دوره جامع علم داده در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

علم داده-کاماپرس
ژیوار

دوره جامع علم داده با استفاده از سرفصل‌های منطبق با بازار کار بین‌المللی و با هدف تربیت و رشد متخصصین علم داده در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، دانش‌آموختگان دوره علم داده دانشگاه تهران با استفاده از آموخته‌های کسب شده در این دوره، علاوه بر حضور در بازارهای داخل و خارج کشور، می‌توانند نسبت به بهبود و ارتقای تصمیم‌گیری‌های کلان و استراتژی سازمان خود اقدام کنند.

تحلیل کسب‌وکار، ‌پیش‌بینی وضعیت‌ با بکارگیری فنون و روش‌های ارایه شده، پیاده‌سازی زیرساخت‌های علم‌داده در نظام کسب‌وکار، تسلط بر مفاهیم و مبانی هوش‌تجاری، داده‌کاوی، یادگیری ماشینی و علم‌ داده، فراگیری اخذ و نحوه‌ی انجام پروژه‌های صنعتی و سازمانی و همچنین افزایش دانش پیرامون پایگاه داده‌ها برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره علم داده است.

اهداف دوره جامع علم داده دانشگاه تهران

  • ارایه و توسعه مهارت‌های حوزه‌ علم‌داده، یادگیری ماشین، تحلیل‌داده و…
  • مدیریت پایگاه‌های داده
  • بهبود عملکرد و استقرار سیستم‌های هوش‌تجاری
  • استخراج دانش و بررسی رفتار الگوهای مختلف از داده‌ها
  • برخورد صحیح با داده‌ها با هدف توصیف و پیش‌بینی
  • تسلط در مهارت‌های وب کاوی، متن‌کاوی و پردازش تصویر
  • توانایی مدیریت داده‌های عظیم

جزییات دوره علم داده

دوره جامع علم داده با توجه به مهمترین نیازهای بازار کار طراحی شده است. این دوره در قالب 15 درس کاربردی و ۳۵۰ ساعت برنامه ریزی شده، به گونه‌ای که شرکت کننده طی این دوره با مفاهیم، تکنیک‌ها و ابزارهای مرجع و تخصصی روز علم ‌داده آشنا می‌شود.

سرفصل‌ها و مدت زمان دوره

مبانی آمار و جبرخطی، تحلیل داده با اکسل، مدیریت پایگاه داده با  Microsoft SQL Server، هوش تجاری در  Power BI، مبانی و مفاهیم علم‌داده، علم ‌داده در پایتون،سری‌های زمانی در پایتون، متن ‌کاوی، وب‌ ‎کاوی، یادگیری عمیق، تحلیل کلان داده، مدیریت فرآیند و فرآیندکاوی برخی از مهمترین سرفصل های ارایه شده در این دوره است.

دریان سفر امید

پس از شرکت در این دوره که حدودا در مدت زمان 14 ماه برگزار می‌شود، گواهی معتبر دو زبانه از دانشگاه تهران با قابلیت ترجمه رسمی از وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری اعطا می‌شود.

همچنین، شرکت در این دوره پیش نیاز خاصی ندارد، اما افراد آشنا به مبانی و مفاهیم ریاضیات، جبر خطی، آمار و احتمالات و همچنین برنامه‌نویسی، با چالش‌های کمتری روبرو می‌شوند.

گفتنی است، پیش ثبت نام این دوره آغاز شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تهران دیتا مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز