5 شغل پردرآمد که هیچکس نمی‌ خواهد آن ها را انجام دهد

ژیوار

بسیاری از افراد بخش بزرگی از زندگی خود را صرف پیدا کردن یک شغل پردرآمد می‌کنند. با این حال به شکل متناقضی مشاغلی در دنیا وجود دارد که علی‌رغم حقوق و مزایای خوب، کمتر کسی پیدا می‌شود که حاضر به انجام آن‌ها باشد. کاماپرس در این مطلب به معرفی این مشاغل می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

مومیایی کننده

برخی از خانواده‌های فوق ثروتمند برای نگهداری از بدن عزیزان متوفی خود به مومیایی کردن آن‌ها روی می‌آورند. در این روش مومیایی کننده در ابتدا باید خون بدن را به طور کامل خارج کرده و وظایفی مانند لباس پوشاندن و آرایش کردن مرده را نیز برعهده دارند. گرفتن مدرک علوم سردخانه‌ای برای این شغل چهار سال طول می‌کشد با این حال حقوق متوسط ۵۰ هزار دلار تا ۷۸ هزار دلار در سال را برای این افراد به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تمیز کننده صحنه جرم

افراد مشغول به کار در این زمینه علاوه بر تحمل صحنه‌های ناخوشایند و دلخراش در معرض خون، مایعات بدن و مواد زیستی خطرناک قرار دارند. با وجود حقوق ساعتی ۳۵ دلار و درآمد بیش از ۷۲ هزار دلار در سال هر کسی حاضر به انجام آن نیست. بیشتر مهارت‌های این شغل در حین کار به‌دست می‌آید.

تاجر ادرار گوزن

در بسیاری از کشورهای جهان شکار گوزن هنوز هم حکم یک سرگرمی را دارد. این حیوانات بسیار نسبت به فرومون‌های همنوعان خود حساس هستند، بنابراین تاجران ادرار با جمع‌آوری ادرار گوزن‌ها و فروش آن، به شکارچیان کمک می‌کنند راحت‌تر طعمه خود را پیدا کنند. این شغل یک تجارت پر سود است و سالانه بین ۹۳ تا ۳۰۳ هزار دلار درآمد به همراه دارد.

استخراج کننده زهر مار

در این شغل کمتر شناخته شده افراد موظفند زهر مارهای بسیار سمی مانند کبرا، مامباس، افعی و مار زنگی را استخراج کنند. این کار معمولا برای تحقیقات پزشکی، ساخت داروهای فشار خون، ساخت پادزهر برای مار گزیدگی و… انجام می‌شود و سالانه درآمدی معال ۵۰ هزار دلار را به همراه دارد.

کارگر دکل نفتی

کارگران دکل‌های نفتی به مدت ۱۲ ساعت یا بیشتر در هر شیفت به کارهای طاقت فرسا و خطرناکی مانند تمیز کردن لوله‌ها و راه‌اندازی دکل حفاری می‌پردازد. همه این‌ها درحالیست که تجهیزات ایمنی بسیار محدود بوده و محیط پرسروصدا و پر خطر ممکن است باعث از دست دادن دائمی بینایی یا شنوایی شود. حقوق متوسط این حرفه ۸۵ هزار دلار در سال است و اغلب به مدرک خاصی نیاز ندارد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “5 شغل پردرآمد که هیچکس نمی‌ خواهد آن ها را انجام دهد

  1. آرین منافی گفته:

    سر و کله زدن با حیوانات واقعا سخته
    پاک کردن صحنه جرم هم وحشتناکه
    واقعا کی اینا رو انجام میده؟ چقدر پول میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز