بهترین کشورها برای مهاجرت ارزان

مهاجرت از ایران-کاماپرس
ژیوار

مهاجران معمولا به دلیل نوسانات اقتصادی و شرایط نامطلوب آموزشی و سیاسی دست به مهاجرت می‌زنند که کشورهای توسعه یافته مانند اروپا و آمریکا در صدر مقاصد مهاجران قرار دارند. البته ادامه زندگی در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا هزینه زیادی می‌برد، اما همچنان امکان مهاجرت ارزان قیمت به برخی از کشورهای اروپایی مانند آلمان و نروژ موجود است.

به گزارش کاماپرس، مهاجرت، ریزه‌کاری زیادی دارد، اما مهم‌ترین بخش شروع فرآیند مهاجرتی، انتخاب مقصد متناسب با بودجه است. بسیاری از کشورهای رده اول دنیا بهترین خدمات آموزشی، اقتصادی و اجتماعی را به مهاجران ارائه می‌دهند و دریافت کارت شهروندی در این کشورها کار چندان دشواری نیست، اما زندگی در آنجا برای مهاجران هزینه زیادی دارد.

امروزه راه‌های مختلفی برای مهاجرت به کشورهای دیگر وجود دارد، اما هر کدام از آنها هزینه مختص خود را دارد. گذشته از آن با توجه به راه‌های انتخابی، هزینه زندگی در کشور هدف نیز متفاوت است. به عنوان مثال در صورتی که فردی قصد مهاجرت تحصیلی به یک کشور توسعه یافته را داشته باشد، می‌تواند از طریق دریافت کمک هزینه تحصیلی، مخارج مربوط به زندگی در آن کشور را مدیریت کند.

پیش از مهاجرت با قوانین کشورهای مختلف آشنا شوید

در صورتی که فردی بخواهد با هدف کاری به کشورهای اروپایی یا آمریکایی مهاجرت کند، ابتدا باید قوانین کشور مقصد را به خوبی بشناسد و سپس تصمیم بگیرد، زیرا برخی کشورها اجازه پیدا کردن کار در داخل خاک خود را برای متقاضیان صادر می‌کنند، اما برخی کشورها زمانی به فرد مهاجر اجازه ورود می‌دهند که او کار مناسب پیدا کرده و توانسته باشد نظر یک کارفرمای بومی را به خود جلب کند. ویزای سرمایه‌گذاری هر کشوری نیز با توجه به قوانین آن متفاوت است و متقاضیان مهاجرت به این روش باید تمکن مالی کافی داشته باشند.

در صورتی که مایل به مهاجرت کم هزینه هستید، بهتر است ابتدا کشورهای ارزان قیمت جهان را بشناسید که در ادامه، تعدادی از این کشورها معرفی شده است.

دریان سفر امید

هندوستان: هند ارزان قیمت‌ترین کشور جهان است که هزینه نیازهای اولیه زندگی در آن چندان بالا نیست. هزینه مسکن، مواد غذایی و رفت و آمد در این کشور خیلی بالا نیست و مهاجران راحت‌تر از دیگر کشورها امکان زندگی کردن را در آن دارند. هند دانشگاه‌های معتبری هم دارد که در سطح جهان شناخته شده بوده و تحصیل در آن‌ها مقرون به صرفه است.

آلمان: یکی از کشورهای مرفه اما ارزان قیمت اروپا، آلمان است که هر ساله ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند. هر چند که تورم‌ مواد خوراکی و مسکن، این کشور را تحت تاثیر قرار داده، اما همچنان از لحاظ هزینه زندگی در بین کشورهای تراز اول، مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. تحصیل در دانشگاه‌های دولتی آلمان نیز به دلیل کم بودن هزینه دریافتی، صرفه اقتصادی دارد.

مجارستان: این کشور اروپایی، دیگر گزینه مهاجرت ارزان قیمت است و افراد با پرداخت هزینه معقول، امکان مهاجرت به این کشور را دارند. این کشور مملو از دانشگاه‌های خوب و ارزان قیمت است و به همین دلیل از لحاظ آموزشی جذاب به نظر می‌رسد. مجارستان از لحاظ اقتصادی نیز رو به رشد بوده و به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری، گزینه مناسبی برای اخذ ویزای کاری و مهاجرت از این طریق محسوب می‌شود.

مهاجرت از ایران-کاماپرس

الوویزا؛ بهترین گروه مهاجرتی ایران

فرانسه، نروژ، مکزیک، لهستان و ترکیه، دیگر کشورهای ارزان جهان هستند که هر ساله مهاجران زیادی را می‌پذیرند. در صورتی که شخصی قصد مهاجرت ارزان قیمت داشته باشد، بهتر است ابتدا درباره این کشورها، روش مهاجرتی مورد نظر خود و دیگر مسائل مرتبط اطلاعات لازم را کسب کند و سپس برای مهاجرت اقدامات لازم را انجام دهد.

اهل فن و مهاجران به افرادی که با این حوزه آشنایی ندارند، توصیه می‌کنند که از طریق گروه مهاجرتی مناسب اقدام کنند. گروه جهانی الوویزا از باسابقه‌ترین و باتجربه‌ترین گروه‌های مهاجرتی فعال در ایران است که تاکنون خدمات مناسبی را به متقاضیان ارائه داده است. این موسسه جزو معدود موسساتی است که توانسته مجوز رسمی در زمینه کاریابی بین‌المللی را به دست آورد و از این طریق نیز به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز