 میلیارد و 850 میلیون تومان

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز