دوره جامع هوش مصنوعی در تهران برگزار می‌شود

هوش مصنوعی-کاماپرس
ژیوار

دوره جامع هوش مصنوعی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مهارت‌ها برای تحقیقات، اشتغال و مهاجرت، با امکان ارایه گواهینامه بین‌المللی از کشور سوییس، توسط موسسه علوم نوبنیاد برگزارمی‌شود.

به گزارش کاماپرس، هوش مصنوعی در حال متحول کردن جهان به سمت و سوی تمدنی جدید است و یادگیری این تخصص دوازه‌های جدیدی را پیش روی فرد قرار می‌دهد.

جزییات برگزاری دوره جامع هوش مصنوعی

دوره جامع پایتون و هوش مصنوعی موسسه علوم نوبنیاد از یک دوره پایه و چند دوره تخصصی تشکیل شده است. در دوره پایه که شرکت در آن الزامی است، برنامه نویسی پایتون، داده کاوی در علوم زیستی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق آموزش داده می‌شود.

در بخش دوره تخصصی که شرکت در آن اختیاری است، گرایش‌های تخصصی زیر ارایه شده است:

  • پردازش زبان طبیعی با هوش مصنوعی
  •  بینایی ماشینی با هوش مصنوعی
  • هوش تجاری
  • پیش‌ بینی بازارهای مالی با هوش مصنوعی
  •  دوره اکتشاف و طراحی دارو با هوش مصنوعی
  •  دوره تشخیص سرطان با هوش مصنوعی
  •  دوره تشخیص پزشکی با هوش مصنوعی بر اساس پرونده الکترونیک بیمار
  •  دوره تشخیص پزشکی با هوش مصنوعی بر اساس آزمایش خون
  •  دوره تشخیص پزشکی با هوش مصنوعی بر اساس آزمایش ژنتیک و ژن پروفایلینگ
  •  دوره تشخیص پزشکی با هوش مصنوعی بر اساس تصویربرداری پزشکی

پیش نیاز و شرایط شرکت در دوره

شرکت در دوره‌های آموزشی- پژوهشی موسسه علوم نوبنیاد نیازمند مصاحبه ورودی و تایید هیئت علمی هر دوره است. با توجه به ماهیت میان رشته‌ای این دوره، متقاضیان می‌توانند از رشته‌های متنوع علمی مانند علوم زیستی و آزمایشگاهی، علوم پزشکی، علوم دارویی، علوم پایه، علوم مهندسی، علوم انسانی و اجتماعی در این دوره شرکت کنند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

مدت زمان برگزاری دوره

دوره پایه پایتون و هوش مصنوعی که به صورت جلسات ترکیبی آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود، طی چهار ماه و هر یک از گرایش‌های تخصصی در 2 ماه برگزار می‌شوند.

دستاوردها و توانمندی دانش‌آموختگان

طراحی و پیاده سازی سیستم‌های هوش مصنوعی برای انواع مساله‌هایی که نیازمند تشخیص و تصمیم‌گیری عمیق کامپیوتری است‌، توانایی استفاده از پلتفرم‌های کلیدی هوش مصنوعی در کاربردهای آکادمیک و تجاری و  توانایی اشکال شناسی و اشکال زدایی از فازهای مختلف اجرای یک پروژه هوش مصنوعی برخی از توانمندی‌هایی است که توسط دانش‌آموختگان کسب می‌شود.

همچنین ورود به جامعه متخصصین هوش مصنوعی، یادگیری عملیاتی روش‌های مدرن طراحی سیستم‌های هوش مصنوعی، توانایی انجام پژوهش‌های کاربردی بین‌المللی هوش مصنوعی و ارائه آن به کنفرانس‌ها و ژورنال‌های معتبر علمی، امکان ثبت اختراع الگوریتم‌های جدید هوش مصنوعی، امکان ایجاد استارتاپ‌های هوش مصنوعی و  انجام مستقل پروژه های داده کاوی و ماشین لرنینگ برخی از دستاوردهای شرکت در این دوره بین المللی است.

گواهینامه دوره

گواهینامه این دوره از طریق موسسه و به زبان انگلیسی آکادمیک صادر می‌شود. البته به درخواست شرکت کنندگان امکان صدور گواهینامه بین‌‌المللی از شرکت‌ها و نهادهای معتبر اروپایی مستقر در سوییس نیز وجود دارد.

در پایان شایان ذکر است، پیش ثبت نام این دوره که در مرداد ماه برگزار می‌شود، آغاز شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مدرسه بین‌المللی علوم نوبنیاد مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

 

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دوره جامع هوش مصنوعی در تهران برگزار می‌شود

  1. maryambakhshi گفته:

    واقعا خیلی دنیای عجیبیه این هوش مصنوعی به نظرم یه چند وقت دیگه تمام دنیای تکنولوژی و فناوری و پزشکی باید تعطیل بشه چون هوش مصنوعی جای همه گرفته و قدرت انجام همه کاری رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز