بهترین زمان بازدید از برزیل در یک نگاه

ژیوار

با توجه به وسعت زیاد و مناظر گوناگون برزیل، تعجبی ندارد که آب و هوای آن نیز متنوع باشد. با این حال، مهم نیست که چه زمانی از سال را برای رزرو تور برزیل انتخاب می‌کنید، مطمئناً در جایی از سرزمین قهوه، آفتاب، هوای گرم و آسمان صاف را خواهید یافت. در یک نگاه اجمالی، ماه ژوئن تا دسامبر فصلی خشک در آمازون محسوب می‌شود، در حالی که ریو دوژانیرو از ژوئن تا سپتامبر، زمانی که دما کمی سردتر است، در بهترین حالت خود قرار دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین زمان جهت رزرو تور برزیل می‌پردازد.

محبوب‌ترین زمان توصیه شده جهت بازدید از برزیل

کشور رونالدینیو، رابرتو کارلوس و پله، به همان اندازه که در فوتبال شهرت دارد، در جاذبه‌های گردشگری خود نیز معروف است. آب و هوای متنوع این سرزمین عمدتاً توسط اقلیم جنگل‌های آمازون هدایت می‌شود. ژوئن تا دسامبر بهترین زمان برای بازدید از جنگل آمازون است. در این بازه زمانی به جهت بارش کمتر مسافران زیادی به برزیل هجوم می‌آورند. به طور مشابه، اگر به سمت جنوب کشور به ویژه شهر ریو دو ژانیرو می‌روید، ژوئن تا سپتامبر، هوا در ایده‌آل ترین حالت خود قرار دارد.

 

دریان سفر امید

زمان کمتر محبوب برای اقامت در برزیل

اگر کمی با اقلیم برزیل آشنا باشید خواهید دانست که واقعاً زمان مطلقا نامطلوبی برای بازدید وجود ندارد. با این حال، گردشگران در ماه جولای شاهد افزایش قیمت‌ها خواهند بود زیرا برزیلی‌ها برای تعطیلات داخلی خود به مکان‌هایی مانند ریو دو ژانیرو می‌روند. در ماه جولای هتل‌ها و اقامتگاه‌ها به سرعت رزرو می‌شوند. جنوب برزیل در این زمان زمستانی با شدت سرمای نسبتا کمی را تجربه می‌کند.

کارونال و جشنواره‌های خیابانی

برزیلی‌ها ذاتا انسان‌هایی شاد و اهل پایکوبی هستند. بهترین زمان برای تماشای انواع کارناوال‌ها و جشن‌های خیابانی به ماه فوریه اختصاص دارد. اگر در تور برزیل تمایل دارید کمی چاشنی جشن و پایکوبی را اضافه کنید در فوریه به ریو دو ژانیرو بروید. جشن‌های کارناوال، یکی از بزرگترین رویدادهای تقویم برزیل، در این بازه زمانی به طرز باشکوهی اجرا می‌شوند.

آبشار معروف ایگوازو و بهترین زمان بازدید

تور برزیل بدون تماشای عظمت آبشارهای ایگوازو لطف چندانی نخواهد داشت. با توجه به اینکه دمای آبشار ایگوازو در طول سال کاملا مطلوب است، عامل اصلی و تعیین کننده برای سفر گردشگران، عنصر باران است. از دسامبر تا مارس، هوا در گرم ترین حالت خود قرار دارد و باران به طور مداوم می‌بارد. این نشان می‌دهد که آبشارها در باشکوه‌ترین حالت هستند اما با آسمان خاکستری خود همراه با رطوبتی خفه کننده موجبات آزار گردشگران را فراهم می‌کنند.  در طول فصل زمستان، آبشار ایگوازو آسمان آبی روشن و دمای بسیار ملایم‌تری را عرضه می‌کند. تجربه عکاسی از یکی از عجایب طبیعی جهان و خلق تصاویر پاناروما یکی از بهترین یادگاری‌ها در سفرنامه شما خواهد شد.

بهترین زمان طبق نظرسنجی گردشگران

به طور کلی، طبق نظر و تجربه گردشگران بهترین زمان اقامت در برزیل به ماه‌های مارس، آوریل و سپتامبر اختصاص دارد. در این سه ماه از سال اگرچه آبشارها در بالاترین مرحله از شکوه خود نیستند، اما به لطف آسمان صاف و صخره‌هایی که از آبشارها رویت می‌شود، تور برزیل مناظر استثنایی را به شما هدیه می‌کند.

تور برزیل با آژانس لاچین سیر

آژانس هواپیمایی لاچین سیر با کسب‌ سال‌ها تجربه در حوزه گردشگری، به برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی می‌پردازد. تور برزیل از جمله تورهای پرطرفدار این شرکت است. لاچین سیر این تور را در سه پکیج گوناگون از 9 الی 14 شب طول اقامت برگزار می‌کند. صبحانه، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای تور و اخذ ویزای توریستی از جمله خدمات شرکت است. هواپیمایی قطر پرواز رفت و برگشت مسافران را برعهده دارد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام، فیسبوک و کانال تلگرام لاچین سیر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لاچین سیر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین زمان بازدید از برزیل در یک نگاه

  1. نهال رستمی گفته:

    خیلی دوس دارم یک بار برم برزیل واقعا کشور فوق العاده ای با کلی جاذبه دیدنی اما متاسفانه بودجه اجازه رفتن نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز