قیمت آپارتمان 90 متری در شهرک راه آهن

ژیوار

شهرک راه آهن از محلات منطقه ۲۲ تهران است. دسترسی مطلوب به بزرگراه‌ها و اماکن تفریحی مهمی چون دریاچه چیتگر و مجموعه ایران مال، شهرک راه آهن را به یکی از محلات پرتقاضای غرب تهران تبدیل کرده است. قیمت آپارتمان در این منطقه بسته به سن بنا، امکانات و موقعیت از حدود متری 65 تا 120 میلیون تومان آگهی شده است.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های 90 متری شهرک راه آهن را معرفی می‌کند.

*یک آپارتمان ۹۰ متری ساخت سال ۷۹ با دو اتاق خواب، با قیمت ۵ میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان و به ازای هر متر ۶۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد بازسازی شده در زیر همکف واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد.

*آپارتمان ۹۰ متری دیگری در دهکده المپیک ساخت سال 88 با قیمت کل ۶ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خوابه برای هر متر ۷۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*واحدی ساخت سال ۸۷ با دو اتاق خواب با قیمت کل ۶ میلیارد و 800 میلیون تومان و به ازای هر متر ۷۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه آخر ساختمانی 4 طبقه واقع شده، آسانسور ندارد.

*قیمت آپارتمان 10 ساله با دو اتاق خواب، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به ازای هر متر ۸۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان آگهی شده است. این واحد با دسترسی مطلوب به بزرگراه‌ها، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*آپارتمان دیگری در بلوار کاج شهرک راه آهن به قیمت کل ۸ میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان و هر متر ۹۸ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت سال ۸۴ با ۲ اتاق خواب در طبقه دوم ساختمان سه طبقه واقع شده و آسانسور ندارد.

*قیمت آپارتمان دیگری در سروستان شهرک راه آهن ساخت سال ۸۸ با دو اتاق خواب برای هر متر ۱۰۰ میلیون تومان و قیمت کل ۹ میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*یک آپارتمان در شهرک راه آهن با قیمت کل ۱۱ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. قیمت هر متر این واحد 2 خوابه ساخت سال 80، حدود ۱۲۷ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمانی دارای قدرالسهم در میدان اتریش و دسترسی مطلوب به اتوبان‌های همت، آزادگان شمال و کرج واقع شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرک راه آهن

*قیمت آپارتمانی نوساز در شهرک گلستان ۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان و به ازای هر متر ۹۳ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دو خوابه در طبقه پنجم ساختمانی دارای آسانسور، پارکینگ و انباری واقع شده است.

*آپارتمان دیگری در بخش کوهک بهاران شهرک راه آهن ساخت سال ۱۴۰۲ با دو اتاق خواب با قیمت هر متر ۱۲۸ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان و قیمت کل ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد. این واحد در طبقه اول ساختمان سه طبقه شخصی‌ساز واقع شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در شهرک راه آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز