قیمت سیم کارت خود را بدانید / فروش سیم کارت

سیم کارت-کاماپرس
ژیوار

سیم‌کارت ها با قیمت‌های مختلفی خرید و فروش می‌شوند و در این بین سیم‌کارت‌های رند با پیش شماره 912 بالاترین قیمت را دارند. قیمت برخی از این شماره‌ها حتی به 1 میلیارد تومان هم می‌رسد. بسیاری از مردم علاقه دارند، قیمت سیم‌کارت خود، به خصوص اگر شماره آن رند یا پیش شماره آن 912 باشد، بدانند و در صورت نیاز آن را به فروش برسانند.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت‌گذاری سیم‌کارت و فروش آن می‌پردازد.

قیمت‌گذاری سیم کارت

مبنای مشخص و دقیقی برای قیمت‌گذاری سیم‌کارت وجود ندارد و تنها کارشناسان این حوزه می‌توانند نظر معتبر و درستی در این زمینه داشته باشند. به‌طور کلی پیش‌شماره‌ها و رند بودن شماره مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت سیم‌کارت هستند. به علاوه این که خط متعلق به کدام اپراتور است، در قیمت آن اثرگذار است. به‌عنوان مثال معمولا ارزش سیم‌کارت‌های همراه اول بیشتر از سیم‌کارت سایر اپراتورها است.

قیمت‌گذاری سیم‌کارت به‌صورت آنلاین

استفاده از شیوه آنلاین قیمت‌گذاری ساده‌ترین و بهترین راه برای دانستن قیمت یک سیم‌کارت است. با مراجعه به بخش قیمت‌گذاری سیم کارت سایت سیم 2080 می‌توان ارزش خطوط مختلف تلفن همراه را برآورد کرد. در این بخش از سایت سه نوع قیمت‌گذاری رایگان، ویژه و تخصصی توسط متخصان سیم 2080 انجام می‌شود. قیمت‌گذاری رایگان در زمانی کم و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

فروش سیم‌کارت

علاوه بر قیمت‌گذاری سیم‌کارت، امکان فروش آن نیز در سایت سیم 2080 فراهم شده است. پس از تعیین قیمت سیم‌کارت توسط کارشناسان، می‌توانید سیم‌کارت خود را برای فروش به سیم 2080 بسپارید. فروش سیم کارت در این سایت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در صورتی که فرد بخواهد سیم کارت خود را فوری به فروش برساند، می‌تواند آن را به سیم 2080 فروخته و به این طریق منتظر پیدا شدن خریدار برای سیم کارت خود نباشد. از طریق تماس، تلگرام و واتساپ می‌توان با این مجموعه ارتباط گرفته و سیم‌کارت مورد نظر را برای فروش گذاشت.

دریان سفر امید

سیم کارت-کاماپرس

تعیین رند بودن سیم‌کارت

گاهی افراد علاقه به دانستن رند بودن یا نبودن شماره همراه خود دارند. این رند بودن بر اساس برخی الگوریتم‌ها تعیین می‌شود، که مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت سیم کارت و فروش آن است. خدمت دیگری که سیم 2080 در جهت فروش سیم‌کارت ارائه می‌کند، تعیین رند بودن یا نبودن شماره همراه است.

در این سایت بخشی با عنوان تشخیص رند بودن تعریف شده است. با وارد کرده شماره در باکس مشخص شده، تنها در چند ثانیه رند بودن یا نبودن شماره مشخص می‌شود. ربات سایت نوع رندی را نیز مشخص می‌کند. نوع رندی شامل مواردی چون رند ترتیبی از اول، ترتیبی از آخر، رند آینه‌ای، رند تکرار پیش‌شماره، کد پایین و … می‌شود که هر کدام سبب تفاوت در قیمت‌گذاری و فروش سیم‌کارت می‌شود.

مجموعه سیم 2080؛ ارائه دهنده خدمات خرید و فروش سیم کارت

سیم 2080 مرجع خرید و فروش انواع سیم کارت است که از سال 1394 فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کرده است. این سایت یکی از مراجع مهم سیم‌کارت‌های رند و 912 است که در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. در سیم 2080 می‌توان محصول مورد نظر را بر اساس نوع اپراتور، نوع رندی، نوع پیش شماره، دائمی یا اعتباری بودن و … آن جست‌وجو کرده و خریداری کرد.

یکی از ویژگی‌های مهم این مجموعه امکان قیمت‌گذاری آنلاین سیم‌کارت و فروش فوری آن است. ویژگی خاص دیگر سیم 2080 امکان خرید اقساطی برخی از محصولات است.

انتهای پیام

مرتبط با : سیم 2080
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز