با پردرآمدترین مشاغل فریلنسری آشنا شوید

لست سکند

رشد اقتصادی و پیشرفت تکنولوژی‌های نوین باعث تغییر شکل بسیاری از مشاغل شده است. یکی از انواع مشاغل پرطرفدار امروز، مشاغل فریلنسری هستند که به نوعی نویدبخش رهایی از زندگی قاعده‌مند کارمندی است! به علاوه، شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا موجب شد تا فرهنگ دورکاری و مشاغل فریلنسری بسیار رواج پیدا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که علاقمندند تا به دنیای فریلنسینگ وارد شوند اغلب سعی می‌کنند تا پردرآمدترین مشاغل فریلنسری را بشناسند. این آشنایی، کمک زیادی به پیدا کردن حوزه مورد علاقه کرده و چالش‌های پیش‌روی فریلنسرها را تا حد خوبی شفاف‌سازی می‌کند. در ادامه، برخی از این مشاغل پردرآمد معرفی خواهند شد.

برنامه‌نویسی

سازمان‌ها و شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا به دنبال برنامه‌نویسان مجرب و حرفه‌ای هستند. وظیفه اصلی برنامه‌نویس فریلنسر این است که بر اساس قرارداد و خواسته‌های مشتری، اقدام به طراحی و توسعه اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها کرده و راه‌حل‌های فنی مناسب را برای رسیدن به نتیجه مطلوب ارائه کند. اغلب برنامه‌نویسان فریلنسر می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با چند شرکت داخلی یا خارجی کار کرده و به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند.

راز آسمان پایتخت

طراحی گرافیک

گسترش شبکه‌های اجتماعی و رونق تبلیغات تجاری باعث شده تا همیشه و در هر کجا نیاز به یک طراح گرافیک خلاق حس شود. برخی افراد این شغل را به عنوان شغل اول و اصلی خود انتخاب می‌کنند و برخی دیگر هم به عنوان یک کار پاره وقت به طراحی گرافیک نگاه می‌کنند. در هر صورت، اگر طراح گرافیک بتواند توانایی‌های خود را به خوبی اثبات کند، می‌تواند درآمد بسیار زیادی از این شغل به دست بیاورد. به خصوص اینکه کارفرمایان خارجی اغلب دستمزد بسیار زیادی را به طراحان گرافیک حرفه‌ای می‌پردازند. طراحی پوستر، طراحی بنر، طراحی لوگو و… از جمله پرکاربردترین حوزه‌های کاری در شغل طراحی گرافیک محسوب می‌شود.

تولید محتوا

تولید محتوا نیز یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است که بازار کار بسیار خوبی هم دارد. کسانی که در این حوزه کار می‌کنند می‌توانند با تقویت زبان انگلیسی، پروژه‌های بین‌المللی بگیرند و یک درآمد دلاری را به دست بیاورند. تولید محتوا در دنیای دیجیتال مارکتینگ با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد. تولید سرنخ، برندسازی، فروش، حفظ مشتری و… از جمله این اهداف به شمار می‌روند.

کارشناس سئو

به طور کلی، وظیفه اصلی یک کارشناس سئو این است که سایت مورد نظر، جایگاه بالاتری در نتایج گوگل بر اساس جستجوی کاربران داشته باشد. این فرد باید بتواند سایت سازمان و سایت رقبا را به صورت دقیق بررسی کند. سپس، استراتژی‌های مناسبی را برای ارتقای جایگاه سایت از لحاظ محتوایی و فنی، طراحی و اجرا کند. کارشناسان سئو می‌توانند با افزایش مهارت‌های خود به کسب درآمدهای دلاری نیز برسند. بنابراین، توصیه می‌شود تا در یک حوزه خاص در سئو متمرکز شده و خود را به عنوان متخصص این حوزه به سازمان‌ها معرفی کنند.

چگونه وارد بازار کار شویم؟

امروزه، سایت‌ها و مجموعه‌های متعددی در سراسر دنیا فریلنسرها و کارفرمایان را به یکدیگر متصل می‌کنند. مجموعه دانش بنیان «انجام میدم»، بستر بسیار مناسبی را برای تمامی افراد با تمام تخصص‌ها و مهارت‌ها فراهم کرده است. این افراد می‌توانند در این بستر، توانمندی‌های خود را بشناسند، آنها را تقویت کنند و در قالب یک مجموعه خدماتی در معرض فروش بگذارند. بنابراین، فریلنسرها با انجام میدم می‌توانند فعالیت‌های خودشان را گسترش داده و به درآمد هر چه بیشتر دست پیدا کنند. خرید امن، ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم انجام درست کار، تضمین کیفیت خدمات و پشتیبانی کاربران از جمله مزایای مجموعه انجام میدم محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس کدرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز