قابل توجه متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس در شیراز

ازمون آیلتس-کاماپرس
ژیوار

احتمالا شما هم این روزها بارها نام آزمون آیلتس را شنیده‌اید. آشنایی با فرایند شرکت در آزمون آیلتس با توجه به افزایش آمار مهاجرت‌های کاری، تحصیلی و امثال آن در چند سال اخیر، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آزمون آیلتس که برای سنجش مهارت‌های زبانی غیرانگلیسی زبانان برگزار می‌شود، یکی از معیارهای اصلی بسیاری از دانشگاه‌ها، کالج‌ها و حتی صنایع و سازمان‌های دولتی در کشورهای خارجی برای مهاجرت و اخذ ویزا است. شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس در شیراز و ثبت­نام در آموزشگاه‌های معتبر، بهترین گزینه برای آشنایی با پروسه شرکت در این آزمون و کسب آمادگی و مهارت‌های لازم است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی این آزمون و نکات مورد نیاز برای آموزش آیلتس در شیراز پرداخته است.

آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس(IELTS) یا International English Testing System به‌معنای سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برای سنجش مهارت‌های زبانی افراد غیرانگلیسی زبان برگزار می‌شود. با توجه به این‌که کسب نمره قابل قبول در این آزمون، یکی از شرایط پذیرش در بسیاری از دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های حرفه‌ای است، سالانه بیش از 2.5 میلیون نفر در این آزمون شرکت می‌کنند. در حال حاضر آموزش آیلتس در شیراز و دیگر شهرهای ایران با توجه به تعداد بالای متقاضیان این آزمون، بسیار مورد استقبال است.

انواع آزمون آیلتس

نخستین گام برای شرکت در آزمون آیلتس، آشنایی با دو نوع آزمون آیلتس برای مقاصد مهاجرتی و کاری و تحصیلی بوده که در ادامه بررسی شده است.

آزمون آیلتس جنرال: این آزمون برای مهاجرت‌های کاری برگزار می­شود و شامل سنجش چهار مهارت گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتار است. مهارت‌های گفتاری و شنیداری این آزمون با آزمون آیلتس آکادمیک یکسان بوده و تنها در دو مهارت خواندن و نوشتن متفاوت است.

دریان سفر امید

آزمون آیلتس آکادمیک: آزمون آیلتس آکادمیک برای مهاجرت‌های تحصیلی صورت می‌گیرد و برخلاف آزمون جنرال، تمامی متن‌های آن آکادمیک بوده و دارای بار معنایی آکادمیک است. در بخش نوشتاری باید دو تسک ((تسک تعریف شود)) انجام دهید که تسک اولی در آیلتس جنرال به‌صورت نامه‌نگاری و تسک بعدی در آیلتس آکادمیک به‌صورت تحلیل گراف است. توجه داشته باشید که علی‌رغم وجود مشترکات، این دو آزمون قابل معادل‌سازی با یکدیگر نیستند.

آزمون آیلتس-کاماپرس

اقدامات لازم برای شرکت در آزمون آیلتس

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس دارید، اما مهارت‌های زبانی کافی ندارید و با پروسه شرکت در آزمون آشنا نیستید، احتمالا برای شروع تاحدودی سردرگم می‌شوید.

مراحل شرکت در آزمون آیلتس در ادامه آمده است.

نوع آزمون موردنظر را مشخص کنید: در وهله اول با توجه به قصد خود از شرکت در آزمون آیلتس، جنرال یا آکادمیک بودن آزمون مدنظر را مشخص کنید.

با فرایند آزمون آشنا شوید: پس از انتخاب نوع آزمون، با پروسه آن و مهارت‌هایی که مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و همچنین میزان نمره هر بخش آشنا شوید. آزمون آیلتس در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار می­شود. آزمون شفاهی یا اسپیکینگ شامل لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ در یک روز جداگانه از آزمون کتبی برگزار می‌شود.

مهارت‌های لازم برای شرکت در آزمون را کسب کنید: در مرحله بعدی باید مهارت‌های لازم برای آزمون آیلتس را از طریق شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس و ثبت­نام در آموزشگاه‌های معتبر کسب کنید.

در سایت‌های معتبر برای آزمون ثبت نام کنید: پس از اتمام دوره آموزش آیلتس باید از طریق سایت‌های معتبر در آزمون ثبت­نام کرده و در روز مشخص شده، سر جلسه حاضر شوید. سعی کنید که حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل آزمون حضور داشته و حتی با مشاوران و اساتید مجرب مشورت کنید.

آزمون آیلتس-کاماپرس

برای آموزش آیلتس در شیراز به کجا مراجعه کنیم؟

برای آموزش آیلتس در شیراز نیز همانند شهرهای دیگر باید به سراغ اساتید مجرب و آموزشگاه‌های معتبر و تخصصی در این حوزه بروید. آکادمی زبان “پارسا” با هدف ارتقای سطح علمی جامعه در زمینه زبان‌های خارجی، از دو دهه پیش انواع دوره‌های آموزش زبان و دوره آموزش آیلتس در شیراز را با بهترین اساتید و جدیدترین متدهای آموزشی برگزار می‌کند.

چرا آموزش آیلتس در آکادمی زبان پارسا؟

آکادمی زبان پارسا به آدرس اینترنتی /https://parsali.ir/tags/ielts دوره‌های آمادگی از پایه تا پیشرفته آیلتس را در 30 جلسه و به روش ELS ((روش تعریف شود)) برگزار می‌کند. این مجموعه در برگزاری دوره‌های آموزشی خود از تخصص بهترین اساتید برای تنظیم برنامه آموزشی مدون بهره می­برد؛ به‌طوری که با دو ساعت مطالعه مفید در روز می‌توان بهترین نمره را در این آزمون کسب کرد.

از دیگر خدمات ویژه آکادمی زبان پارسا، برگزاری امتحانات ماک یا آزمون شبیه‌ساز آیلتس به‌صورت هفتگی و زیرنظر اساتید مجرب برای رفع اشکال است. با شرکت در دوره‌های این مجموعه می‌توان از مشاوره تخصصی آمادگی آزمون آیلتس نیز بهره‌مند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز