قیمت روز آهن 23 مهر 1402/ تیرآهن فولاد یزد احرامیان چه ویژگی هایی دارد؟

تیرآهن فولاد-کاماپرس
ژیوار

یکی از تولیدکنندگان تیرآهن استاندارد و مناسب، کارخانه فولاد یزد احرامیان است. این مجموعه تلاش کرده تا تیرآهن را باکیفیت مناسب تولید و روانه بازار کند. تیرآهن فولاد یزد احرامیان در گریدهای مختلف تولید و به دست مشتریان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، کارخانه فولاد یزد احرامیان از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه به دلیل تلاش برای تولید تیرآهن با وزن ایده آل و بهینه برای هر شاخه، بسته بندی مکانیزه آن‌ها، توجه به نداشتن ناهمواری انتهای هر شاخه و تابگیری محصول به صورت کامل و جامع توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. استاندارد مورد استفاده برای تولید تیرآهن فولاد یزد، آی پی ای است. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود در تلاش بوده تا همواره انواع محصولات را با کیفیت مناسب تولید کرده و به دست متقاضیان برساند.

پرکاربردترین اندازه تیرآهن فولاد یزد احرامیان کدام است؟

این مجموعه تیرآهن را در ابعاد 14، اندازه 16، گرید 18 و 20 و همچنین 24 تولید و روانه بازار کرده است. از میان ابعاد ذکر شده، سایز 14 کاربرد زیادی دارد و خریداران زیادی آن را سفارش می‌دهند. تیرآهن 16 نیز برای صنعت فولاد و ساخت و سازهای ایده آل کاربرد زیادی دارد و نسبت به گرید 14 دارای وزن بیشتری است. اما این اندازه از تیرآهن وزن ایده آل و کیفیت بالایی دارد و برای استحکام ساختمان کاربرد ضروری به نظر می رسد. استفاده از این نوع تیرآهن هزینه تلفات را به شدت کاهش می‌دهد و در کل برای بناهای مختلف کاربردی به نظر می‌رسد.

قیمت هر نوع از تیرآهن فولاد یزد بسته به اندازه و وزن و همچنین نرخ آهن آلات، فولاد، حمل و نقل این محصولات از مبدا به مقصد، نرخ ارز، اخبار سیاسی و اقتصادی اثرگذار و … متفاوت خواهد بود.

دریان سفر امید

خرید این نوع تیرآهن از مرکز آهن ملل

در صورتی که شخصی مایل به خرید اصل این نوع تیرآهن باشد لازم است از مراکز معتبر اقدام کند. آهن ملل انواع سایزهای این تیرآهن را برای مشتریان موجود کرده و افرادی که خریدار هستند کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه داشته باشند. در صورتی که برای خرید ابعاد و اندازه مناسب این نوع تیرآهن اطلاعات کافی را ندارید، کافی است با کارشناسان مجموعه آهن ملل تماس بگیرید تا مشاوره لازم را به شما برای خرید گرید بهینه ارائه بدهند.

هر روزه قیمت این نوع تیرآهن در مجموعه آهن ملل بروزرسانی می‌شود. جدول زیر قیمت روز تیرآهن فولاد یزد احرامیان در اندازه‌های مختلف را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/beam/ipe-beam-price/ehramian-yazd-beam

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز