نگاهی به خط تولید تویوتا هایلوکس 2023 (ویدیو)

ژیوار

تویوتا هایلوکس یکی از پرفروش‌ترین پیکاپ‌های دنیا به شمار می آید و از سال 1968 تا کنون بیش از 18 میلیون دستگاه از آن به فروش رفته است. این پیکاپ به خاطر قیمت مناسب، کابین راحت، فضای بار زیاد و ایمنی بالایش توانسته است در سرتاسر جهان خریداران را به سوی خودش جذب کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید خط تولید تویوتا هایلوکس مدل 2023 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا هایلوکس مدل 2023 دستخوش تغییراتی بر روی سیستم تعلیق شده است و در چند پیکربندی مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سه نوع موتور متفاوت نیز برای مشتریان قابل انتخاب است. تیپ پایه 2×4 WorkMate به یک موتور 2.7 لیتری بنزینی مجهز است که می تواند 164 اسب بخار نیرو و 245 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس پنج سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک قرار می گیرد.

دریان سفر امید

مدل های Hi-Rider و 4×WorkMate 4 به یک موتور توربودیزل 2.4 لیتری مجهز شده‌اند که 148 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

از تجهیزات استاندارد تویوتا هایلوکس مدل 2023 می‌توان به نمایشگر 4.2 اینچی رنگی، تاچ اسکرین 8.0 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین دید عقب، سیستم هشدار عبور از خط و اپلیکیشن ارتباطی myToyota اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “نگاهی به خط تولید تویوتا هایلوکس 2023 (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز