با چند کلیک و به آسانی در هتل محل اقامت رونالدو اتاق رزرو کنید

لست سکند

تهران به دلیل پایتخت بودن همواره محل رخدادهای مهم است و جدیدترین اتفاق این شهر میزبانی آن برای دیدار دوستانه النصر و پرسپولیس است. همین مورد باعث شده تا افراد زیادی به تهران سفر داشته باشند تا از نزدیک ستاره‌های فوتبال را ببینند. به همین دلیل این روزها هتل تهران میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، مسافران زیادی از سراسر کشور روز گذشته در تهران حضور پیدا کردند تا به استقبال تیم النصر بروند. دلیل اصلی اشتیاق مردم، حضور کریستین رونالدو، بازیکن معروف فوتبال، است که در حال حاضر در تیم النصر حضور دارد. روز گذشته فرودگاه بین المللی امام خمینی و محل اقامت رونالدو مملو از هواداران بود. هم اکنون رونالدو در هتل اسپیناس پالاس تهران ، واقع در منطقه سعادت آباد، اقامت دارد. براساس اخبار موجود، لوکس‌ترین اتاق این هتل تهران برای اقامت رونالدو اختصاص داده شده است.

اتاق محل اقامت رونالدو 250 متر است و در طبقه آخر هتل قرار دارد. این اتاق دارای یک خواب جداگانه بوده و به یک اتاق کار و سالن مستقل نیز مجهز شده است. لوکس‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس دارای میز غذاخوری 12 نفره است و دوش و حمام جداگانه دارد. ضمنا این اتاف دارای یک جکوزی با چشم انداز کوه‌‌های شمیران است. میز مینی بار مجلل، تلویزیون‌های آی چی 65 اینچی، اینترنت بی‌سیم پرسرعت و روم سرویس 24 ساعته از دیگر امکانات این اتاق از هتل اسپیناس پالاس محسوب می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس-کاماپرس

نگاهی به امکانات هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس سال 1394 در منطقه سعادت آباد افتتاح شد. این هتل یکی از هتل‌های معروف تهران است که در خوش آب و هواترین منطقه این شهر قرار دارد. در بدو ورود به این هتل لابی بزرگ و مجهز آن توجه شما را جلب می‌کند. پرسنل هتل کاملا آموزش‌های مربوط به هتلداری را فراگرفته و جذابیت این هتل را برای توریست‌ها و مسافران دو چندان کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

اتاق‌های این هتل برحسب طبقات تقسیم بندی شده‎‌اند. در واقع اگر مسافری مایل به پرداخت هزینه کم باشد می‌تواند اتاق‌های طبقات اول تا نهم این هتل را رزرو کنند. قیمت رزرو اتاق در طبقات دهم تا پانزدهم این هتل به دلیل چشم انداز مناسب و امکانات رفاهی خوب آن اندکی بیشتر است. اما نرخ اتاق‌های واقع در طبقات 16 تا 20 به مراتب بالاتر خواهد بود. تا جایی قیمت برخی از اتاق‌های واقع در این طبقات مثل سوئیت سیگنچر ای اف و رویال چهار تخته ای اف بین 20 تا 24 میلیون تومان اعلام شده است. بهترین اتاق این هتل نیز اسکای سوئیت است که اکنون رونالدو در آن اقامت دارد و رزرو آن با قیمت نجومی انجام می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس به دلیل رستوران و کافی شاپ مجهز همواره مورد توجه مسافران و حتی مردم ساکن تهران است. افراد به منظور سپری کردن اوقات با دوستان و خانواده خود می‌توانند به کافه سان ست، رستوران‌های دیبا، لاتون یا اسکای لانژ این مجموعه مراجعه کنند.

این هتل تالاهاری پذیرایی معروفی مانند امیران 1 و 2، گرند هال، پالاس هال، پارسه 1 و 2 و ایوان دارد که برای برگزاری مهمانی و مراسم‌‍‌های مختلف مناسب هستند.

در صورتی که مایل به دیدن این هتل از نزدیک هستید و قصد اقامت چند روزه در آن را دارید، کافی است با چند کلیک به وبسایت سفرانه مراجعه کرده و متناسب با بودجه خود یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرید. سفرانه با ارائه جزئیات هر اتاق هتل اسپیناس پالاس امکان رزرو راحت را برای متقاضیان فراهم کرده است.

ضمنا متقاضیان می‌توانند قبل از رزرو اتاق در این هتل از نظرات کاربران بهره ببرند و سپس فرآیند رزرو را انجام بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز