قسمت ششم جذاب سریال آقازاده را دانلود کنید

سریال آقازاده
ژیوار

در سریال آقازاده قرار است با دنیای فاسد و زیرزمینی آقازاده‌ها و برخی مسئولین کشور روبرو شویم، دنیایی که در آن ماشین‌های پرزرق و برق وجود دارد و مهمانی‌های زیرزمینی برگزار می‌شود که در آن معاملات سودجویانه برقرار می‌شود.

به گزارش کاماپرس،  دنیایی که در آن پرستوها وجود دارند و به بستر برخی مسئولین می‌روند تا فیلم‌شان منتشر شود و آن مقام مذکور به اصطلاح رام و حرف گوش کن شود

اینها حرف‌هایی است که در فضای مجازی و توی تاکسی‌ها زده می‌شود و حالا در سریال جدید اوج علنا به نمایش در می‌آید، آنهم با ستارگانی متعدد که احتمالا دستمزدهای بالا باعث بازی‌شان در این اثر شده و لاغیر.

سریال اجتماعی آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی هر جمعه توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می‌شود.

دریان سفر امید

، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، امیر آقایی، نیکی کریمی، امین حیایی،کامبیز دیرباز،امین تارخ، مهدی سلطانی، جمشید هاشم پور، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه و… بازیگران این سریال هستند.

سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

مرتبط با : حلال دانلود
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز