جذاب ترین شاسی بلندهای سال 2023 را بشناسید

ژیوار

محبوبیت روزافزون شاسی بلندها به خوبی در بازار خودرو مشهود است‌. تطبیق پذیری، راحتی و عملکرد خوب این خودروها برای طیف گسترده‌ای از رانندگان کارآمد است که منجر به افزایش فروش آن‌ها شده است. در حال حاضر مدل‌های شاسی بلند گوناگونی در بازار وجود دارد که شدیدا با یکدیگر رقابت می‌کنند، بنابراین انتخاب از میان آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. کاماپرس در این مطلب به معرفی جالب‌ترین مدل‌های خودروی شاسی بلند می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

لینکلن کورس‌ایر ۲۰۲۳ (2023 Lincoln Corsair)

این خودرو در سال جاری با ظاهری کشیده‌تر وارد بازار شد و اکنون از یک صفحه نمایش لمسی ۱۳.۲ اینچی با گرافیک بهره‌مند شده است. علاوه بر سیستم سرگرمی پیشرفته، سیستم صوتی آن از ۱۰ بلندگو پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جدید این شاسی بلند می‌توان به سیستم رانندگی بدون دخالت دست و سیستم کمک راننده با طیف چشمگیر اشاره کرد. کورس‌ایر با بهره‌مندی از پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر پلاگین هیبریدی حدود ۲۶۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و از ۳۹ تا ۵۴ هزار دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کادیلاک ایکس‌تی۴ ۲۰۲۳ (2023 Cadillac XT4)

این شاسی بلند با ظاهر جذاب و امکانات داخلی سرگرم‌کننده‌اش یک انتخاب پرطرفدار در بازار جهانی خودرو به شمار می‌رود. مجموعه‌ای قوی از ویژگی‌های ایمنی استاندارد و دو ردیف صندلی راحت با فضای کافی برای پنج بزرگسال از دیگر مواردی هستند که محبوبیت ایکس‌تی را رقم زده‌اند. این شاسی دارای موتور ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۵ اسب بخار، در سه سطح مختلف عرضه شده و از ۳۷ تا ۴۱ هزار دلار قیمت دارد.

فیات ۵۰۰ایکس ۲۰۲۳ (2023 Fiat 500X)

فیات جدید با طراحی متمایز، کابین جذاب و سیستم سرگرمی پیشرفته یک فضای راحت برای راننده و سرنشینان فراهم کرده و از دیگر ویژگی‌های استاندارد مانند کنترل صوتی نیز بهره‌مند شده است. هر دو تیپ آن دارای موتور ۴ سیلندر ۱۰۳ لیتری توربوشارژ هستند که 177 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو بیشتر برای رفت و آمدهای شهری مناسب است و به قیمت ۳۰ و‌ ۳۳ هزار دلار عرضه می‌گردد.

ولوو ایکس‌سی۶۰ ۲۰۲۳ (2023 Volvo XC60)

این خودرو در چهار تیپ و سه گزینه پیشرانه ارائه شده که همه آن‌ها به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز شده‌اند. فضای داخلی هوشمند، صندلی‌های انعطاف پذیر برای پنج سرنشین و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو از دیگر نقاط عطف این ولوو هستند. تیپ‌های مختلف این خودرو از ۴۴ تا ۷۵ هزار دلار قیمت دارند.

تویوتا سکویا ۲۰۲۳ (2023 Toyota Sequoia)

سکویا به‌عنوان بزرگترین شاسی بلند تویوتا در سال جاری طراحی جدیدی را تجربه کرد. این شاسی با ابهت، فضای کافی برای هشت سرنشین و چمدان‌هایشان را ارائه می‌دهد، بنابراین بهترین گزینه برای مسافرت‌های خانوادگی است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به کابین مدرن، قابلیت تهویه خودکار، اتصال وای فای، سیستم سرگرمی پیشرفته به همراه صفحه نمایش ۱۴ اینچی و سیستم صوتی درجه یک با ۱۴ بلندگو اشاره کرد. تویوتا سکویا ۲۰۲۳ از ۵۹ تا ۷۷ هزار دلار قیمت دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جذاب ترین شاسی بلندهای سال 2023 را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز