بهترین نرم افزارهای سوپرمارکت کدام است؟

نرم افزار سوپرمارکت-کاماپرس
ژیوار

سوپر مارکت‌های کوچک و بزرگ، روزانه با تعداد زیادی مشتری و در نتیجه حجم بالایی از تراکنش‌ها روبه‌رو هستند. مدیریت این تراکنش‌ها و سایر هزینه‌های سوپر مارکت مستلزم ثبت، طبقه‌بندی و ارائه گزارش‌های متنوع برای آگاهی از شرایط کسب و کار است.

نرم افزار حسابداری سوپرمارکت با ارائه ابزارهای متنوع، موجب تسهیل این امور شده است؛ با این حال، انتخاب بهترین نرم افزار سوپرمارکت از میان نرم افزارهای موجود در بازار موجب سردرگمی افراد می‌شود.

این گزارش به معرفی 9 تا از بهترین نرم افزارهای سوپرمارکت ‌پرداخته است.

1-نرم افزار سوپرمارکت باران

گروه نرم افزاری باران با هدف تسهیل فرایند حسابداری و مدیریت هزینه‌های مالی در کسب و کارهای مختلف، انواع نرم افزار حسابداری از جمله نرم افزار حسابداری سوپرمارکت باران را طراحی و عرضه کرده است.

نرم افزار سوپرمارکت باران در سه نسخه ساده، پیشرفته و ویژه با قابلیت‌های متنوعی همچون ثبت فاکتور خرید و فروش، خواندن قیمت کالا با بارکدخوان، حسابداری، گزارش فروش و نظایر آن برای مدیریت فروشگاه عرضه می‌شود. نرم افزار سوپر مارکت باران را می‌توانید به صورت اختصاصی و با افزونه‌های مورد نظر خود سفارش داده و برای مدت 30 روز قبل از خرید، به صورت آزمایشی و رایگان استفاده کنید.

دریان سفر امید

2-مزایای نرم افزار سوپرمارکت باران

آنالیز فروش (مشاهده درآمد، میانگین فروش و سود، پیگیری روند فروش، امکان تعیین اقلام و دسته‌بندی‌های پرفروش و مشاهده تاریخچه کامل فروش)

مدیریت موجودی (پیگیری میزان موجودی در زمان واقعی، اعلان هشدارهای خودکار کاهش موجودی ارسال سفارشات به تامین‌کنندگان و پیگیری رسیدهای موجودی، انتقال موجودی بین فروشگاه‌ها و چاپ برچسب بارکد)

مدیریت کارکنان (پیگیری فروش توسط کارمند و تعیین بهترین عملکرد، نظارت بر ساعت ورود و خروج کارکنان و محاسبه کل ساعات کاری و اعطای سطوح مختلف دسترسی کاربر برای محافظت از اطلاعات حساس)

باشگاه مشتریان و کوپن تخفیف (ساخت پایگاه مشتریان، مشاهده تاریخچه خرید مشتری برای ارائه خدمات شخصی و اجرای برنامه وفاداری برای پاداش دادن به مشتریان)

نرم افزار سوپرمارکت-کاماپرس

 3-نرم افزار سوپرمارکت “محک”

نرم افزار محک، یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای سوپرمارکت است که به‌صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها طراحی شده است.

مزایای نرم افزار سوپرمارکت محک:

کاربری آسان

صرفه‌جویی در وقت

تهیه و ارائه گزارشات مالی

خودکارسازی فرایندهای حسابداری

4- نرم افزار سوپرمارکت دشت

نرم افزار سوپر مارکت دشت، یکی از محصولات شرکت همکاران سیستم است که با هدف افزایش دقت و سرعت در عملیات فروش و نظارت بر موجودی کالاهای سوپرمارکت‌ها طراحی شده است. این نرم افزار دارای سه نسخه پایه، استاندارد و پیشرفته است.

مزایای نرم افزار سوپرمارکت دشت:

تولید و چاپ بارکد

صدور فاکتور

پشتیبان‌گیری خودکار از اطلاعات

افزونه کالرآیدی برای سفارش‌های تلفنی

تعریف نامحدود انبار، انبارگردانی و انتقال بین انبار

نرم افزار سوپرمارکت-کاماپرس

5-نرم افزار سوپرمارکت هلو

نرم افزار سوپرمارکت هلو به‌طور مخصوص برای تسهیل سیستم فروش در حسابداری سوپرمارکت‌ها در چهار نسخه ساده، پیشرفته، جامع و شبکه تولید شده است.

مزایای نرم افزار سوپرمارکت هلو:

تعریف کالا در سطوح مختلف

تعیین قیمت و مشخصات برای کالاهای هر سطح

تعریف واسطه و ویزیتور

6- نرم‌افزار حسابداری سوپر مارکت کیان پرداز

نرم افزار سوپرمارکت کیان پرداز برای مدیریت حسابداری در فروشگاه‌های مواد غذایی، ارزان سراها، سوپرمارکت‌ها، عمده‌فروشی‌ها و سایر صنوف مشابه طراحی و تولید شده است. این نرم افزار در چهار نسخه متوسط، تکمیلی، پیشرفته و شبکه قابل خریداری است.

مزایای نرم افزار سوپر مارکت کیان پرداز:

رابط کاربری آسان

امکانات پیشرفته و ضروری

گزارش های متنوع سود

سازگار با انواع تجهیزات بارکد

چاپ انواع بارکد و اتیکت در سایزهای متنوع

نرم افزار سوپرمارکت-کاماپرس

7- نرم افزار سوپرمارکت مکسوس

مکسوس، یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای سوپر مارکت است که با برخورداری از مولفه‌های ضروری مانند امنیت، سرعت، گرافیک زیبا و پشتیبانی قدرتمند طراحی و تولید شده است.

مزایای نرم افزار سوپرمارکت مکسوس:

پشتیبانی رایگان

سازگاری با فروش مبتنی بر بارکد

مشاهده سابقه خرید و فروش کالا

ثبت انواع تخفیفات درصدی و ریالی

تعریف تمامی کالاها به روش ساده، سریع و متنوع

8- نرم افزار سوپرمارکت معین

نرم افزار معین، یکی دیگر از گزینه‌ها  برای خرید بهترین نرم افزار سوپرمارکت است که با برخورداری از حدود 30 هزار کالای پیش فرض به همراه بارکد اختصاصی عرضه شده است. این نرم افزار برای سوپرمارکت‌های تلفنی نیز بسیار مناسب بوده و امکان ثبت پیک نیز دارد.

مزایای نرم افزار سوپرمارکت معین:

رابط کاربری ساده

فروش سریع به صورت بارکدی و لمسی

ثبت تخفیف درصدی گروهی و اعمال روی کالاها

اتصال به سایت فروشگاه‌های اینترنتی جهت فروش آنلاین

نرم افزار سوپرمارکت-کاماپرس

9- نرم افزار سوپرمارکت پارمیس

نرم افزار پارمیس به عنوان نسخه ویژه سوپرمارکت‌ها، یکی از بهترین نرم افزارهای سوپر مارکت است که کاملا متناسب با نیازمندی‌های فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها و با ظاهری بسیار زیبا و کاربر پسند طراحی شده است.

مزایای نرم افزار سوپرمارکت پارمیس:

صدور انواع رسید و حواله

مدیریت کامل سفارشات از ثبت تا انبار

صدور فاکتور به صورت تاچ و بارکدخوان

ارائه انواع گزارش‌های فروش و نمودارهای متنوع

10- نرم افزار سوپرمارکت پارسیان

شرکت پارسیان حساب، نرم افزار سوپرمارکت پارسیان را با هدف تسهیل مدیریت امور حسابداری با استفاده از تکنولوژی‌ روز دنیا و بهره‌گیری از دانش متخصصان طراحی و عرضه کرده است.

مزایای نرم افزار سوپر مارکت پارسیان:

قابلیت تعریف چندین فاکتور همزمان

قابلیت تبادل اطلاعات با سرور اصلی

قابلیت ثبت فاکتور کالا با دقت و سرعت بالا

مدیریت امور مالی سوپر مارکت‌های کوچک و بزرگ به روش‌های سنتی دارای معضلات متعددی چون احتمال وجود خطا در حساب و کتاب، محدودیت زمانی برای تهیه گزارش‌های دقیق، اطلاعات ناقص از موجودی انبار و غیره است. نرم افزار حسابداری سوپر مارکت با ارائه قابلیت‌های متنوع نه تنها انجام عملیات‌های حسابداری فروشگاه‌ها را آسان کرده، بلکه به‌عنوان یک مزیت رقابتی، موجب کسب سود بیشتر و جلوگیری از ضرر می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه نرم افزاری باران
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز