آیا با 200 میلیون می‌توان در تهران خانه رهن کرد؟

ژیوار

با بودجه 200 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه رایگان می‌توان در مناطق جنوبی تهران نسبت به رهن آپارتمان با متراژ بین 30 تا 80 متر اقدام کرد. قیمت رهن کامل آپارتمان به شاخص‌هایی همچون منطقه جغرافیایی، سن بنا و امکانات و مشاعات ساختمان بستگی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های دارای رهن 200 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری با 20 متر حیاط خلوت در محله خلیج فارس، 200 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد یک خوابه ساخت سال 80 در طبقه دوم واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد.

*با 200 میلیون ودیعه می‌توان در خیابان هفده شهریور نیز آپارتمانی 40 متری اجاره کرد. این واحد یک خوابه در سال 72 ساخته شده و پارکینگ ندارد.

دریان سفر امید

*قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری ساخت سال 75 در کوی مهران ولیعصر، 200 میلیون تومان است. این واحد ساخت سال 75 در طبقه سوم واقع شده و پارکینگ و آسانسور ندارد.

بیشتر بخوانید:

*با این رقم ودیعه می‌توان در دروازه شمیران نیز آپارتمانی 30 متری و یک خوابه رهن کرد. این واحد ساخت سال 82  زیر همکف بوده و دسترسی خوبی به مراکز خرید، آموزشی و فرهنگی دارد.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری دیگری در اندیشه هم 200 میلیون تومان است. این واحد یک خوابه ساخت سال 90 بوده و پارکینگ ندارد.

قیمت رهن کامل آپارتمان بالای 60 متر در جنوب تهران

*قیمت رهن کامل آپارتمان 65 متری در عبدل آباد نیز حدود 200 میلیون تومان است. این واحد یک خوابه در سال 98 ساخته شده و در طبقه اول ساختمانی 2 طبقه قرار دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*آپارتمان دیگری با متراژ 61 متر در آذری با رقم 200 میلیون تومان ودیعه برای اجاره سالانه آگهی شده است.این واحد ساخت سال 94 بوده و در طبقه اول واقع شده است.

*واحد 65 متری نوساز در نعمت آباد، با 200 میلیون ودیعه آگهی شده است. این واحد در طبقه 4 ساختمانی بدون آسانسور واقع شده و یک اتاق خواب دارد.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 85 متری 2 خوابه در قیام دشت نیز 200 میلیون تومان است. این واحد ساخت سال 92 در طبقه سوم واقع شده و پارکینگ، آسانسور و انباری هم دارد.

*همچنین با این رقم ودیعه در حسن آباد نیز می‌توان آپارتمانی 85 متری رهن کرد. این واحد 2 خوابه ساخت سال 96 بوده و در طبقه دوم ساختمانی بدون آسانسور واقع شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز