هتل استقلال تهران چه امکاناتی دارد؟ 

هتل استقلال تهران-کاماپرس
ژیوار

هتل بین المللی پارسیان استقلال با 552 واحد اقامتی باشکوه در سوئیت‌های مجهز، به ارائه بهترین امکانات برای مهمانان با اهداف کاری یا تفریحی، می‌پردازد. سوئیت‌های بزرگ برج غربی با دو اتاق خواب مجزا منظره‌ای خیره کننده از تهران را ارائه می‌دهند. علاوه‌بر این، سوئیت‌های بزرگ برج شرقی با یک اتاق خواب و یک اتاق جلسه، چشم‌ انداز زیبایی از ارتفاعات شمالی پایتخت دارند. تمامی این موارد به متمایز بودن این هتل کمک می‌کند. علاوه‌بر واحدهای اقامتی، این هتل از امکانات و خدمات استانداردی در سطح بین المللی نیز برخوردار است.

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از امکانات و خدمات این هتل پنج ستاره می‌پردازد.

امکانات ورزشی هتل استقلال تهران

آکادمی تنیس هتل بین المللی پارسیان استقلال که توسط بخش خصوصی طراحی و تجهیز شده است دارای دو زمین تنیس مسقف در ابعاد 20 در 40 متر مربع است. این دو محوطه با وجود برخورداری از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در تمام ایام سال قابل استفاده هستند. سیستم مه پاش در زمین تنیس، ضمن برطرف کردن مشکل گرمای هوا، رطوبت کافی مورد نیاز ورزشکاران را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود با استفاده از امکانات پیشرفته سالن بدنسازی، برنامه ورزشی خود را پیش ببرند. این هتل همچنین دارای مجموعه ورزش‌های آبی شامل استخر سرپوشیده و سونای بخار و خشک با نورپردازی زیبا است. امکان استفاده از استخر هتل از ساعت 9 صبح الی 11 شب وجود دارد. لازم به ذکر است که خدمات جکوزی هتل استقلال تهران به صورت شخصی در فضایی خصوصی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. اسپا هتل استقلال تهران با بهره گیری از مدرن‌ترین متدها خدمات ماساژ خود را به مهمانان ارائه می‌کند.

سفرانه-کاماپرس

دریان سفر امید

آشنایی با سایر خدمات و امکانات هتل استقلال تهران

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مراکز خرید، خدمات منشی، آرایشگاه، صرافی، خدمات تشریفات خودرو، فروشگاه مصنوعات چرمی و انواع هدایا، پارکینگ با ظرفیت 350 نفر، خشکشویی، انبار چمدان، صندوق امانات رایگان و خودپرداز اشاره کرد. خدمات تاکسی سرویس 24 ساعته به مرکز شهر، فرودگاه، مراکز گردشگری و تفریحی تهران برای مهمانان قابل دسترس است. هتل استقلال تهران خدمات VIP  و CIP را با تشریفات کامل ارائه می‌کند. دریافت کارت پرواز، ترانسفر تا پای پلکان پرواز، اختصاص نزدیک ترین صندلی به سکوی اجرای همایش، پذیرایی در سالن و اتاق همراه با کارت خیر مقدم از جمله خدمات مخصوص مهمانان سیاسی و تجاری این هتل است.

رزرو هتل استقلال تهران با بیشترین تخفیف

رزرو انواع هتل‌های ایران از جمله هتل استقلال تهران در وبسایت سفرانه تنها با چند کلیک به راحتی امکان‌پذیر است. با استفاده از تخفیفات فصلی سفرانه می‌توان با هزینه مقرون به صرفه‌ای واحد اقامتی مورد نظر را رزرو کرد. لازم به ذکر است که در صورت کنسلی، مجموعه سفرانه خسارتی تحت عنوان کارمزد دریافت نخواهد کرد. کاربران می‌توانند جهت ثبت رزرو هتل استقلال تهران از طریق وبسایت یا شماره تماس 02179515 با کارشناسان سفرانه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان