چند نکته کاربردی پیش از خرید نرم افزار CRM

ژیوار

نرم‌افزار سی ‌آر ام در حال حاضر یکی از انواع نرم‌افزارهای تجاری است که به سرعت در حال رشد است.  مشتری‌محور بودن، روش جدیدی برای اداره کسب و کار است و ابزار سی ‌آر ام مهمترین نقش را در این راه ایفا می‌کند؛ با این حال، با راه‌حل‌های فراوان موجود در بازار، تصمیم‌گیری برای اینکه کدام یک بهترین انتخاب است، می‌تواند دشوار باشد.

کاماپرس در این گزارش به بیان چند نکته پیرامون این نرم‌افزار پرداخته است.

نیازهای خود را بشناسید

ابتدا به این فکر کنید که واقعاً می‌خواهید از سی ‌آر ام چه چیزی به دست آورید؟ بسیاری از این نرم‌افزارها کانال‌های فروش، ابزارهای بازاریابی، ادغام با ارائه‌دهندگان پست و امثال آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. قبل از اینکه بتوانید بهترین راه حل را برای خود انتخاب کنید، نکته کلیدی این است که خواسته‌ها و انتظارات خود را بشناسید. به ویژگی‌هایی فکر کنید که می‌تواند عملکرد کارکنان شما را بهبود بخشد یا بسیاری از فرآیندهای شرکت را خودکار کند. دانستن روند و برنامه‌های خود برای آینده، به شما کمک می‌کند که بهترین و مقرون به صرفه‌ترین سی آر ام را خریداری کنید. باید توجه داشت که پیچیده‌ترین و گران‌ترین سیستم لزوماً بهترین گزینه برای شما نیست.

توسعه پذیری

راه‌حل‌های مختلفی در بازار وجود دارد که برخی دارای قابلیت‌های بسیاری بوده، در حالی که برخی دیگر محدودتر هستند؛ با وجود این، نکته مهم دیگری به نام توسعه‌پذیری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

سوالی که در این رابطه باید به آن پاسخ دهید، این است که آیا می‌توانید نرم‌افزار خود را با ماژول‌های اضافی که ممکن است در حال حاضر یا در آینده به آن نیاز داشته باشید، گسترش دهید؟

دریان سفر امید

پشتیبانی از موبایل

آیا برخی از کارمندان شما به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند؟ آن‌ها احتمالاً سیستم خود را با خود حمل می‌کنند تا داده‌ها را دریافت کنند؛ یا حتی بدتر از آن، برای پر کردن فایل‌های اکسل به منظور گزارش دادن به روسای خود در پایان روز استفاده می‌کنند. بسیاری از راه‌حل‌های  سی آر ام به کاربران کمک کنند که داده‌ها را به راحتی از تلفن همراه خود بگیرند. با برخی از این قابلیت‌ها، حتی می‌توان از پشتیبانی آفلاین بهره برد تا کاربر برای انجام کار خود وابسته به اینترنت نباشد. هنگام اتصال مجدد دستگاه به اینترنت نیز عملیات همگام‌سازی صورت می‌گیرد.

قبل از خرید آن را امتحان کنید

در حالی که خرید یک کامپیوتر جدید یا سایر لوازم جانبی، گاهی اوقات می‌تواند در عرض چند دقیقه انجام شود، انتخاب نرم‌افزار صحیح باید یک تصمیم کاملاً سنجیده باشد. استفاده از نرم‌افزار می‌تواند تجربه‌ای کاملا متفاوت باشد. توصیه می‌شود که قبل از تصمیم به خرید، آن را امتحان کنید.

بیشتر نرم‌افزارهای سی آر ام را می‌توان به صورت رایگان ارزیابی کرد؛ پس چرا آن را امتحان نکنید؟ سی آر ام برای مدت طولانی با شما خواهد ماند؛ بنابراین نیازی به عجله نیست و باید تا حد لازم درباره آن فکر کنید.

انگیزه تیم کارکنان را بسنجید

وقتی تصمیم به ایجاد تغییرات اساسی و جدید در شرکت می‌گیرید، احتمالا فکر می‌کنید که پیاده‌سازی آن، سخت‌ترین بخش است. متأسفانه سخت ترین بخش، درست پس از اجرا است.

هر شرکتی افرادی دارد که سیستم‌های جدید را نمی‌پذیرند و از درک اینکه نرم‌افزار جدید می‌تواند سریع‌تر، بهتر و آسان‌تر باشد، امتناع می‌ورزند. آنان معمولا تمایل دارند که به همان روش قدیمی خود وفادار باشند. در این رابطه شما باید در حل این مشکل و نحوه ارائه یک نرم‌افزار جدید به کاربران نهایی تدابیری اتخاذ کنید. یک راه حل، مقایسه سرعت انجام وظایف به روش قدیمی و سرعت انجام آن توسط کاربران از طریق نرم‌افزار جدید است. معمولاً وقتی کاربران مزایای لازم را در سیستم ببینند، از استفاده آن لذت خواهند برد.

خرید نرم افزار سی آر ام با بهترین قیمت

گروه مهندسی “روکاما” انواع نرم‌افزارهای تخصصی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را در اختیار دارد. قابلیت و مزایای نسخه سی آر ام شرکتی، اصناف، مبتدی، سازمانی و نسخه بی‌نهایت در وبسایت روکاما به آدرس https://rokama.ir/price-list-crm قابل مشاهده است. کارشناسان متخصص این مجموعه در صورت نیاز، به مشتریان خود در خرید مناسب‌ترین نرم افزار سی آر ام مشاوره می‌دهند. وبسایت روکاما به منظور آشنایی بیشتر کاربران به بارگزاری انواع مقالات و فیلم‌های آموزشی نرم‌افزار سی آر ام نیز می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : رکاما
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز