رونمایی از جدیدترین مینی کامپیوترها در سال 2023 با قابلیت های شگفت انگیز

مینی کامپیوتر-کاماپرس
ژیوار

انقلاب جدیدی که مینی کامپیوتر (مینی پی سی) در دنیای امروز خلق کرده، در سال 2023 به اوج خود رسیده است. مینی کامپیوترها در ابعاد کوچکی طراحی شده اند و اگر به دنبال دستگاهی هستید که قدرتمند باشد، بهتر است به فکر خرید مینی پی سی باشید. بر خلاف کامپیوتر آل این وان (کامیپوتر بدون کیس) که شما را به یک نمایشگر محدود می کند، مینی کامپیوترها برای گیمینگ و کارهای گرافیکی مناسب تر هستند و بهتر می تواند نیازهای شما را پوشش دهد.

بهترین مینی کامپیوترهای (مینی پی سی) در سال 2023 ؛ کوچک اما قدرتمند

یک مینی کامیپوتر باید از نظر پردازنده، حافظه، خروجی ویدئو ( برای گیم) و .. در سطح بالایی عمل کند تا جزو بهترین ها باشد. با در نظر گرفتن برخی از این عوامل، بهترین Mini PC های 2023 یا همان مینی کامپیوتر، در ادامه بررسی شده است:

مینی پی سی Apple Mac mini (M2, 2023)

این مینی کامپیوتر در رده قدرتمند ترین تین کلاینت ها قرار میگیرد که برای طیف گسترده ای کارها استفاده می شود. از این دستگاه می توانید برای کارهایی مانند گیم و توسعه نرم افزار استفاده کنید. همچنین طراحی زیبا و اندازه بسیار کوچک آن از جمله مزیت های یک مینی کامپیوتر عالی است. این دستگاه به راحتی در هر فضایی قرار می گیرد و می توان آن را به راحتی با سایر دستگاه ها متصل کرد.

نقاط قوت نقاط ضعف
پردازنده M2 قدرتمند بدون قابلیت ارتقا
پورت های زیاد برای اتصال دستگاه های خارجی عدم وجود اجزای قابل ارتقا توسط کاربر

مینی کامپیوتر-کاماپرس

مینی پی سی Beelink U59 Mini PC2

این دستگاه از پردازنده  Intel Celeron N5095، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD بهره مند است که آن را برای انجام کارهای روزمره مانند وب گردی، تماشای فیلم،  فعالیت های اداری، آموزشی و اجرای همزمان چند برنامه مناسب می کند. البته قیمت آن نسبت به برخی از محصولات مشابه خود، کمی زیاد است.

دریان سفر امید
نقاط قوت نقاط ضعف
طیف گسترده ای از پورت ها هیچ کارت گرافیک اختصاصی ندارد
طراحی زیبا و کاربردی قیمت بالا

مینی پی سی 9Geekom AS 5

Geekom AS 5  یک مینی کامیپوتر بسیار قدرتمند است که با پردازنده Intel Core i5-12500H و گرافیک Intel Iris Xe مجهز شده است. این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم DDR4-3200 و 512 گیگابایت حافظه  SSD NVMe و اسلات M.2 2280 برای نصب SSD  اضافی یا هارد دیسک SATA 3.5 اینچی است. این مینی سی پی در طراحی گرافیک و مدل سازی 3D  نیز کارایی دارد.

نقاط قوت نقاط ضعف
عملکرد قدرتمند گرافیک محدود
قیمت مقرون به صرفه ظرفیت ذخیره سازی پایه کم

8Intel NUC 13 Pro

Intel NUC 13 Pro  یک مینی کامپیوتر قدرتمند و همه کاره است که با پردازنده‌های نسل سیزدهم  Intel Core i3، i5  و i7 مجهز شده است. این دستگاه در دو مدل پایه با ضخامت 37 میلی متر و مدل پیشرفته با ضخامت 54 میلی متر، در بازار به فروش می رسد.

نقاط قوت نقاط ضعف
عملکرد قدرتمند قیمت بالا
گرافیک قدرتمند ضخامت مدل پیشرفته

مینی کامپیوتر  ECS EliteGroup LIVA Z3

EliteGroup LIVA Z3 را می توان به عنوان یکی از بهترین مینی پی سی های سال 2023 معرفی نمود. رایانه کوچکی که با پردازنده رده متوسط N6000، رم 4/16 گیگابایتی با سرعت 2666 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه می شود و می تواند به عنوان یک دستگاه همراه اداری، به تمامی نیازهای یک کاربر در سطح معمولی پاسخ دهد.

نقاط قوت نقاط ضعف
دارای پورت‌های ارتباطی متنوع تعداد پایین پورت USB
مصرف برق کم حداکثر ظرفیت حافظه و RAM قابل ارتقاء محدود است

مینی کامپیوتر-کاماپرس

مینی پی سی   GEEKOM Mini IT11

Mini IT11  از جدیدترین نسخه پردازنده مرکزی اینتل Core i7 نسل 11 (گرافیک دار)، به همراه 16/64 گیگابایت حافظه رم و فضای داخلی 512 گیگابایتی بهره مند است و عملکرد بی نظیری در بین رقبای خود دارد. مهم ترین نقطه منفی این مینی کامپیوتر نوع حافظه داخلی آن است که Intel 660p NVMe SSD محسوب می شود و چندان سریع نیست.

نقاط قوت نقاط ضعف
قابلیت اتصال به صفحه نمایش بزرگتر و تلویزیون عمر مفید باتری نسبتاً کوتاه
دارای پورت‌های ارتباطی متنوع عملکرد پردازشی محدود و مناسب برای کارهای سبک

 

مینی پی سی  Acemagician AMR5

این مدل مینی کامپیوتر در میان بهترین مینی کامپیوترهای 2023 بسیار قدرتمند عمل کرده است. مینی پی سی Acemagician AMR5 از توان پردازشی بالا و 16 گیگابایت رم (قابل ارتقاء به 64 گیگابایت) DDR4 و 512 گیگابایت رم از نوع NVMe SSD بهره مند است. اما پردازنده گرافیکی Radeon آن برای گیمینگ بسیار قوی نیست و بهتر است در زمینه های دیگری مانند استفاده از نرم افزارهای گرافیکی، قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

نقاط قوت نقاط ضعف
قابلیت اتصال به صفحه نمایش بزرگتر و تلویزیون عدم وجود قابلیت ارتقاء قطعات داخلی
گرافیک قدرتمند قیمت بالا

 

چگونه بهترین مینی کامپیوتر 2023 را تهیه کنیم؟

برای خرید بهترین مینی کامپیوتر (مینی سی پی) می توانید به وب سایت کامپیوتر مال مراجعه کنید تا ضمن مقایسه قیمت ها از مشاوره پیش از خرید نیز بهره مند شوید. با توجه به تنوع زیاد مینی کامپیوترها و محصولات جانبی آن، انتخاب یک مینی پی سی که با اولویت ها و بودجه شما سازگاری داشته باشد، در برخی از موارد شما را با چالش مواجه می کند. این وبسایت به شما کمک می کند در کمترین زمان، بهترین محصول را خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کامپیوتر مال
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز