خرید زمین در چمستان با بهترین قیمت

خرید زمین در چمستان-کاماپرس
ژیوار

قیمت مناسب، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مطلوب، نزدیکی به پایتخت و امثال آن باعث شده که خرید ویلا و زمین در چمستان طرفداران زیادی پیدا کند. چمستان به شهرهای آمل و نور نزدیک بوده و دسترسی مناسبی دارد. طی چند سال اخیر سرمایه گذاری در چمستان رونق پیدا کرده و قیمت زمین در این منطقه رشد خوبی را تجربه کرده است.

قیمت زمین مسکونی در چمستان از زیر یک میلیارد تومان شروع شده و تا چند میلیارد تومان ادامه می­یابد.

در این گزارش، کاماپرس به بررسی قیمت خرید زمین در چمستان ‌پرداخته است.

خرید زمین در چمستان

* یک قطعه زمین در داخل بافت شهر چمستان به قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. متراژ این زمین 300 مترمربع است. کاربری زمین مذکور مسکونی بوده و میزان پیش پرداختی که برای آن تعیین شده، 600 میلیون تومان است. این زمین سند معتبر داشته و دارای انشعابات آب، برق و گاز است.

* یک قطعه زمین 257 متری به قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده که پیش پرداخت آن 700 میلیون تومان بوده و مابقی آن نیز به صورت اقساطی قابل پرداخت است. انشعابات اختصاصی آب، برق و گاز از جمله ویژگی‌های این زمین است. زمین مذکور دارای سند تک برگ و معتبر بوده و در کیلومتر 5 جاده آمل به چمستان قرار دارد.

دریان سفر امید

* زمینی سند دار و دارای انشعابات آب، برق و گاز در چمستان به قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده که 800 میلیون تومان آن به صورت پیش­ پرداخت باید واریز شود. این قطعه زمین داخل بافت چمستان است.

* یک زمین با قابلیت خرید اقساطی در چمستان به قیمت دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. متراژ کل زمین 400 متر بوده و میزان پیش پرداخت تعیین شده برای آن یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. این زمین داخل یک شهرک، محصور شده و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد.

خرید زمین در چمستان-کاماپرس

خرید زمین در چمستان ارزش دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت موقعیت بسیار مناسب چمستان و رشدی که در چند سال اخیر تجربه کرده، گویای ارزشمندی آن برای سرمایه‌ گذاری و خرید ملک است. خرید زمین در چمستان طی چند سال آینده سودآوری خوبی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، دنج و بکر بودن این منطقه، آن را برای سکونت و دوری از شلوغی‌های شهر مناسب کرده است.

نکته مهم در مورد سرمایه‌ گذاری در چمستان، توجه به اسناد و مدارک زمین‌ها است. بعضی افراد زمین‌هایی با سند غیر معتبر یا ویلاهایی بدون مجوز ساخت را به قیمت پایین به فروش می‌رسانند که در صورت معامله آنها، سرمایه‌ گذاری در چمستان سودآوری مناسبی نخواهد داشت؛ بنابراین بهتر است که برای خرید ملک در چمستان از یک مشاور املاک باسابقه کمک گرفته شود.

خرید زمین در چمستان-کاماپرس

خرید زمین در چمستان از “تهران بیشه”

تهران بیشه با ارائه گزینه‌های متعدد به خریداران، خرید زمین در چمستان را ساده کرده است. این مجموعه با کارشناسان زبده و باتجربه خود، زمین‌ها و املاک با سند و مدارک معتبر را به خریداران معرفی می‌کند؛ بنابراین می‌توان با خیال راحت برای سرمایه­ گذاری در چمستان اقدام کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت تهران بیشه به آدرس /https://www.tehranbisheh.com املاک قابل خریداری در چمستان را مشاهده و با کارشناسان مموعه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران بیشه
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز