صورت حساب عجیب و نجومی رونالدو در هتل ریاض

ژیوار

اخیرا انتشار جزئیات صورت حساب نجومی اقامت کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش در هتل لوکس چهار فصل ریاض توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، فوق ستاره تیم النصر ماهیانه ۲۵۰ هزار پوند برای اسکان خانواده و دوستانش در ۱۷ اتاق سوئیت مجلل دو طبقه «کینگدام» پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

این سوئیت خصوصی دارای یک اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، سالن سینما، حمام‌های طلایی و مرمرین با چشم انداز ریاض و دسترسی به سالن‌های ورزشی و خدمات تفریحی بوده و با سیستم‌های امنیتی درجه یک محافظت می‌شود.

دریان سفر امید

رونالدو پس از پرداخت این صورت حساب هنگفت از هتل خارج شده و به عمارت خود در موقعیت مکانی نامعلوم در پایتخت عربستان نقل مکان کرده است.

اسطوره پرتغالی سالانه ۲۰۰ میلیون یورو در النصر دستمزد می گیرد و جای تعجب ندارد که قادر است هزینه تمام امکانات رفاهی و تجملات خاص را بپردازد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “صورت حساب عجیب و نجومی رونالدو در هتل ریاض

  1. امیر رضا فیروزی گفته:

    چرا کشور ما نتونه ازاین ستاره ها به تیم‌های ایران دعوت کند نفت گاز وپتروشیمی هم از عربستان بیشتر نداریم کمتر هم نداریم ما در پیروزی استقلال به خاطر مدیران نا کار آمد نمیتونیم دوتا بازیکن بیاریم تازه استقلال هم از بازی‌های آسیایی به خاطر بدهکاری حدف میکنن واقعا جای تاسف وغبطه خوردن است ایران از شمال تا جنوب ازشرق تا غرب خاکش هم طلاست

  2. دیده بان سه راه شهادت گفته:

    این مگه اینقدر مهمه که تمام بدبختی های مردم را ول کردید و افتادید دنبالش! چرا خون به دل مردم بیچاره لَنگ یه لقمه نان میکنید و با بیان چنین موضوعاتی مردم بدبخت را زجر میدید! یکی می مُرد ز درد بی نوایی، دگر میگفت چو زردک مینمایی !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز